انتخابی فتح و شکست: تریپورہ انتخابی رجحانات میں کون ہےآگے؟ کس کی کشتی پاراورکس کی ہوگی غرق؟

Youtube Video

ٹپرا موتھا کو تریپورہ الیکشن 2023 کا کنگ میکر کہا گیا کیونکہ کانگریس اتحاد پہلے ہی ٹپرا موتھا کا اپنے اتحاد میں شامل ہونے کا خیرمقدم کر چکا ہے۔ تاہم بی جے پی اور دیگر جماعتوں کے آدھے راستے کو عبور کرنے کا امکان ہے۔

  • News18 Urdu
  • Last Updated :
  • Tripura, India
  • Share this:
    پہلی بار اسمبلی انتخابات میں پردیوت دیب برما کی ٹپرا موتھا (Tipra Motha) ایک متاثر کن نشان کے لیے پوری طرح تیار ہے، حالانکہ وہ کنگ میکر نہیں بن پا رہی ہے کیونکہ ابتدائی رجحانات بتاتے ہیں کہ بی جے پی آسانی سے اکثریت کا نشان حاصل کرنے کے لیے تیار ہے۔ ٹپرا موتھا کانگریس-سی پی ایم اتحاد کے گلے میں پھنسے ہوئے 13 سیرز میں آگے ہے۔

    جمعرات (2 مارچ 2023) کو تریپورہ کے ساتھ ساتھ دو دیگر شمال مشرقی ریاستوں میگھالیہ اور ناگالینڈ میں اسمبلی انتخابات کے لیے ووٹوں کی گنتی شروع ہوچکی ہے، جس میں بھارتیہ جنتا پارٹی تریپورہ میں اپنی جڑیں مزید گہرا کرنے کے لیے کوشاں ہے وہیں بائیں بازو کے گڑھ پر 2018 میں پارٹی نے قبضہ کر لیا تھا۔

    ابتدائی رجحانات میں بی جے پی آگے ہے کیونکہ بائیں بازو اور اس کی اتحادی کانگریس نے تریپورہ میں مضبوط شروعات کی ہے۔ این پی ایف نے ناگالینڈ میں کھاتہ کھولا۔ ان تین ریاستوں میں یہ تریپورہ ہے جو دو دیگر ریاستوں سے زیادہ قومی گونج رکھنے کا وعدہ کرتی ہے کیونکہ روایتی حریفوں کانگریس اور بائیں بازو نے پہلی بار ریاست کی 60 رکنی اسمبلی کے انتخاب میں بی جے پی کو چیلنج کرنے کے لیے ہاتھ ملایا ہے۔

    تریپورہ انتخابی رجحانات کے ضمن میں جاننے کے لئے 10 چیزیں ہیں:

     
    ٹپرا موتھا کو تریپورہ الیکشن 2023 کا کنگ میکر کہا گیا کیونکہ کانگریس اتحاد پہلے ہی ٹپرا موتھا کا اپنے اتحاد میں شامل ہونے کا خیرمقدم کر چکا ہے۔ تاہم بی جے پی اور دیگر جماعتوں کے آدھے راستے کو عبور کرنے کا امکان ہے۔
    ٹیپرا موتھا چاریلام میں آگے ہیں، نائب وزیر اعلیٰ کی نشست جو پیچھے چل رہی ہے۔
    ٹیپرا موتھا تیلیمورا سیٹ پر بھی آگے ہیں۔
    ٹپرا موتھا کو 2019 میں پرادیوت دیب برما نے تشکیل دیا تھا۔
    ٹپرا موتھا نے تریپورہ میں ایک سماجی تنظیم کے طور پر آغاز کیا۔ 2021 میں سماجی تنظیم سیاسی جماعت بن گئی۔
    اس کا انتخابی آغاز ایک ہٹ رہا کیونکہ اس نے تریپورہ قبائلی علاقوں کی خود مختار ضلع کونسل کے انتخابات میں سی پی ایم سے کونسل چھین کر تاریخ رقم کی۔
    سابق کانگریس مین پردیوت دیب برما ٹپرا موتھا کے سربراہ ہیں۔
    ٹپرا موتھا نے 42 سیٹوں پر امیدوار کھڑے کیے اور قبائلی کونسل کے تحت آنے والے 20 قبائلی حلقوں میں بہت اچھا لگ رہا ہے۔
    ٹپرا موتھا مقامی تریپوریوں کے لیے زیادہ سے زیادہ ٹپرا زمین چاہتا ہے۔
    پرادیوت دیب برما نے الیکشن سے پہلے کسی بھی اتحاد کی کال کو قبول نہیں کیا۔
    Published by:Mohammad Rahman Pasha
    First published: