உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Telangana : فیلڈ اسسٹنس کی بحالی کا سہرا عام آدمی پارٹی نے اپنے سر باندھا

    Telangana : فیلڈ اسسٹنس کی بحالی کا سہرا عام آدمی پارٹی نے اپنے سر باندھا

    Telangana : فیلڈ اسسٹنس کی بحالی کا سہرا عام آدمی پارٹی نے اپنے سر باندھا

    عام آدمی پارٹی کے تلنگانہ انچارج سومناتھ بھارتی نے کہا کہ تلنگانہ حکومت نے عام آدمی پارٹی کی مخالفت کی وجہ سے یو ٹرن لیا ہے۔ 7651 فیلڈ اسسٹنٹس کو بحال کیا جائے گا۔ آپ نے تلنگانہ حکومت کے ذریعہ برطرف کئے گئے فیلڈ اسسٹنٹس کی بحالی کا مسئلہ مرکزی حکومت کے ساتھ اٹھایا تھا۔

    • Share this:
    دہلی: عام آدمی پارٹی کے تلنگانہ انچارج سومناتھ بھارتی نے کہا کہ تلنگانہ حکومت نے عام آدمی پارٹی کی مخالفت کی وجہ سے یو ٹرن لیا ہے۔ 7651 فیلڈ اسسٹنٹس کو بحال کیا جائے گا۔  آپ نے تلنگانہ حکومت کے ذریعہ برطرف کئے گئے فیلڈ اسسٹنٹس کی بحالی کا مسئلہ مرکزی حکومت کے ساتھ اٹھایا تھا۔ آپ تلنگانہ کی جانب سے فیلڈ اسسٹنٹس کی حمایت میں کی گئی ایجی ٹیشن کی وجہ سے سی ایم کے سی آر نے آج اسمبلی میں ان کی بحالی کا اعلان کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ عام آدمی پارٹی تلنگانہ میں 14 اپریل سے پد یاترا نکالے گی۔  سب کے حقوق کی جنگ لڑتے رہیں گے۔ گزشتہ دو سالوں میں 69 فیلڈ اسسٹنٹ خودکشی کر چکے ہیں۔ کے سی آر پر اور ان کے خاندان کی لعنت ہو گی۔ مرکز سے پیسہ آرہا ہے اور وہ رقم تلنگانہ کے وزیر اعلی کے سی آر فیلڈ اسسٹنٹ کو نہیں دے رہے ہیں۔  اس پیسے کو کھاؤ گے عام آدمی پارٹی نے کل سکریٹری، دیہی ترقی کی وزارت، حکومت ہند سے ملاقات کی اور اس مسئلہ سے متعلق ایک خط پیش کیا۔ جب سے عام آدمی پارٹی اس مسئلہ کو اٹھا رہی ہے، لوگوں کو کچھ راحت مل رہی ہے، لیکن مکمل راحت اسی وقت ملے گی جب تلنگانہ میں عام آدمی پارٹی کی حکومت بنے گی۔

     

    یہ بھی پڑھئے : ماں نے بچہ کو زمین میں دفنایا ، پھر موت کو چکمہ دے کر لوٹ آیا معصوم


    عام آدمی پارٹی کے تلنگانہ انچارج اور سینئر لیڈر سومناتھ بھارتی نے آج ایک اہم پریس کانفرنس سے خطاب کیا۔  سومناتھ بھارتی نے کہا کہ تلنگانہ میں فیلڈ اسسٹنٹس کی تعداد 7651 ہے۔ فیلڈ اسسٹنٹ نے بہت اچھا کام کیا لیکن اسے مارچ 2020 میں نکال دیا گیا۔ اس کے علاوہ دسمبر سے مارچ تک کی تنخواہ نہیں دی گئی۔ ہم نے تلنگانہ کے اندر ان کا مسئلہ بہت زور سے اٹھایا۔ آپ تلنگانہ کی جانب سے فیلڈ اسسٹنٹس کی حمایت میں کی گئی ایجی ٹیشن کی وجہ سے سی ایم کے سی آر نے آج اسمبلی میں ان کی بحالی کا اعلان کیا ہے۔ یہ فیلڈ اسسٹنٹس اور ان کے اہل خانہ کے لیے ایک بڑی جیت ہے۔  عام آدمی پارٹی کی مخالفت کی وجہ سے تلنگانہ حکومت نے یو ٹرن لیا ہے۔  7651 فیلڈ اسسٹنٹس کو بحال کیا جائے گا۔ آپ نے تلنگانہ حکومت کے ذریعہ برطرف کئے گئے فیلڈ اسسٹنٹس کی بحالی کا مسئلہ مرکزی حکومت کے ساتھ اٹھایا تھا۔انہوں نے کہا کہ گزشتہ دو سالوں میں 69 فیلڈ اسسٹنٹس خودکشی کر چکے ہیں۔ کے سی آر اپنی لعنت اور اپنے خاندان کی لعنت کو محسوس کریں گے۔ عام آدمی پارٹی کا مطالبہ ہے کہ مرنے والوں کے لواحقین کو ایک ایک کروڑ روپے کی امداد دی جائے۔ دہلی میں کیجریوال حکومت شہیدوں کے لواحقین کو ایک ایک کروڑ روپے کی امداد دے رہی ہے۔ اسی طرح 70 فیلڈ اسسٹنٹس کے خاندانوں کو فی ایک کروڑ روپے کی امداد دی جائے۔

     

    یہ بھی پڑھئے: ہندوستانی میزائل گرتے ہی پاکستان میں مچ گیا تھا ہنگامہ، اٹھانے والا تھا یہ بڑا قدم!


    ایم ایل اے سومناتھ بھارتی نے کہا کہ یہ بہت افسوسناک ہے کہ مرکز سے جو رقم جا رہی ہے وہ تلنگانہ کے وزیر اعلی کے سی آر کے فیلڈ اسسٹنٹ کو نہیں دی جا رہی ہے۔ وہ پیسے کھانے جا رہے تھے۔ کل اس مسئلہ کے سلسلے میں حکومت ہند کی دیہی ترقی کی وزارت کے سکریٹری ناگیندر ناتھ سنہا کے پاس گئے۔ جب میں نے اسے اس بارے میں بتایا تو اس نے یقین دلایا کہ یہ بہت افسوسناک ہے۔ کل تحریری خط دے کر تمام دستاویزات لے کر آئے، جس میں ہائی کورٹ کا فیصلہ منسلک تھا۔ انہوں نے کہا کہ جب عام آدمی پارٹی نے یہ مسئلہ اٹھایا تو کانگریس اور بی جے پی کمبھکرن کی نیند میں سو رہے تھے۔ ہم نے بارہا کہا ہے کہ بی جے پی اور کانگریس وہاں اپوزیشن کا کردار ادا نہیں کر رہی ہیں۔ تلنگانہ کے اندر بھی عام آدمی پارٹی اپوزیشن کا کردار ادا کر رہی ہے۔ سومناتھ بھارتی، جو دہلی حکومت میں وزیر تھے،انہوں نے کہا کہ ہم اس پلیٹ فارم سے وعدہ کرتے ہیں کہ فیلڈ اسسٹنٹس کے خاندانوں کو جو بھی ضرورت ہو گی، ہم ان کے لیے کھڑے ہو کر لڑیں گے۔ انہیں اروند کیجریوال کی حمایت حاصل ہے۔  14 اپریل سے ہم تلنگانہ میں ودیا والینٹیئر، ولیج ریونیو اسسٹنٹ، پنچایت اسسٹنٹ وغیرہ کے لیے پد یاترا شروع کرنے جارہے ہیں۔ ان کے مسائل کو بڑے پیمانے پر اٹھایا گیا ہے۔ ہم ان کے لیے اس وقت تک لڑتے رہیں گے جب تک انہیں فائدہ نہیں مل جاتا۔ میں سب کو یقین دلاتا ہوں کہ جس طرح فیلڈ اسسٹنٹ کا معاملہ اٹھایا گیا ہے۔ اسی طرح ہم سب کے مسائل اٹھائیں گے۔ جب تک مکمل انصاف نہیں ہوتا ہم مسائل اٹھائیں گے۔

    جب عام آدمی پارٹی تلنگانہ نے اپنا مسئلہ اٹھایا تو وزیر آگے آئے اور کہا کہ ہم جلد ہی ان کے واجبات جاری کریں گے۔ جب سے عام آدمی پارٹی اس معاملے کو اٹھا رہی ہے، لوگوں کو کچھ راحت مل رہی ہے۔ لیکن مکمل راحت اسی وقت ملے گی جب تلنگانہ میں عام آدمی پارٹی کی حکومت بنے گی۔ جب تک حکومت نہیں بنتی ہم بہت لڑیں گے اور سب کے حقوق کے لیے لڑیں گے۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: