உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    عید پر موسم گرما میں خوبصورت نظر آنے کیلئے اپنائیں یہ Skin Care Tips: ڈاکٹر شیلا اگروال

    Youtube Video

    How can I get glowing skin in summer: ماہرین جِلدی امراض کے مطابق According to dermatologists گرمی کے موسم میں خُشک جِلد رکھنے والے لوگوں کے لیے موزوں موسم ہے جبکہ یہی موسم چکنی اور نارمل جلد رکھنے والوں کے لیے بہت مشکل گزرتا ہے۔

    • Share this:
      موسم گرما کے آتے ہی جہاں گرمی کی شدت کے سبب صحت سے متعلق مسائل جنم لیتے ہیں وہیں ملائم سے نارمل جِلد رکھنے والے لوگوں کے لیے کیل مہاسوں اور دانوں کی شکل میں یہ موسم مزید مشکلات پیدا کر دیتا ہے جن سے چھٹکارہ حاصل کرنا ضروری اور آسان بھی ہے۔

      ماہرین جِلدی امراض کے مطابق According to dermatologists گرمی کے موسم میں خُشک جِلد رکھنے والے لوگوں کے لیے موزوں موسم ہے جبکہ یہی موسم چکنی اور نارمل جلد رکھنے والوں کے لیے بہت مشکل گزرتا ہے۔

      زیادہ پانی پئیں
      جلد کو ہائیڈریٹ رکھنے کے لیے ہر چند گھنٹے پانی پیتے keep drinking water رہیں۔ جس کی وجہ سے جلد ہائیڈریٹ رہے گی اور نقصان دہ انفیکشن پہنچانے والے ٹاکسنس (hydrated and harmful toxins) نکلتے رہیں گے۔

      گرمیوں کی چلچلاتی دھوپ سے اپنی خوبصورتی اور رنگت کے پھیکا پڑنے سے ہیں پریشان تو اپنائیں یہ Skin Care ہیکس


      پانی خوب پئیں


      ماہرین کے مطابق بے داغ اور صاف شفاف جلد حاصل کرنے کے لیے سب سے بہترین اور سستا ترین، ہر موسم میں موزوں علاج تو زیادہ سے زیادہ پانی پینا ہے اور اپنے چہرے سمیت پورے جسم کی جلد کی صفائی ستھرائی کا خیال رکھنا ہے، اگر اس کے باوجود موسم گرما کے آتے ہی چہرے پر دانے، کیل مہاسے اور ان کے نتیجے میں داغ پڑنے شروع ہو جاتے ہیں تو پھر یہ یہ کافی مشکل بھرا ہوتا ہے اور اس کا حل نکالنا بیحد ضروری ہے۔

      صفائی کی ضرورت ہے
      گرمیوں میں اگر آپ بھی ٹوٹ پھوٹ اور ایکنی کے مسئلے سے پریشان ( troubled by the problem of breakouts and acne) ہیں تو بتا دیں کہ دن میں 3 سے 4 بار جلد کو دھونے سے آپ اس پریشانی سے بچ سکتے ہیں۔


      مزید پڑھئے: Energetic Diet : اس عمر کے بعد اپنی غذا میں شامل کریں کیلشیم سے بھرپور خوراک

      وہیں سردیوں میں بھی چمکتی، بے داغ ، نکھری اور صاف شفاف جِلد حاصل کی جا سکتی ہے، گرمیوں کے آتے کیمیکل سے لیس گھر ہی میں با آسانی دستیاب اجزا سے تیار کردہ فیس ماسک face mask، فیس پیک face pack کا استعمال کر کے مہنگی کریموں اور اُن کے سائیڈ افیکٹس سے بچ کر، کیل مہاسوں اور  oily skin سے جان چھڑائی جا سکتی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: