ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

مودی حکومت کی لاک ڈاون سے متعلق ہدایت، تمام ریاستیں ضابطوں پر سختی سے عمل کریں

مرکزی داخلہ سکریٹری نے تمام ریاستوں اور مرکز کے زیرانتظام ریاستوں کے چیف سکریٹریوں کو خط لکھ کر کہا ہے کہ وزارت کو میڈیا رپورٹوں اور دیگر ذرائع سے پتہ چلا ہے کہ کچھ جگہوں پر لاک ڈاون سے متعلق رہنما خطوط کی خلاف ورزی کی جا رہی ہے۔

  • UNI
  • Last Updated: May 21, 2020 11:38 PM IST
  • Share this:
مودی حکومت کی لاک ڈاون سے متعلق ہدایت، تمام ریاستیں ضابطوں پر سختی سے عمل کریں
مودی حکومت کی لاک ڈاون سے متعلق ریاستوں کو سخت ہدایت

نئی دہلی: مرکزی وزارت داخلہ نے کچھ ریاستوں میں لاک ڈاون کے رہنما خطوط کی خلاف ورزی کی رپورٹوں کو سنجیدگی سے لیتے ہوئے ریاستی حکومتوں کو خط لکھ کر ان ضابطوں پر سختی سے عمل کرنے کے لئے کہا ہے۔ مرکزی داخلہ سکریٹری نے تمام ریاستوں اور مرکز کے زیرانتظام ریاستوں کے چیف سکریٹریوں کو خط لکھ کر کہا ہے کہ وزارت کو میڈیا رپورٹوں اور دیگر ذرائع سے پتہ چلا ہے کہ کچھ جگہوں پر لاک ڈاون سے متعلق رہنما خطوط کی خلاف ورزی کی جا رہی ہے۔


مرکزی داخلہ سکریٹری نے کہا کہ ریاستی حکومتوں کو اپنی سطح پر تمام ضروری قدم اٹھا کر ان پر روک لگانی چاہئے اور ہدایات پر سختی سے عمل کیا جانا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ ریاستوں کو کنٹنمنٹ زون سے کورونا وائرس کو پھیلنے سے روکنے کے لئے ہرممکن قدم اٹھانے چاہیے۔ اس کے ساتھ ہی رات کے كرفیو کو بھی سختی سے نافذ نہ کئے جانے کی اطلاع ملی ہیں۔ مرکزی داخلہ سکریٹری نے ریاستوں سے عوامی مقامات پر ماسک پہننے پر بھی پورا زور دینے کے لئے کہا ہے۔


 مرکزی داخلہ سکریٹری نے کہا کہ ریاستی حکومتوں کو اپنی سطح پر تمام ضروری قدم اٹھا کر ان پر روک لگانی چاہئے اور ہدایات پر سختی سے عمل کیا جانا چاہئے۔

مرکزی داخلہ سکریٹری نے کہا کہ ریاستی حکومتوں کو اپنی سطح پر تمام ضروری قدم اٹھا کر ان پر روک لگانی چاہئے اور ہدایات پر سختی سے عمل کیا جانا چاہئے۔


واضح رہے کہ ملک میں کورونا وائرس (كووڈ -19) انفیکشن کے ایک دن میں ریكارڈ 5609 کیس سامنے آنے کے ساتھ کل متاثرین کی تعداد 112359 تک پہنچ گئی ہے۔ اگرچہ راحت کی بات یہ ہے کہ اس دوران 3000 سے زیادہ لوگوں نے اس انفیکشن سے نجات بھی حاصل کی ہے۔ وزارت صحت کی جانب سے جمعرات کی صبح جاری اعداد و شمار کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹے میں 5609 نئے کیس آئے جس سے کل متاثرین کی تعداد 112359 تک پہنچ گئی۔ ملک میں کل فعال معاملے 63624 ہیں۔ اس سے ایک دن پہلے 5611 نئے کیس سامنے آئے تھے۔

 



ملک میں اس انفیکشن سے گزشتہ 24 گھنٹے میں 132 لوگوں کی موت ہونے سے ہلاکتوں کی تعداد 3435 ہو گئی۔ انفیکشن کے بڑھتے معاملات کے درمیان اس بیماری سے ٹھیک ہونے والوں کی تعداد میں بھی اضافہ ہو رہا ہے اور گزشتہ 24 گھنٹوں میں 3002 لوگ اس وائرس سے آزاد ہوئے ہیں جس سے صحت مند ہوئے لوگوں کی کل تعداد 45300 ہو گئی ہے۔
First published: May 21, 2020 10:56 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading