ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

85 سالہ بزرگ خاتون وزیر اعظم مودی کے نام کرنا چاہتی ہیں اپنی زمین۔جائیداد، وجہ کردے گی حیران

وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) کو ملک اور بیرون ملک میں بیشتر لوگ پسند کرتے ہیں۔ ان لوگوں کی طرف ان کی طرف لگن زیادہ ہے۔ یوپی کے مین پوری (Manipuri) میں ایسی ہی ایک بزرگ خاتون ہیں۔ ان کی عمر 85 سال ہے اور اس کا نام بٹن دیوی (Bittan Devi) ہے۔ وہ اپنی تمام زمین اور جائیداد پی ایم مودی کے نام پر کرنا چاہتی ہیں۔

  • Share this:
85 سالہ بزرگ خاتون وزیر اعظم مودی کے نام کرنا چاہتی ہیں اپنی زمین۔جائیداد، وجہ کردے گی حیران
بزرگ خاتون وزیر اعظم مودی کے نام کرنا چاہتی ہیں اپنی زمین۔جائیداد

نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) کو ملک اور بیرون ملک میں بیشتر لوگ پسند کرتے ہیں۔ ان لوگوں کی طرف ان کی طرف لگن زیادہ ہے۔ یوپی کے مین پوری (Manipuri) میں ایسی ہی ایک بزرگ خاتون ہیں۔ ان کی عمر 85 سال ہے اور اس کا نام بٹن دیوی (Bittan Devi)  ہے۔ وہ اپنی تمام زمین اور جائیداد پی ایم مودی کے نام پر کرنا چاہتی ہیں۔ اس کے لئے وہ بدھ کے روز مین پوری کی تحصیل پہنچ گئیں اور ایک وکیل سے پی ایم مودی کے نام پر زمین ٹرانسفر کرنے کو کہا۔ یہ سن کر سب حیران رہ گئے لیکن اس کے پیچھے ان کا جذباتی وجہ ہے۔

نیوز ایجنسی پی ٹی آئی (PTI) کے مطابق 85  سال کی بٹن دیوی کشنی وکاس کھنڈ کے چتاین گاؤں کی رہنے والی ہیں۔ ان کے پاس تقریبا سڑھے 12 بیگھہ زمین ہے۔ میڈیا رپورٹ کے مطابق وہ بدھ کو اچانک مین پوری کی تحصیل پہنچیں اور وکیل کرشنا پرتاپ سنگھ کے چیمبر میں گئیں۔ وہاں انہوں نے وکیل سے بات کی اور اپنی ساری زمین وزیر اعظم نریندر مودی کے نام پر کرنے کی خواہش ظاہر کی۔ اسے سن کر وکیل حیران رہ گئے۔

بزرگ خاتون کو خوب سمجھایا گیا لیکن وہ صد پر رہیں۔ انہوں نے وکیل سے زمین پی ایم مودی کے نام کرنے کیلئے کہا ہے۔ اس کے بعد وکیل نے ان کے بارے میں ان سے جانکاری مانگی۔ اس کے بعد بزرگ خاتون نے بتایا کہ ان کے شوہر کی موت ہو چکی ہے۔ ان کے دو بیٹے اور بہو ہیں۔ ان کا کہنا ہے کہ ان کے بیٹے۔بہو ان کا خیان نہیں رکھتے ہیں۔ ان کا گزارا سرکار کی جانب سے دی جا رہی پینشن سے ہو رہا ہے۔ اس لئے وہ اپنی زمین پی ایم مودی کو دینا چاتی ہیں۔


ان کی بات سننے کے بعد وکیل نے ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ سے بات کرنے کا حوالہ دیتے ہوئے انہیں گھر بھیج دیا۔ حالانکہ بزرگ خاتون دو دن بعد پھر سے آنے کی باے کہہ کر گئی ہیں۔

Published by: sana Naeem
First published: Dec 03, 2020 02:50 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading