உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    SSC results: آج ایس ایس سی کے نتائج کا ہوگا اعلان! ہر طالب علم اپنے نتیجے کیلئے منتظر!

    ''ہم جلد ہی ایک تازہ ترین شیڈول شیئر کریں گے""-

    ''ہم جلد ہی ایک تازہ ترین شیڈول شیئر کریں گے""-

    ایس ایس سی کے نتائج کا اعلان پہلے سال کے جونیئر کالج (ایف وائی جے سی) کے داخلوں کا آغاز بھی کرے گا۔ جبکہ تمام بورڈز میں FYJC کے خواہشمندوں نے پہلے ہی داخلوں کے لیے اندراج شروع کر دیا ہے۔ ایس ایس سی طلبا کو اب دو حصوں والے داخلہ فارم کا کچھ حصہ بھرنے کی اجازت ہوگی۔

    • Share this:
      ممبئی: مہاراشٹر اسٹیٹ بورڈ فار سیکنڈری اینڈ ہائر سیکنڈری ایجوکیشن (MSBSHSE) اس سال آج یعنی جمعہ 17 جون 2022 کو سیکنڈری اسکول سرٹیفکیٹ (ایس ایس سی-کلاس 10) کے امتحانات کے نتائج کا اعلان کرے گا۔ نتائج دوپہر 1 بجے www.mahresult.nic.in پر دستیاب ہوں گے۔

      بڑھتے ہوئے کووڈ کیسز کی وجہ سے 2021 میں امتحانات ختم کرنے کے بعد ایس ایس سی کا امتحان اس سال 15 مارچ سے 4 اپریل 2022 کے درمیان بخوبی منعقد ہوا۔ امتحان کے لیے کل 16,38,964 امیدواروں نے رجسٹریشن کروائی تھی جس میں 8,89,506 لڑکے اور 7,49,458 لڑکیاں شامل تھیں۔ صرف ممبئی ڈویژن میں کل 3,738,40 طلباء نے امتحان کے لیے رجسٹریشن کرایا تھا۔

      پونے میں ریاستی بورڈ کے دفتر کے ایک اہلکار نے کہا کہ نتائج کا اعلان آن لائن کیا جائے گا اور مارک شیٹس کی ہارڈ کاپی انفرادی اسکولوں کے ذریعہ بعد کی تاریخ میں تقسیم کی جائے گی۔ ریاست کے کچھ حصوں میں سفری پابندیوں کے باوجود اساتذہ نے اس سال بہت اچھے وقت میں تشخیص کا عمل مکمل کیا ہے۔

      تبدیلی کے لیے اس سال ایس ایس سی کے نتائج کا اعلان دیگر اسکولی تعلیمی بورڈز کے دسویں جماعت کے نتائج سے پہلے کیا جائے گا۔ سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (سی بی ایس ای) اور کونسل فار انڈین اسکول سرٹیفکیٹ ایگزامینیشنز (سی آئی ایس سی ای) دونوں نے ابھی تک اپنے اپنے بیچوں کے نتائج کی تاریخوں کا اعلان نہیں کیا ہے۔

      مزید پڑھیں: دہلی میں پھر Covid-19 کا قہر، 10 دنوں میں 7 ہزار کیسیز، انفیکشن کی شرح میں بھی اچھال

      ایس ایس سی کے نتائج کا اعلان پہلے سال کے جونیئر کالج (ایف وائی جے سی) کے داخلوں کا آغاز بھی کرے گا۔ جبکہ تمام بورڈز میں FYJC کے خواہشمندوں نے پہلے ہی داخلوں کے لیے اندراج شروع کر دیا ہے۔ ایس ایس سی طلبا کو اب دو حصوں والے داخلہ فارم کا کچھ حصہ بھرنے کی اجازت ہوگی، جہاں وہ اپنی کالج کی ترجیحات کو پُر کر سکتے ہیں۔

      مزید پڑھیں: UP Violence: جمعہ کی نماز سے پہلے پورے اترپردیش میں ہائی الرٹ، چپے چپے پر سیکورٹی فورسز کا پہرہ

      ممبئی کے ڈپٹی ڈائرکٹر آف اسکول ایجوکیشن کے دفتر کے ایک اہلکار نے کہا کہ ہم جلد ہی ایک تازہ ترین شیڈول شیئر کریں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: