உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Udaipur Murder: درزی کنہیا لال کے جسم پر 26 زخموں کے نشان، پوسٹ مارٹم کی رپورٹ میں ذکر

    پولیس نے حملے میں مبینہ طور پر ملوث تین دیگر افراد کو حراست میں لے لیا ہے۔

    پولیس نے حملے میں مبینہ طور پر ملوث تین دیگر افراد کو حراست میں لے لیا ہے۔

    نیوز 18 ڈاٹ کام کی رپورٹ کے مطابق ذرائع نے بتایا کہ جسم پر کئی زخم تھے۔ یہ نشانات گردن، سر، ہاتھ، کمر اور سینے پر تھے۔ کنہیا لال اپنی دکان پر کام کر رہا تھا کہ اس پر ریاض اختری اور غوث محمد نے حملہ کیا۔

    • Share this:
      پولیس ذرائع نے بدھ کو بتایا کہ کنہیا لال (Kanhaiya Lal) کے جسم پر 26 زخموں کے نشان تھے، جنہیں دو افراد نے بے دردی سے قتل کر دیا تھا۔ 46 سالہ درزی پر منگل کو دو افراد نے ہتھیار سے حملہ کیا۔

      پولیس ذرائع نے بتایا کہ بدھ کی صبح کیے گئے پوسٹ مارٹم میں 26 زخموں کے نشانات پائے گئے۔ تاہم یہ واضح نہیں ہے کہ آیا تمام چوٹیں کلیور کی وجہ سے ہوئیں یا اس کی کوئی اور وجہ تھی۔

      ذرائع نے بتایا کہ جسم پر کئی زخم تھے۔ یہ نشانات گردن، سر، ہاتھ، کمر اور سینے پر تھے۔ کنہیا لال اپنی دکان پر کام کر رہا تھا کہ اس پر ریاض اختری اور غوث محمد نے حملہ کیا۔

      مزید پڑھیں: Maharashtra Political Crisis: ادھو ٹھاکرے کے استعفیٰ کے بعد یکم جولائی کو حکومت بناسکتی ہے بی جے پی، گورنر کے سامنے جلد دعویٰ پیش کرنے کی تیاری: ذرائع
       Maharashtra Political Crisis: فلورٹیسٹ سے پہلے ہی ادھو ٹھاکرے نے وزیر اعلی کے عہدہ سے دیا استعفی



      درزی کی گردن پر وار کرنے والے شخص اختری اور جرم کی فلم بنانے والے محمد کو گرفتار کر لیا گیا جبکہ پولیس نے حملے میں مبینہ طور پر ملوث تین دیگر افراد کو حراست میں لے لیا ہے۔ دونوں کو کل شام بھیم ٹاؤن میں اس وقت حراست میں لیا گیا جب وہ فرار ہونے کی کوشش کر رہے تھے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: