ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

TCS and Infosys Recruitment:مالی سال2022 کےلیےٹاٹاکنسلٹنسی سروس 40ہزاراورانفوسس 26ہزارخالی اسامیاں

انفوسس (Infosys ) مالی سال 2022 میں 26,000 فریشرز کی خدمات حاصل کرے گا۔ وہیں ٹاٹا کنسلٹنسی سروسز (Tata Consultancy Services) بھی 40,000 لوگوں کو ملازمتیں دے گا

  • Share this:
TCS and Infosys Recruitment:مالی سال2022 کےلیےٹاٹاکنسلٹنسی سروس 40ہزاراورانفوسس 26ہزارخالی اسامیاں
یوپی پولیس بھرتی 2021: انتخاب کے معیارات

دی فائنانشیل ایکسپریس کی ایک رپورٹ کے مطابق ٹاٹا کنسلٹنسی سروسز (ٹی سی ایس) نے گذشتہ سال چالیس ہزار کے قریب بھرتیاں کی تھی۔ مالی سال 2022 میں بھی اتنی ہی یا اس سے بڑھ کر تعداد میں ملازمتیں فراہم کرے گا۔چوتھے سہ ماہی (fourth-quarter) کے مضبوط حالت کے اعلان کے ایک روز بعد صحافیوں سے بات کرتے ہوئے ہندوستان کے سب سے بڑے سافٹ ویر سروسز ایکسپورٹر نے بتایا کہ ہم پہلے سے ہی آنے والی طلب کو پورا کرنے کے لیے تیار ہے۔ ہمیں بہترین صلاحیت اور سپلائی کے لیے کوئی نیا چیلنج نہیں درپیش تھا۔ اس لیے ہماری کارکردگی بہت بہتر رہی۔


بہتر آپریٹنگ ماڈل کی وجہ سے نئے ملازمین ملنے کی امید:


ٹی سی ایس کے چیف ایچ آر آفیسر ملند لکھاڈ (Milind Lakkad) نے کہا کہ ’’ہمارا آپریٹنگ ماڈل بہت اچھا ہے۔ یہ کیمپس سے آنے والے لوگوں پر مبنی ہے۔ ہماری سخت اندرونی صلاحیتوں کی ترقی سال بھر جاری رہتی ہے اور کچھ نئے لوگ بازار سے آتے ہیں۔ نیز اب نیشنل کوالیفائیر ٹسٹ (national qualifier test) سال میں چار بار ہو رہا ہے جس کی مدد سے ہمیں زیادہ سے زیادہ افراد دستیاب ہیں‘۔


انہوں نے کہا کہ ’’نئی بھرتیوں کا زیادہ تر حصہ مالی سال 2022 کی پہلی سہ ماہی میں مکمل کیا جائے گا، لیکن اس میں تین کوارٹر تک بھی توسیع ہوسکتی ہے۔ جس کا انحصار اس بات پر ہوگا کہ مطالبہ کس طرح تشکیل پائے گا‘‘۔

نئے کوارٹرس میں بہتری کی توقع:

تاہم جنوری تا مارچ کے عرصہ میں کم وقت کی شرح (low attrition rate) 7.2 فیصد ریکارڈ کرنے کے بعد لکھاڈ نے کہا کہ آنے والے کوارٹرس میں یہ اضافہ ہوجائے گا۔ انہوں نے کہا کہ ’’مجھے توقع ہے کہ کوارٹر کے بعد اگلے کوارٹرس میں اضافہ ہوجائے گا، لیکن اس کی توقع نہیں ہے کہ وہاں کوئی زبردست تبدیلی واقع ہوگی اور ہم اس کو بھی سنبھال لیں گے‘‘۔

انسانی وسائل کے محاذ پر ٹی سی ایس نے پہلے کوارٹر میں اب تک کے سب سے زیادہ خالص اضافے کیے جس میں 19,388 ملازمین نے اپنے رولوں (rolls) میں Q4 میں شامل کیا۔ اسی لیے دوران سال مجموعی طور پر 4,88,649 کا اضافہ ہوا جو کہ 40,185 کے اضافے کے ساتھ ہے۔ لکھاڈ نے کہا کہ کمپنی کے کیمپس ہیرنگ (براہ راست کیمپس کے طلبہ کی بھرتیاں) گذشتہ برس کی طرح ہی رہی ہے اور اس میں بھی مارکیٹ سے ملازمت کے لیے کام کرنے والوں سے متعلق کوئی خاص چیلنج نظر نہیں آیا۔

26,000 نئے ملازمتیں!

دی نیو انڈین ایکسپریس (The New Indian Express) کی ایک رپورٹ کے مطابق انفوسس (Infosys) نے مالی سال 2022 کے لیے 26,000 نئے ملازمین (فریشرز) کی خدمات حاصل کرے گا۔ اس نے 1.2 بلین امریکی ڈالر کے شیئر کی خریداری کا بھی اعلان کیا ہے۔

ہندوستان کی سافٹ ویئر سروسز کا دوسرا سب سے بڑا برآمد کنندگان انفوسس اپنی بھرتی کے منصوبوں کے مطابق ہندوستان کے اندر اور بیرون ممالک کے کالجوں سے 26,000 فریشرس کا انتخاب کرے گا۔ یہاں تک کہ چوتھے کوارٹر کے لئے حاضری کی شرح مالی سال 2021 (جنوری تا مارچ) کے تقریبا دوگنا ہو کر 15فیصد اضافی کوارٹر کردی گئی ہے۔

کمپنی کے چیف آپریٹنگ آفیسر پروین کمار راؤ (Pravin Kumar Rao ) نے کہا کہ کمپنی اپنے ملازمین کی مصروفیات کی سطح کو جاری رکھے ہوئے ہے۔ خاص طور پر معاوضے کے چکر (compensation cycles) کو جوں کا توں برقرار رکھے گی۔ جو جولائی 2021 سے لاگو ہوں گے۔

مالی سال 2021 کے دوران کووڈ کی وجہ سے غیر یقینی صورتحال رہی اور قیمتوں میں کمی کے عمل کے ایک حصے کے طور پر کمپنی کو فروغ / تنخواہ میں اضافے میں تاخیر کرنا پڑا۔

’’بہترین صلاحیت کے حامل افراد کی خدمات حاصل کریں گے‘‘

جز وقتی یا کرایہ پر لیے جانے والے ملازمین کے بارے میں راؤ نے کہا کہ کمپنی تیزی سے مارکیٹ سے اعلی ٹیلنٹ کی خدمات حاصل کرے گی یہاں تک کہ توقع ہے کہ اگلے چند کوارٹر تک بڑی تعداد میں بھرتیاں شروع ہوجائے گی۔

اس کے برعکس انھوں نے کہا کہ وہ اپنی attrition rate کو ہر سال کے حساب سے 7.2 فیصد کا اضافہ کررہے ہیں۔

انفوسس کے سی ای او سلیل پاریکھ (Salil Parekh) نے کہا کہ کمپنی نے اپنے ملازمین کے لئے ایسے وقت میں ڈیجیٹلائزیشن ٹریننگ پروگرام (digitization training programmes) بھی شروع کرائے ہیں جب مالی سال 2021 میں ڈیجیٹل کاروبار میں اس کے کاروبار کا 50 فیصد سے زیادہ کا حصہ مشغول تھا۔

آپریٹنگ مارجن آؤٹ لک:

انفسوس نے مالی سال 2022 کے لئے 12 سے 14 کی حد میں آمدنی دوگنا رہنمائی فراہم کی ہے جبکہ اس مالی سال کے لئے اس کا آپریٹنگ مارجن آؤٹ لک 22 تا 24 فیصد ہے۔

پاریک نے کہا کہ کلاؤڈ، ڈیٹا انیلیٹکس اور سائبر سیکیورٹی سمیت متعدد شعبوں میں ڈیجیٹلائزیشن کے مختلف عملوں کے لئے گاہکوں کی طرف سے مسلسل آپریٹنگ کی جارہی ہے۔ جس سے کمپنی کئی برسوں سے فائدہ اٹھا رہی ہے۔

پاریک نے ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ Q4 میں جیتنے والی بڑی ڈیل کی قیمت 2.1 بلین ڈالر بتائی گئی جبکہ مالی سال 21 کے لئے معاہدے کی کل مالیت 14.1 بلین ڈالر رہی۔ جس میں 66 فیصد معاملات نئے معاہدوں پر مشتمل ہے۔

علامتی تصویر
علامتی تصویر


دس کروڑ کی خالص آمدنی میں اضافہ:

کمپنی نے مالی سال 21 میں 10,000 کروڑ روپے کی آمدنی کا سنگ میل بھی عبور کیا جس میں سالانہ 5 فیصد اضافہ دیکھا گیا۔ مالی سال کے لئے اکیلے ڈیجیٹل محصولات میں 29.4 فیصد کا اضافہ ہوا جبکہ آپریٹنگ مارجن 24.5 فیصد رہا۔ کمپنی بورڈ نے اپنے سرمایہ کاروں کے لئے اوپن مارکیٹ سے فی شیئر 1750 روپے تک کے 1.2 بلین (9,200 کروڑ روپئے) کے شیئر منصوبے کو بھی منظوری دے دی ہے۔

اس کے علاوہ انفوسیس نے فی شیئر 15 روپے کا حتمی منافع تجویز کیا ہے۔ پہلے ہی ادا کیے جانے والے فی شیئر ₹ 12 کے عبوری منافع کے ساتھ مالی سال 21 کے لئے فی شیئر کل منافع 27 روپے ہوجائے گا جو مالی سال 20 کے مقابلے میں 54 فیصد اضافہ ہے۔ اس کے ساتھ ہی کمپنی نے 11,500 کروڑ روپئے کے کل منافع کا اعلان کیا ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Apr 15, 2021 12:57 PM IST