உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ٹیکنالوجی کے ذریعے 60ہزار گاؤں کو آپس میں جوڑ رہا ہندستان، سڈنی کانفرنس میں بولے پی ایم مودی

    Youtube Video

    Sydney Dialogue: انہوں نے کہا، 'ہم نے کوون اور آروگیہ سیتو کا استعمال کرتے ہوئے ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے ویکسین کی 110 کروڑ خوراکیں ہندوستان کو پہنچائی ہیں۔'

    • Share this:
      نئی دہلی. وزیر اعظم نریندر مودی (PM Narendra Modi) نے جمعرات کو 'سڈنی سمواد' Sydney Dialogue سے خطاب کیا۔ اس دوران انہوں نے ہندوستان کی ٹیکنالوجی صلاحیت کے بارے میں بات کی۔ انہوں نے کہا کہ یہ دونوں ممالک کی جامع اسٹریٹجک شراکت داری کے لیے بھی ایک اعزاز ہے۔ آسٹریلیا کے وزیر اعظم اسکاٹ موریسن نے پی ایم مودی کے سڈنی ڈائیلاگ سے خطاب کرنا اعزاز کی بات بتایا  ہے۔ وزیر اعظم 'ہندوستان میں ٹیکنالوجی کی ترقی اور انقلاب' کے موضوع پر اپنے خیالات کا اظہار کیا ہے۔

      پی ایم مودی نے جمعرات کو کہا، 'ہندوستان میں پانچ اہم تبدیلیاں ہو رہی ہیں۔ ہم سب سے وسیع پبلک انفارمیشن انفراسٹرکچر کی تعمیر کر رہے ہیں، ہم 60 ہزار دیہاتوں کو جوڑنے کے راہ پر ہیں۔ انہوں نے کہا، 'ہم نے کوون اور آروگیہ سیتو کا استعمال کرتے ہوئے ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے ویکسین کی 110 کروڑ خوراکیں ہندوستان کو پہنچائی ہیں۔'



      پی ایم نریندر مودی (PM Narendra Modi) نے کہا کہ ہندوستان پہلے سے ہی کاروباری دنیا کو سائبر سکیورٹی سے متعلق حل اور خدمات فراہم کرنے کا ایک بڑا مرکز ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہم نے صنعت کے ساتھ ایک ٹاسک فورس تشکیل دی ہے تاکہ ہندوستان کو سائبر سکیورٹی میں عالمی ہب بنایا جا سکے۔ انہوں نے کہا، 'آج کی ٹیکنالوجی کی سب سے بڑا پروڈکت ڈیٹا ہے۔ ہندوستان میں ہم نے ڈیٹا کی حفاظت، رازداری اور حفاظت کے لیے ایک مضبوط انفراسٹرکچر بنایا ہے۔

      خطاب میں پی ایم مودی نے کوون پلیٹ فارم کا بھی ذکر کیا۔ انہوں نے کہا، 'ہم نے Covin پلیٹ فارم کو پوری دنیا مفت میں پیش کیا اور اسے اوپن سورس سافٹ ویئر بنایا۔ یہ لوگوں کی بہتری، جامع ترقی اور سماجی بااختیار بنانے کے لیے ٹیکنالوجی اور پالیسی کے استعمال کا وسیع تجربہ ترقی پذیر ملک کے لیے بہت مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: