உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Twin Tower Blast: دھماکے کے دن 7000 افراد 9گھنٹے تک فلیٹس سے باہر رہیں گے، 8مقامات پر سڑکیں بند

     Supertech Twin Tower:  اس کے علاوہ امتناعی زون کا بھی اعلان کیا گیا۔ محفوظ انہدام کے لیے ٹوئن ٹاورز کے اردگرد کچھ فاصلے تک شہریوں، گاڑیوں اور جانوروں کی آمدورفت مکمل طور پر بند رہے گی۔

    Supertech Twin Tower: اس کے علاوہ امتناعی زون کا بھی اعلان کیا گیا۔ محفوظ انہدام کے لیے ٹوئن ٹاورز کے اردگرد کچھ فاصلے تک شہریوں، گاڑیوں اور جانوروں کی آمدورفت مکمل طور پر بند رہے گی۔

    Supertech Twin Tower: اس کے علاوہ امتناعی زون کا بھی اعلان کیا گیا۔ محفوظ انہدام کے لیے ٹوئن ٹاورز کے اردگرد کچھ فاصلے تک شہریوں، گاڑیوں اور جانوروں کی آمدورفت مکمل طور پر بند رہے گی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Noida | Delhi
    • Share this:



       ایمرلڈ اور اے ٹی ایس سوسائٹیوں کے تقریباً 7,000 لوگوں کو 28 اگست کو ٹوئن ٹاورز کے آخری دھماکے کے دن صبح 7 بجے سے نو گھنٹے تک اپنے گھروں سے باہر رہنا پڑے گا۔ اس دوران انہیں پالتو جانوروں کے ساتھ گاڑیوں کے لیے باہر کے احاطے میں پارکنگ کا بھی انتظام کرنا ہوگا۔







      اتھارٹی نے جمعرات کو ہونے والی میٹنگ میں منتھن کے بعد مکان خالی کرنے کا منصوبہ جاری کر دیا۔ اس کے علاوہ امتناعی زون کا بھی اعلان کیا گیا۔ محفوظ انہدام کے لیے ٹوئن ٹاورز کے اردگرد کچھ فاصلے تک شہریوں، گاڑیوں اور جانوروں کی آمدورفت مکمل طور پر بند رہے گی۔
      ایمرالڈ کورٹ اور اے ٹی ایس ولیج سوسائٹی میں رہنے والے رہائشیوں کو 28 اگست کو صبح 7 بجے گھر خالی کرنا ہوگا۔ ان سوسائٹیوں کا سکیورٹی اسٹاف احاطے کی دیکھ بھال کے لیے دوپہر 12 بجے تک رہ سکتا ہے۔ فائنل دھماکے کا وقت دوپہر ڈھائی بجے مقرر کیا گیا ہے۔ اس کے بعد کلیئرنس ملنے پر لوگ شام 4 بجے کے بعد فلیٹ میں واپس جا سکتے ہیں۔ کلیئرنس میں زیادہ وقت لگنے کا امکان ہے کیونکہ ایڈیفائس انجینئرنگ کے اہلکاروں کو ملبے سے نہ پھٹے ہوئے دھماکہ خیز مواد کو تلاش کرنا اور اسے ناکارہ بنانا ہوگا۔




       

      ممبئی کے Borivali ویسٹ میں 4 منزلہ عمارت منہدم، 4-5 لوگوں کے ملبے میں پھنسنے کا اندیشہ


      تاریخ میں پہلی بار: ویتنام کی فوج نے ہندستانی افواج کے ساتھ کی مشقیں


      اتھارٹی کے دفتر میں منعقدہ میٹنگ میں ACEO پروین کمار مشرا کی صدارت میں، PGM، جنرل منیجر پلاننگ، محکمہ پولیس، فائر ڈپارٹمنٹ، محکمہ ٹریفک کے افسران کے علاوہ ایمرلڈ کورٹ اور اے ٹی ایس ولیج کے اپارٹمنٹ اونرس ایسوسی ایشن بھی موقع پر موجود رہے۔ اس کے علاوہ سپرٹیک سے پی کے گوئل اور ڈی ایس پوار اور جیٹ ڈیمولیشن سے مارتھینس بوتھا موجود تھے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: