உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    عام آدمی پارٹی نے دہلی کے وزیر صحت کے خلاف ای ڈی کی کارروائی کا ظاہر کیا خدشہ

    Youtube Video

    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج ایک ڈیجیٹل پریس کانفرنس کی اور اندیشہ ظاہر کیا کہ پنجاب انتخابات سے قبل بی جے پی کی مرکزی حکومت کے ذریعہ ای ڈی کا غلط استعمال کیا جا سکتا ہے۔

    • Share this:
    نئی دہلی: عام آدمی پارٹی نے پنجاب انتخابات سے قبل بی جے پی کی مرکزی حکومت کی طرف سے ای ڈی کے غلط استعمال کا خدشہ ظاہر کیا ہے۔ عام آدمی پارٹی کے کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ ای ڈی پنجاب انتخابات سے پہلے عام آدمی پارٹی کے سینئر لیڈر اور کابینہ کے وزیر ستیندر جین کو گرفتار کرنے جا رہی ہے۔ بی جے پی جب بھی الیکشن ہارتی ہے، وہ اپنی تمام ایجنسیاں چھوڑ دیتی ہے۔ ستیندر جین پر مرکزی حکومت پہلے ہی دو بار چھاپے مار چکی ہے اور کچھ نہیں ملا۔ آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ ای ڈی کے علاوہ بی جے پی کی مرکزی حکومت تمام ایجنسیوں بشمول سی بی آئی، انکم ٹیکس اور دہلی پولیس کو بھی بھیج سکتی ہے۔ ہم نہ جیل جانے سے ڈرتے ہیں نہ ریڈ سے ڈرتے ہیں۔ ہم چنی جی کی طرح نہ روئیں گے اور نہ پریشان ہوں گے۔  چنی جی نے غلط کام کیے ہیں اور ان کی غلطیاں پکڑی گئی ہیں۔ ہم نے کوئی غلط کام نہیں کیا اس لیے ہمیں کوئی خوف نہیں۔ مجھے بی جے پی اور مرکزی حکومت سے کہنا ہے کہ آپ اپنی تمام ایجنسیاں بھیج دیں، ہم تیار ہیں۔ ہم مسکراہٹ کے ساتھ ان کا استقبال کریں گے۔
    ستیندر جین پر مرکزی حکومت نے دو بار چھاپے مارے لیکن کچھ نہیں ملا: اروند کیجریوال
    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج ایک ڈیجیٹل پریس کانفرنس کی اور اندیشہ ظاہر کیا کہ پنجاب انتخابات سے قبل بی جے پی کی مرکزی حکومت کے ذریعہ ای ڈی کا غلط استعمال کیا جا سکتا ہے۔ آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ انتخابات آنے والے ہیں۔ پانچ ریاستوں میں اسمبلی انتخابات ہیں، اس لیے بظاہر مرکزی حکومت کی تمام تفتیشی ایجنسیاں متحرک ہو رہی ہیں۔ ہمیں اپنے ذرائع سے معلوم ہوا ہے کہ پنجاب انتخابات سے پہلے آنے والے دنوں میں ای ڈی دہلی حکومت میں کابینہ کے وزیر اور عام آدمی پارٹی کے سینئر لیڈر ستیندر جین کو گرفتار کرنے جا رہی ہے۔ ED کا خوش آمدید کرتے ہیں۔ مرکزی حکومت ستیندر جین پر پہلے بھی دو بار چھاپے مار چکی ہے۔ ان چھاپوں میں ان کو کچھ نہیں ملا۔ اگر وہ دوبارہ آنا چاہتے ہیں تو ان کا خیر مقدم ہے۔


    جب آپ سچائی کے راستے پر چلتے ہیں تو یہ تمام رکاوٹیں آتی ہیں، اس لیے ہمیں کوئی خوف نہیں: اروند کیجریوال
    آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ چونکہ انتخابات ہوتے ہیں اور جب بھی بی جے پی کہیں بھی الیکشن ہارتی ہے تو وہ پوری ایجنسی کو چھوڑ دیتی ہے۔ تو ظاہر ہے چھاپے بھی ہوں گے اور گرفتاریاں بھی ہوں گی۔ ہمیں ان سے کوئی خوف نہیں ہے۔ کیونکہ مجھے لگتا ہے کہ جب آپ سچائی کے راستے پر چلتے ہیں تو یہ تمام رکاوٹیں آتی ہیں۔ بی جے پی کی مرکزی حکومت جس ایجنسی کو بھی بھیجنا چاہتی ہے اسے ای ڈی کے ساتھ بھیج سکتی ہے، اگر ان کے پاس سی بی آئی، انکم ٹیکس اور دہلی پولیس سمیت کوئی اور ایجنسی ہے۔ اگر وہ گرفتار کرنا چاہتی ہے تو صرف ستیندر جین ہی نہیں، وہ کسی کو بھی گرفتار کر سکتی ہے۔
    ہم سب پر چھاپے مارے گئے، ہمارے 21 ایم ایل ایز کو گرفتار کر لیا گیا اور تمام مقدمات عدالت سے خارج کر دیے گئے: اروند کیجریوال
    آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے مزید کہا کہ ہم نے کبھی کوئی غلط کام نہیں کیا۔ ہم سب پر ریڈ ہو چکی ہیں۔ مجھ پر بھی ریڈ ہوچکی ہے۔نائب وزیر اعلی منیش سسودیا پر چھاپہ مارا گیا ہے۔ ستیندر جین پر بھی چھاپہ مارا گیا ہے۔ ہمارے 21 ایم ایل ایز کو گرفتار کر لیا گیا ہے اور تمام کیسز کو عدالت سے خارج کر دیا گیا ہے۔ ستیندر جین کے معاملے میں کیا ہوگا؟ وہ اسے گرفتار کر لیں گے اور 5-10 دنوں میں اس کی ضمانت ہو جائے گی اور وہ باہر آ جائیں گے۔ ہم نہ جیل جانے سے ڈرتے ہیں نہ تمہارے چھاپے سے ڈرتے ہیں۔  ہم چنی جی کی طرح نہیں روئیں گے۔ ہم چنی جی کی طرح نہیں گھبرائیں گے۔ چنی جی بہت پریشان ہیں۔ وہ غصے میں کیوں ہیں؟ وہ ناراض ہیں کیونکہ انہوں نے غلط کام کیے ہیں۔ ان کی غلطیاں پکڑی گئی ہیں۔ ای ڈی کے اہلکار جب نوٹوں کے بھاری بنڈلوں کی گنتی کر رہے تھے تو لوگ دیکھ رہے تھے۔ پنجاب کے لوگ صدمے میں ہیں کہ انہوں نے 111 دنوں میں کیا کر دیا۔

    ہم نے کوئی غلط کام نہیں کیا، اس لیے ہمیں کوئی خوف نہیں: اروند کیجریوال
    آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ چونکہ ہم نے کوئی غلط کام نہیں کیا ہے اس لیے ہمیں کسی قسم کا خوف نہیں ہے۔ ہم نے ماضی میں بھی بہت سے چھاپے مارے ہیں۔ ہم پر مزید چھاپے ماریں، گرفتاریاں ہو جائیں۔ ہمیں اس سے کوئی خوف نہیں ہے۔ مرکزی حکومت اور بھارتیہ جنتا پارٹی سے ہماری درخواست ہے کہ آپ اپنی تمام ایجنسیاں بھیج دیں، ہم سب تیار ہیں۔ صرف ستیندر جین جی کیوں، آپ مجھے بھی میرے گھر بھیج دیں۔ منیش سسودیا جی اور بھگونت مان جی کو بھی بھیجیں۔ جو یہاں آنا چاہے اسے وہاں بھیج دے اور جسے گرفتار کرنا ہو اسے گرفتار کر لو۔ ایجنسیاں آئیں گی تو ہم ان کا مسکراہٹ اور ڈھیروں مہمان نوازی سے استقبال کریں گے۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: