ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

مہاراشٹر : شیو سینا کے ایم ایل اے نے ٹھیکیدار پر کوڑا کرکٹ پھینک دیا ! مچ گیا ہنگامہ

صحافیوں سے بات کرتے ہوئے لانڈے نے کہا کہ ’’ٹھیکیدار کا کام سنجے نگر نالہ کو صاف کرنا تھا، جو اس نے ٹھیک طرح سے نہیں کیا ہے۔ بارش کے دوران جب علاقے میں پانی بھر جانے لگا تو میں نے اسے فون کیا ، لیکن وہ نہیں آیا۔ جب میں اور شیوسینا نے نالے اور سڑک کو صاف کرنے کی طرف کام کرنا شروع کیا تو ٹھیکیدار وہاں پہنچ گیا۔

  • Share this:
مہاراشٹر : شیو سینا کے ایم ایل اے نے ٹھیکیدار پر کوڑا کرکٹ پھینک دیا ! مچ گیا ہنگامہ
Screengrab from viral video

ممبئی : ممبئی کے چنڈیولی (Chandivali) سے تعلق رکھنے والے شیوسینا کے ایم ایل اے نے ایک کنٹریکٹر کو سڑک کے پانی سے بھرے حصے میں بیٹھایا اور کچھ شہری کارکنوں نے اس پر کوڑا کرکٹ ڈالنے کا الزام لگایا ہے ۔ انہوں نے الزام لگایا کہ اس نے نالی کی صفائی کا کام ٹھیک طرح سے نہیں کرایا ہے۔ ہفتے کے روز پیش آنے والے واقعہ کے بعد بی جے پی نے کافی تنقید کی۔ جس میں کہا گیا تھا کہ مہاراشٹر کے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے (Uddhav Thackeray ) کو اس معاملے پر بات کریں اور بتائیں کہ کیا ایم ایل اے دلیپ لانڈے (MLA Dilip Lande ) کا سلوک جائز تھا یا نہیں۔


صحافیوں سے بات کرتے ہوئے لانڈے نے کہا کہ ’’ٹھیکیدار کا کام سنجے نگر نالہ کو صاف کرنا تھا، جو اس نے ٹھیک طرح سے نہیں کیا ہے۔ بارش کے دوران جب علاقے میں پانی بھرنے لگا تو میں نے اسے فون کیا ، لیکن وہ نہیں آیا۔ جب میں اور شیوسینا نے نالے اور سڑک کو صاف کرنے کا کام کرنا شروع کیا تو ٹھیکیدار وہاں پہنچ گیا۔ اپنے اس فعل کا جواز پیش کرتے ہوئے ایم ایل اے نے کہا کہ ’’میں نے یہ اس لئے کیا کہ میں چاہتا تھا کہ ٹھیکیدار کو اپنی ذمہ داری کا احساس ہوجائے۔ نالہ صاف نہ ہونے کی وجہ سے ایسا ہی کیا جانا چاہیے ۔ ایل بی ایس روڈ پر آبی گزرگاہ تھی ، جس سے علاقے کے لوگوں کو کافی تکلیف ہو رہی تھی۔


ادھر قانون ساز کونسل میں قائد حزب اختلاف پروین ڈیریکر نے لانڈے پر تنقید کی اور وزیراعلیٰ سے مطالبہ کیا کہ اگر اس طرح کے سلوک کو جواز بنایا گیا ہے تو وہ اس کی وضاحت کریں۔ اتفاقی طور پر شیوسینا برہن ممبئی میونسپل کارپوریشن (Brihanmumbai Municipal Corporation) میں برسر اقتدار جماعت ہے ، جس کو میٹرو پولیٹن میں تمام شہری کاموں کو انجام دینے کا مینڈیٹ دیا گیا ہے ، جس میں اس کی سالانہ مانسون سے تیاری بھی شامل ہے۔ پچھلے دنوں شہر میں بھاری بارش ہوئی تھی۔

Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 14, 2021 10:40 PM IST