உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Independence Day: یوم آزادی سے قبل دہلی میں سیکورٹی میں اضافہ، دس ہزار سے زیادہ اہلکار کریں گے لال قلعہ کی نگرانی

    تاریخی لال قلعہ (فائل فوٹو)

    تاریخی لال قلعہ (فائل فوٹو)

    اسپیشل کمشنر آف پولیس (لا اینڈ آرڈر) دیپیندر پاٹھک نے کہا کہ دہلی میں دفعہ 144 کی دفعات پہلے ہی نافذ کردی گئی ہیں۔ 13 اگست سے 15 اگست تک لال قلعہ پر پروگرام کے اختتام تک جو کوئی پتنگ، غبارے یا چینی لالٹینیں اڑاتے ہوئے دیکھے گا تو اسے سزا دی جائے گی۔

    • Share this:
      پیر کے روز 76 ویں یوم آزادی (76th Independence Day) کے جشن کے پیش نظر دہلی میں سیکورٹی بڑھا دی گئی ہے جس میں 10,000 سے زیادہ اہلکار لال قلعہ کی نگرانی کر رہے ہیں جہاں سے وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) ملک سے خطاب کریں گے۔ فیشل ریکگنیشن سسٹم (facial recognition system) کیمروں سے لے کر ملٹی لیئرڈ سیکورٹی کور تک اور 400 سے زیادہ پتنگ پکڑنے والوں اور اڑنے والوں کی تعیناتی تک سیکورٹی فورسز نے تاریخی قلعہ کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے کوئی کسر نہیں چھوڑی ہے، جہاں یوم آزادی تقریب کے لیے 7000 لوگوں کے جمع ہونے کی توقع ہے۔

      مزید برآں لال قلعہ کے ارد گرد 5 کلومیٹر کے علاقے کو ترنگا لہرانے تک 'نو پتنگ بازی زون' کے طور پر نشان زد کیا گیا ہے۔ جمعہ کو دہلی پولیس نے آنند وہار انٹر اسٹیٹ بس ٹرمینل کے قریب سے 2,200 زندہ کارتوس برآمد کیے تھے اور اس سلسلے میں چھ لوگوں کو گرفتار کیا تھا۔ پولیس دیسی ساختہ دھماکہ خیز آلات کی بڑے پیمانے پر چیکنگ بھی کر رہی ہے۔ اہلکاروں کو مناسب سیکورٹی، تربیت اور پلان کے مطابق تعیناتی کے بارے میں بریف کیا گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      اسپیشل کمشنر آف پولیس (لا اینڈ آرڈر) دیپیندر پاٹھک نے کہا کہ دہلی میں دفعہ 144 کی دفعات پہلے ہی نافذ کردی گئی ہیں۔ 13 اگست سے 15 اگست تک لال قلعہ پر پروگرام کے اختتام تک جو کوئی پتنگ، غبارے یا چینی لالٹینیں اڑاتے ہوئے دیکھے گا تو اسے سزا دی جائے گی۔ پاٹھک نے کہا کہ پتنگ پکڑنے والوں کو اسٹریٹجک مقامات پر ضروری سامان کے ساتھ تعینات کیا گیا ہے اور وہ کسی بھی قسم کی پتنگ، غبارے اور چائنیز لالٹین کو تقریب کے علاقے تک پہنچنے سے روکیں گے۔ راڈار کو ذیلی روایتی فضائی پلیٹ فارمز اور انسان یا بغیر پائلٹ کے اڑنے والی اشیاء سے کسی بھی خطرے کا مقابلہ کرنے کے لیے تعینات کیا جائے گا۔

      یہ بھی پڑھیں: 

       


      2017 میں وزیر اعظم نریندر مودی کے یوم آزادی کے خطاب کے دوران ایک پتنگ پوڈیم کے بالکل نیچے آ گئی تھی۔ تاہم وزیر اعظم نے اپنی تقریر کو جاری رکھا۔ فضائی اشیاء کو رکھنے کے لیے شمالی، وسطی اور نئی دہلی کے ضلعی یونٹوں میں تقریباً 1,000 ہائی اسپیسیفیکیشن کیمرے نصب کیے گئے ہیں۔ پولیس نے کہا کہ یہ کیمرے یادگار کے وی وی آئی پی راستے کی نگرانی میں بھی مدد کریں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: