உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دہلی حکومت نے کورونا ہیلپ ڈیسک واٹس ایپ نمبر کیا جاری، ہیلپ لائن کے ذریعے ملے گی اہم مدد

    ویکسین سینٹر ، ٹیلی کنسلٹیشن اور آکسیجن سلنڈر ری فلنگ سینٹر سے متعلق تمام معلومات اس ہیلپ ڈیسک پر دستیاب ہوں گی۔

    ویکسین سینٹر ، ٹیلی کنسلٹیشن اور آکسیجن سلنڈر ری فلنگ سینٹر سے متعلق تمام معلومات اس ہیلپ ڈیسک پر دستیاب ہوں گی۔

    ویکسین سینٹر ، ٹیلی کنسلٹیشن اور آکسیجن سلنڈر ری فلنگ سینٹر سے متعلق تمام معلومات اس ہیلپ ڈیسک پر دستیاب ہوں گی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
    وزیر صحت ستیندر جین نے بدھ کے روز باضابطہ طور پردہلی کے لوگوں کے لیے ایک کورونا ہیلپ ڈیسک واٹس ایپ نمبر شروع کیا۔ اس موقع پر واٹس ایپ حکام بھی موجود تھے۔ ویکسین سینٹر ، ٹیلی کنسلٹیشن اور آکسیجن سلنڈر ری فلنگ سینٹر سے متعلق تمام معلومات اس ہیلپ ڈیسک پر دستیاب ہوں گی۔ دہلی کے لوگ اس ہیلپ لائن کے ذریعے دہلی میں کووڈ سے متعلق تمام معلومات حاصل کر سکیں گے۔ اس کے لیے آپ کو واٹس ایپ پر 911122307145 پر 'ہائے' بھیجنا ہوگا۔ اس موقع پر ، ستیندر جین نے کہا ، "دہلی حکومت نے یہ واٹس ایپ چیٹ بوٹ بنایا ہے تاکہ کورونا وباء سے نمٹنے کے لیے اپنی تیاری کو مضبوط بنایا جا سکے۔ یہ چیٹ بوٹ کووڈ 19 سے متعلق تمام قابل اعتماد معلومات دہلی کے لوگوں کو ایک جگہ پر فراہم کرے گا۔ اس کے علاوہ یہ چیٹ بوٹ لوگوں کو ان کے قریبی ویکسین سینٹرز کے بارے میں بھی آگاہ کرے گا۔

    یہ چیٹ بوٹ واٹس ایپ بزنس API پر بنایا گیا ہے۔ اس چیٹ بوٹ کی مدد سے دہلی کے لوگ آسانی سے کووڈ سے متعلق اپنے سوالات کے مستند جوابات حاصل کر سکتے ہیں۔ لوگ اس چیٹ بوٹ کے ذریعے اپنے قریبی ویکسینیشن سینٹر ، دستیاب ویکسین سلاٹس ، اسپتال کے بیڈز اور آکسیجن ری فلنگ سینٹرز سے متعلق تمام معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔ یہ چیٹ بوٹ کوون پورٹل اور دہلی حکومت کے کووڈ وار روم کے ساتھ مربوط کیا گیا ہے ، تاکہ کووڈ سے متعلق تمام معلومات ایک جگہ سے دستیاب ہوں۔ دہلی حکومت کے اس نئے واٹس ایپ کوویڈ 19 ہیلپ ڈیسک کو استعمال کرنے کے لیے ، یہ نمبر ( 911122307145) اپنے فون میں محفوظ کریں یا کیو آر کوڈ اسکین کریں یا اس ویب سائٹ پر جائیں [https://wa.me/911122307145] پر جائیں اور 'HI بھیجیں '. یہ سروس ہندی اور انگریزی زبانوں میں دستیاب ہے۔ میٹنگ کے دوران ، مسٹر ناتھ ٹھکرال ، ڈائریکٹر ، پبلک پالیسی ، واٹس ایپ نے کہا ، "پچھلے ڈیڑھ سالوں میں ، واٹس ایپ جیسی ٹیکنالوجیز نے کورونا وبائی مرض سے نمٹنے میں ہندوستان کی مدد کرنے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔

    یہ واٹس ایپ چیٹ بوٹ دہلی حکومت کی اس لڑائی کو مزید تقویت بخشے گا اور دہلی کے لوگوں کو کووڈ 19 سے متعلق قابل اعتماد معلومات فراہم کرے گا۔ دہلی حکومت کے ساتھ کام کرنا ہمارے لیے فخر کی بات ہے۔ دہلی حکومت دہلی کے لوگوں کو عالمی معیار کی صحت کی سہولیات فراہم کرنے کے لیے جنگی بنیادوں پر کام کر رہی ہے۔ یہ بات قابل غور ہے کہ وبا کے دوران صحیح معلومات کا ہونا بہت ضروری ہے۔ دہلی حکومت کا یہ نیا واٹس ایپ چیٹ بوٹ حکومت کو لوگوں تک صحیح معلومات پہنچانے میں مدد دے گا۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: