உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دہلی حکومت کی گنیش چتورتھی پوجا ٹی وی چینلز پر براہ راست کی گئی نشر

    Youtube Video

    شری گنیش چتورتھی کے موقع پر تمام اہل وطن کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ کورونا کی وجہ سے دہلی میں پنڈالوں کے عوامی پروگراموں کی اجازت نہیں ہے تاکہ ہجوم سے بچا جا سکے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
    پوری دہلی آج گنیش چتورتھی ایک ساتھ منائے گی۔ اس کے لیے دہلی حکومت کی جانب سے ایک عظیم الشان پوجا کا اہتمام کیا گیا ہے۔ وزیراعلیٰ اروند کیجریوال اپنے تمام وزراء کے ساتھ پوجا کے پروگرام میں شرکت کریں گے اور اسے شام 7 بجے سے تمام ٹی وی چینلز پر براہ راست نشر کی گئی۔ شری گنیش چتورتھی کے موقع پر تمام اہل وطن کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ کورونا کی وجہ سے دہلی میں پنڈالوں کے عوامی پروگراموں کی اجازت نہیں ہے تاکہ ہجوم سے بچا جا سکے۔ انہوں نے تمام گھر والوں سے اپیل کی کہ وہ اپنے گھروں سے ٹی وی کے ذریعے اس پروگرام میں شامل ہو کر بھگوان گنیش کی پوجا کریں اور کہا کہ اگر 130 کروڑ ہندوستانی بھگوان گنپتی کی پوجا کے لیے اکٹھے ہوں گے اور سب کی خواہشات پوری ہوں گی۔

    وزیراعلیٰ نے کہا کہ ہم سب کو اپنے بچوں کو ہندوستان میں گنیش چتورتھی تہوار کی شاندار تاریخ کے بارے میں بتانا چاہیے اور ان میں روحانیت اور حب الوطنی کا امتزاج پیدا کرنا چاہیے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے ڈیجیٹل پریس کانفرنس کر کے گنیش چتورتھی کے موقع پر آج شام منعقد ہونے والی عظیم الشان پوجا تقریب کے بارے میں معلومات دی۔ وزیر اعلی نے کہا کہ آج گنیش چتورتھی ہے۔ آج بھگوان شری گنیش جی ہمارے گھر آئے ہیں اور ہمارے گھر میں رہتے ہیں۔ روایتی طور پر چتورتھی ہم سب اپنے گھروں میں بھگوان گنپتی جی کی مورتی نصب کرتے ہیں اور احترام کے ساتھ ان کی پوجا کرتے ہیں۔

    بھگوان گنیش ہندو مذہب کے پہلے دیوتا ہیں۔ شری گنیش جی تمام رکاوٹوں کو ختم کرنے والے ہیں۔ اسی لیے ہم کوئی بھی کام شروع کرنے سے پہلے بھگوان گنیش کی پوجا کرتے ہیں۔ پورے ملک میں بھگوان گنیش کی مختلف شکلوں میں پوجا کی جاتی ہے۔ میں چاہتا ہوں کہ آپ سب اپنے بچوں کو آج ہندوستان میں گنیش چتورتھی تہوار کی شاندار تاریخ کے بارے میں بتائیں۔وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے کہا کہ برطانوی دور میں لوگ کسی بھی ثقافتی پروگرام یا تہوار کو اکٹھے یا ایک جگہ پر اکٹھا نہیں کر سکتے تھے۔ اسی لیے لوگ گھروں میں پوجا کرتے تھے۔ لوکمانیا بال گنگادھر تلک نے پونے میں پہلی بار عوامی طور پر گنیش اتسو منایا۔ بعد میں یہ کوشش ایک تحریک بن گئی اور اس گنیشسوت نے تحریک آزادی میں لوگوں کو متحد کرنے میں اہم کردار ادا کیا۔ ایک طرف سے گنیش چتورتھی کے لوگوں کو جمع کرنے کا کام کیا۔ لوگوں میں حب الوطنی پیدا کرنے کے لیے کام کیا تاکہ وہ اکٹھے ہوکر بگوان کی پوجا کریں اور مل کر ملک کے لیے لڑیں۔ ہم سب کو اپنے بچوں میں روحانیت اور حب الوطنی کا یہ امتزاج پیدا کرنا چاہیے۔ ہم سب کو اپنے بچوں میں روحانیت اور حب الوطنی کا جذبہ پیدا کرنا چاہیے۔ یہ تہوار ہم سب ہندوستانیوں کو متحد ہونے اور ہماری تمام پریشانیوں اور حالات کے خلاف لڑنے کی طاقت دیتا ہے۔ وزیراعلیٰ نے مزید کہا کہ ملک اس وقت کورونا کے خلاف صدی کی سب سے بڑی جنگ لڑ رہا ہے اور ہمیں اسے متحدہ طور پر شکست دینی ہے۔

    کورونا کی وجہ سے ، اس بار پنڈالوں کے عوامی پروگراموں کی اجازت نہیں ہے، تاکہ کسی بھی قسم کے ہجوم سے بچا جا سکے اور یہی وجہ ہے کہ ہم آپ سب کے لیے یہ شاندار گنیش پوجا پروگرام کروا رہے ہیں۔ میں امید کرتا ہوں کہ پوجا پروگرام کا براہ راست ٹیلی کاسٹ تمام ٹی وی چینلز پر ہوگا ، تاکہ آپ سبھی اپنے گھر والوں سے ٹی وی کے ذریعے اپنے گھر والوں کے ساتھ عبادت کے اس پروگرام میں شامل ہو کر بھگوان شری گنیش جی کی پوجا کر سکیں۔ میں آج شام 7:00 بجے سے بھگوان گنیش کے اس عظیم الشان پوجا پروگرام میں اپنے تمام وزراء کے ساتھ شامل ہوں گا۔ میں آپ سب سے درخواست کرتا ہوں کہ اپنے پورے خاندان کو خاص طور پر اپنے بچوں کو اپنے ساتھ رکھیں تاکہ اس عظیم الشان تقریب کو ایک ساتھ منایا جا سکے۔ مجھے بہت خوشی ہے کہ مشہور گلوکار اور کمپوزر شنکر مہادیون اور سریش واڈیکر بھی آج رات ہمارے ساتھ شری گنیش جی کی پوجا آرتی کرنے کے لیے شامل ہوں گے۔ اس بار ہم سب دہلی کے دو کروڑ لوگ مل کر بھگوان گنیش کو دعائیں دیں گے۔ دہلی کے دو کروڑ عوام کی طرف سے، میں تمام دیش کی عوام کو دعوت دیتا ہوں کہ وہ بھگوان شری گنیش جی کی پوجا پروگرام میں شرکت کریں۔ اگر 130 کروڑ ہندوستانی مل کر بھگوان گنپتی کی پوجا کریں گے۔ سب کی خواہشات پوری ہوں گی۔ ہم سب کو اور ہماری تمام پریشانیاں دور کرے۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: