உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kulgam: جموں وکشمیرکے کولگام میں انکاؤنٹر، والدین کی اپیل پردو دہشت گردوں نےہتھیارڈال دیئے

    فائل فوٹو

    فائل فوٹو

    ایک پولیس اہلکار نے کہا کہ عسکریت پسند کا ہتھیار ڈالنا اسے مارنے سے بڑی کامیابی ہے کیونکہ اس سے بندوق والے نوجوانوں سے اپیل ہوتی ہے کہ وہ واپس آکر مرکزی دھارے میں شامل ہو جائیں۔

    • Share this:
      جنوبی کشمیر کے ضلع کولگام (Kulgam) کے ہدیگام (Hadigam) علاقے میں بدھ کے روز شروع ہونے والے انکاؤنٹر کے دوران دو مقامی دہشت گردوں نے اپنے والدین اور پولیس کی اپیل پر خودسپردگی کی۔

      کشمیر زون پولیس نے ٹویٹر پر کہا کہ تصادم کے دوران دو دہشت گردوں نے ہتھیار ڈال دیے، انہوں نے مزید کہا کہ ان کے پاس سے مجرمانہ مواد، اسلحہ اور گولہ بارود برآمد ہوا ہے۔ کشمیر زون پولیس نے ٹوئٹ کیا کہ انکاؤنٹر کے دوران 02 مقامی دہشت گردوں نے اپنے والدین اور پولیس کی اپیل پر ہتھیار ڈال دیے۔ مجرم کے پاس سے مواد، اسلحہ اور گولہ بارود برآمد ہوا ہے۔

      پولیس، فوج اور نیم فوجی دستوں نے ہدیگام گاؤں کو محاصرے میں لے لیا تھا جہاں انہیں دو عسکریت پسندوں کے چھپے ہونے کی اطلاع ملی تھی۔ عسکریت پسندوں کا فرار تقریباً ناممکن بنانے کے لیے روشنیوں کی تنصیب کے ذریعے قبضے کو مزید سخت کر دیا گیا۔

      سیکیورٹی فورسز نے علاقے کو گھیرے میں لے لیا جہاں دہشت گرد چھپے ہوئے تھے اور فائرنگ شروع کردی، سیکیورٹی فورسز نے جوابی کارروائی کی۔ صبح سویرے نوجوان عسکریت پسندوں کے والدین کو موقع پر پہنچنے اور پولیس کے لاؤڈ اسپیکر پر اپیلیں کرنے کے لیے کہا گیا کہ وہ ہتھیار ڈال دیں۔ دونوں مان گئے اور باہر نکل آئے۔ پولیس نے انہیں اپنی تحویل میں لے لیا۔

      ان سے قانون کے مطابق باقاعدہ چارج لیا جائے گا۔ ایک پولیس اہلکار نے کہا کہ عسکریت پسند کا ہتھیار ڈالنا اسے مارنے سے بڑی کامیابی ہے کیونکہ اس سے بندوق والے نوجوانوں سے اپیل ہوتی ہے کہ وہ واپس آکر مرکزی دھارے میں شامل ہو جائیں۔

      یہ بھی پڑھئے: سفر حج پر 300 عازمین نے کیا ایسا کام، ہوگئے گرفتار، دو لاکھ کا لگا جرمانہ

      دریں اثنا سیکورٹی فورسز کو آج صبح سری نگر بارہمولہ قومی شاہراہ پر پٹن کے کٹہ موڈ علاقے کے قریب ایک دیسی ساختہ دھماکہ خیز آلہ (آئی ای ڈی) ملا۔ بارہمولہ پولیس، فوج کی 29RR اور پولیس کا بم ڈسپوزل اسکواڈ دھماکہ خیز مواد کو ناکارہ بنانے کے لیے موقع پر پہنچ گئی۔

      یہ بھی پڑھئے: Pak وزیر کا بیان، ڈرگ ایڈکٹ ہیں عمران خان، کوکین کے بغیر دو گھنٹے بھی نہیں رہ سکتے



      حکام نے بتایا کہ سڑک کے پیچ میں ٹریفک کو روک دیا گیا تھا اور ایک بار دھماکہ خیز مواد کو بے اثر کرنے کے بعد اسے بحال کر دیا جائے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: