اپنا ضلع منتخب کریں۔

    ’تین روسی شہریوں کی اموات کو ایک ساتھ نہ دیکھا جائے‘ مرکزی وزارت خارجہ کے ترجمان ارندم باغچی کی وضاحت

    وزارت خارجہ (ایم ای اے) کے ترجمان ارندم باغچی

    وزارت خارجہ (ایم ای اے) کے ترجمان ارندم باغچی

    تیسری موت کی اطلاع ایک 50 سالہ روسی انجینئر کی تھی جو اڈیشہ کی پارادیپ بندرگاہ پر لنگر انداز ہوا تھا۔ مبینہ طور پر روسی انجینئر کا پوسٹ مارٹم اس جہاز کے بعد تاخیر کا شکار ہوا، جس میں اس کی موت واقع ہوئی، وہ برتھ ہونے کا انتظار کر رہا تھا اور لاش کو قریبی اسپتال نہیں لے جایا جا سکا تھا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      مرکزی وزارت خارجہ کے ترجمان ارندم باغچی نے لگاتار تیسرے روسی شہری کی موت کے بعد جمعرات کو کہا کہ تینوں اموات کو ایک ساتھ نہیں دیکھا جانا چاہیے۔ تیسری موت کو تسلیم کرتے ہوئے باغچی نے کہا کہ بہت سے غیر ملکی ہیں جو ہندوستان کا دورہ کرنے آتے ہیں جن میں روسی بھی شامل ہیں اور وہ ان سب کو آپس میں جوڑنا پسند نہیں کریں گے۔ ایک کروڑ پتی سمیت دو روسیوں کی پراسرار موت کے تقریباً دس دن بعد اڈیشہ کے ایک ہوٹل میں مردہ پائے گئے۔

      یہ ہلاکتیں چار روسی شہریوں کے ایک ہوٹل میں داخل ہونے کے ایک دن بعد ہوئیں۔ ان میں سے ایک ولادیمیر بائیڈنوف کی موت حرکت قلب بند ہونے کی وجہ سے ہوئی تھی اور دوسرے پاول انتوف (Pavel Antov) کی موت مبینہ طور پر ہوٹل کی چھت سے گرنے کے بعد ہوئی۔

      ایک کروڑ پتی سمیت دو روسیوں کی پراسرار موت کے تقریباً دس دن بعد اڈیشہ کے ایک ہوٹل میں مردہ پائے گئے۔ یہ ہلاکتیں چار روسی شہریوں کے ایک ہوٹل میں داخل ہونے کے ایک دن بعد ہوئیں۔ ان میں سے ایک ولادیمیر بائیڈنوف کی موت حرکت قلب بند ہونے کی وجہ سے ہوئی تھی اور دوسرے پاول انتوف کی موت مبینہ طور پر ہوٹل کی چھت سے گرنے کے بعد ہوئی۔

      تیسری موت کی اطلاع ایک 50 سالہ روسی انجینئر کی تھی جو اڈیشہ کی پارادیپ بندرگاہ پر لنگر انداز ہوا تھا۔ مبینہ طور پر روسی انجینئر کا پوسٹ مارٹم اس جہاز کے بعد تاخیر کا شکار ہوا، جس میں وہ مر گیا، برتھ پر بیٹھنے کا انتظار کیا گیا اور لاش کو قریبی اسپتال نہیں لے جایا جا سکا۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      بائیڈنوف اور انتوف دونوں کو ان کے پوسٹ مارٹم کے بعد سپرد خاک کر دیا گیا، جس نے ایک تنازعہ کھڑا کر دیا کیونکہ ان کی آخری رسومات عیسائی رسم و رواج کی بنیاد پر نہیں کی گئیں۔ سینٹرل انویسٹی گیشن ڈپارٹمنٹ (سی آئی ڈی) انتوو کی موت کی تحقیقات کے لیے انٹرپول کی مدد حاصل کرنے کا امکان ہے
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: