உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ششی تھرور کانگریس صدر کیلئے لڑیں گے انتخاب؟ سونیا گاندھی کی جانب سے ملی سکتی ہے منظوری

    ششی تھرور (فائل فوٹو)

    ششی تھرور (فائل فوٹو)

    ترواننت پورم کے کانگریس ایم پی نے اس وقت کافی ہنگامہ کھڑا کیا جب انہوں نے کانگریس سربراہ کے عہدے کے لیے اپنی امیدواری کا اعلان کرتے ہوئے 'کئی امیدواروں' کے ساتھ مقابلہ کرنے کا مطالبہ کیا۔ اگرچہ تھرور کانگریس کے 23 ناراض لیڈروں کے گروپ یا G-23 کا حصہ نہیں ہیں

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      کانگریس کی سربراہ سونیا گاندھی (Sonia Gandhi) نے آج ششی تھرور (Shashi Tharoor) سے کہا ہے کہ کوئی بھی کانگریس کے صدارتی انتخابات میں حصہ لینے کے لیے آزاد ہے۔ اس بیان کے بعد سے کہا جارہا ہے کہ ششی تھرور کو شاید 17 اکتوبر کو پارٹی کے صدارتی انتخابات میں حصہ لینے کے لیے سونیا گاندھی کی جانب سے اجازت مل سکتی ہے۔

      پارٹی کے عبوری سربراہ کی بازگشت کرتے ہوئے جے رام رمیش نے کہا کہ جو بھی انتخاب لڑنا چاہتا ہے وہ آزاد ہے اور ہم ایسا کرنے کا خیرمقدم کرتے ہیں۔ یہ کانگریس صدر اور راہول گاندھی کا مستقل موقف رہا ہے۔ یہ ایک کھلا، جمہوری اور شفاف عمل ہے۔ کوئی بھی پہل کرکے اس جانب پیش رفت کرسکتا ہے۔ تھرور نے پارٹی کے ساتھی قائدین دیپندر ہڈا، جئے پرکاش اگروال اور وجیندر سنگھ کے ساتھ آج سونیا گاندھی سے ان کے گھر پر ملاقات کی تاکہ کانگریس کے آئندہ صدارتی انتخابات پر تبادلہ خیال کیا جاسکے۔

      ترواننت پورم کے کانگریس ایم پی نے اس وقت کافی ہنگامہ کھڑا کیا جب انہوں نے کانگریس سربراہ کے عہدے کے لیے اپنی امیدواری کا اعلان کرتے ہوئے 'کئی امیدواروں' کے ساتھ مقابلہ کرنے کا مطالبہ کیا۔ اگرچہ تھرور کانگریس کے 23 ناراض لیڈروں کے گروپ یا G-23 کا حصہ نہیں ہیں، لیکن وہ پارٹی کے اندر اصلاحات لانے کے بارے میں آواز اٹھاتے رہے ہیں۔ تاہم اس مارچ میں تھرور نے G-23 لیڈروں سے ملاقات کی تھی۔

      ملیالم روزنامہ 'متھرو بھومی' کے لیے ایک مضمون میں تھرور نے لکھا کہ نئے صدر کا انتخاب پارٹی کے لیے اس احیاء کا آغاز ہوگا جس کی پارٹی کو سخت ضرورت ہے۔ ذرائع نے انڈیا ٹوڈے ٹی وی کو بتایا کہ راجستھان کے وزیر اعلی اشوک گہلوت 26 ستمبر سے 28 ستمبر کے درمیان کانگریس کے صدارتی انتخابات کے لیے اپنا پرچہ نامزدگی داخل کریں گے۔

      غیر معمولی اندرونی کشمکش کا سامنا کرتے ہوئے کانگریس نے اعلان کیا کہ وہ 17 اکتوبر کو پارٹی کے اگلے صدر کے انتخاب کے لیے رائے شماری کرے گی۔ نتیجہ دو دن بعد یعنی 19 اکتوبر کو اعلان کیا جائے گا۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      ایک پریس کانفرنس میں پارٹی نے انتخابی شیڈول کا اعلان کیا، اس کے جنرل سکریٹری (تنظیم) کے سی وینوگوپال نے کہا کوئی بھی الیکشن لڑ سکتا ہے۔ یہ ایک کھلا الیکشن ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: