உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اگلے 10سالوں میں ہندستان کی ترقی کی طاقت بنے گی یوپی، UP Ground Breaking Ceremony میں پی ایم مودی کی بڑی باتیں

    Youtube Video

    pm narendra modi at up ground breaking ceremony: انہوں نے کہا کہ یوپی کے نوجوانوں میں وہ طاقت ہے جو 21ویں صدی میں ہندوستان کی ترقی کی کہانی کو رفتار دے گی۔ وزیر اعظم نے کہا کہ میں پورے اعتماد کے ساتھ کہہ سکتا ہوں کہ اگلے 10 سالوں میں یوپی ہندوستان کی ترقی کی طاقت بن کر ابھرے گا۔

    • Share this:
      لکھنؤ۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے راجدھانی لکھنؤ میں اندرا گاندھی پرتشٹھان میں منعقدہ UP Ground Breaking Ceremony سے خطاب کرتے ہوئے اتر پردیش حکومت کی تعریف کی۔ انہوں نے کہا کہ یوپی کے نوجوانوں میں وہ طاقت ہے جو 21ویں صدی میں ہندوستان کی ترقی کی کہانی کو رفتار دے گی۔ وزیر اعظم نے کہا کہ میں پورے اعتماد کے ساتھ کہہ سکتا ہوں کہ اگلے 10 سالوں میں یوپی ہندوستان کی ترقی کی طاقت بن کر ابھرے گا۔ انہوں نے پروگرام میں آئے صنعتکاروں سے کہا کہ یہ ان کے لیے بھی ایک سنہری موقع بھی ہے۔

      وزیر اعظم pm narendra modi نے کہا کہ ہندوستان کے پانچویں چھٹے حصے کی آبادی اتر پردیش میں رہتی ہے، یعنی یوپی کے ایک فرد کی بہتری ہندوستان کے ہر چھٹے شخص کی بہتری ہوگی۔ یہاں یوپی میں 80 ہزار کروڑ روپے سے زیادہ کی سرمایہ کاری سے متعلق معاہدے ہوئے ہیں۔ اس ریکارڈ سرمایہ کاری سے یوپی میں روزگار کے ہزاروں نئے مواقع پیدا ہوں گے۔ یہ ہندوستان کے ساتھ ساتھ اتر پردیش کی بڑھتی ہوئی ترقی کی کہانی کو ظاہر کرتا ہے۔

      Modi@8: مودی حکومت نے گاؤں کے لوگوں کو دیں یہ آٹھ بڑی سوغات

      وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ اتر پردیش کی نوجوان طاقت میں آپ کے خوابوں اور عزم کو نئی پرواز، نئی بلندیاں دینے کی طاقت ہے۔ اتر پردیش کے نوجوانوں کی محنت، طاقت، سمجھ بوجھ، لگن آپ کے تمام خوابوں اور ارادوں کو پورا کرے گی۔ انہوں نے کہا کہ میں کاشی کا ایم پی ہوں، اس لیے میں اتنا چاہوں گا کہ کچھ وقت نکال کر اپنی کاشی دیکھ کر آیئے۔ کاشی بہت بدل گیا ہے۔ دنیا کے ایسے شہر کو اپنی قدیم طاقت کے ساتھ ایک نئے روپ میں سجایا جا سکتا ہے، یہ اتر پردیش کی طاقت کی زندہ مثال ہے۔


       

      Uttar Pradesh: زمین مافیاؤں کے بڑھتے حوصلے، بلڈوزر کی کارروائی اور پریشان لوگ 

      ہندوستان دنیا کا قابل اعتماد ساتھی ہے۔
      آج دنیا جس قابل اعتماد ساتھی کی تلاش کر رہی ہے اسے پورا کرنے کی طاقت صرف ہمارے جمہوری ہندوستان کے پاس ہے۔ دنیا بھی آج ہندوستان کی صلاحیت کو دیکھ رہی ہے اور ہندوستان کی کارکردگی کو سراہ رہی ہے۔ ہم G20 معیشتوں میں سب سے تیزی سے ترقی کرنے والے ممالک ہیں۔ آج ہندوستان گلوبل ریٹیل انڈیکس میں دوسرے نمبر پر ہے۔ ہندوستان دنیا کا تیسرا سب سے بڑا توانائی استعمال کرنے والا ملک ہے۔ گزشتہ سال دنیا کے 100 سے زائد ممالک سے 84 بلین ڈالر کی ریکارڈ ایف ڈی آئی آئی۔ ہندوستان نے گزشتہ مالی سال میں 417 بلین ڈالر یعنی 30 لاکھ کروڑ روپے سے زیادہ کی تجارتی اشیاء برآمد کرکے ایک نیا ریکارڈ قائم کیا ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: