உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وجے مالیا غیر ملکی املاک کی پوری تفصیل ایک ماہ میں دیں: سپریم کورٹ

    نئی دہلی۔  سپریم کورٹ نے بینکوں کا قرض ادا نہ کرنے کے ملزم صنعتکار وجے مالیا کو چار ہفتے کے اندر بیرون ملک میں واقع اپنی املاک کی پوری تفصیل پیش کرنے کی آج ہدایت دی۔

    نئی دہلی۔ سپریم کورٹ نے بینکوں کا قرض ادا نہ کرنے کے ملزم صنعتکار وجے مالیا کو چار ہفتے کے اندر بیرون ملک میں واقع اپنی املاک کی پوری تفصیل پیش کرنے کی آج ہدایت دی۔

    نئی دہلی۔ سپریم کورٹ نے بینکوں کا قرض ادا نہ کرنے کے ملزم صنعتکار وجے مالیا کو چار ہفتے کے اندر بیرون ملک میں واقع اپنی املاک کی پوری تفصیل پیش کرنے کی آج ہدایت دی۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:

      نئی دہلی۔  سپریم کورٹ نے بینکوں کا قرض ادا نہ کرنے کے ملزم صنعتکار وجے مالیا کو چار ہفتے کے اندر بیرون ملک میں واقع اپنی املاک کی پوری تفصیل پیش کرنے کی آج ہدایت دی۔ جسٹس کورین جوزف اور جسٹس روهنگٹن ایف نریمن کی بنچ نے اسٹیٹ بینک آف انڈیا کی قیادت والے بینکوں کے گروپ (کنسورشیئم) کی نافرمانی کی عرضی کی سماعت کے دوران یہ ہدایت دی۔ عدالت نے مالیا کو یہ بھی بتانے کو کہا ہے کہ یونائیٹڈ اسپرٹس لمیٹڈ چھوڑنے کے لئے ڈیاجيو سے انہیں 26 فروری کو جو چار کروڑ ڈالر ملے، اس کا انہوں نے کیا کیا؟


      کورٹ کا یہ حکم اس وقت آیا جب بینکوں کے کنسورشیئم نے یہ بتایا کہ مالیا نے اپنی املاک اور واجبات کی پوری تفصیل نہیں سونپی ہے۔ اس کے بعد عدالت نے مالیا کو اپنے غیر ملکی بینک اکاؤنٹس سمیت تمام غیر ملکی املاک کے بارے میں مکمل انکشاف کرنے کا حکم دیا۔ اس سے پہلے عدالت نے مرکزی حکومت سے مالیا کے موجودہ ٹھکانے کے بارے میں معلومات چاہی، اس پر اٹارنی جنرل مکل روہتگی نے بتایا کہ مالیا ان دنوں لندن میں ہیں۔ کنسورشیئم نے عدالت عظمی کو بتایا ہے کہ اس کے 9000 کروڑ روپے شراب کاروباری مالیا پر بقایا ہیں۔ گذشتہ 26 اپریل کو بھی عدالت نے مالیا سے اپنے املاک کی تفصیل پیش کرنے کو کہا تھا، لیکن وہ اس پر کھرے نہیں اترے ہیں۔معاملے کی اگلی سماعت 24 نومبر کو ہوگی۔

      First published: