உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اتراکھنڈ میں کانگریس ممبر اسمبلی بشٹ کے اسٹنگ پر نیا سیاسی طوفان، الزام تراشی کا سلسلہ شروع

    نئی دہلی / دہرادون۔  اتراکھنڈ کے سابق وزیر اعلی ہریش راوت کی مشکلیں کم ہونے کا نام نہیں لے رہی ہیں ۔ طاقت کے مظاہرے سے دو دن پہلے کانگریس ممبر اسمبلی مدن سنگھ بشٹ کا اسٹنگ جاری ہونے سے سیاسی گلیاروں میں طوفان کھڑا ہوگیا ہے۔

    نئی دہلی / دہرادون۔ اتراکھنڈ کے سابق وزیر اعلی ہریش راوت کی مشکلیں کم ہونے کا نام نہیں لے رہی ہیں ۔ طاقت کے مظاہرے سے دو دن پہلے کانگریس ممبر اسمبلی مدن سنگھ بشٹ کا اسٹنگ جاری ہونے سے سیاسی گلیاروں میں طوفان کھڑا ہوگیا ہے۔

    نئی دہلی / دہرادون۔ اتراکھنڈ کے سابق وزیر اعلی ہریش راوت کی مشکلیں کم ہونے کا نام نہیں لے رہی ہیں ۔ طاقت کے مظاہرے سے دو دن پہلے کانگریس ممبر اسمبلی مدن سنگھ بشٹ کا اسٹنگ جاری ہونے سے سیاسی گلیاروں میں طوفان کھڑا ہوگیا ہے۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:

      نئی دہلی / دہرادون۔  اتراکھنڈ کے سابق وزیر اعلی ہریش راوت کی مشکلیں کم ہونے کا نام نہیں لے رہی ہیں ۔ طاقت کے مظاہرے سے دو دن پہلے کانگریس ممبر اسمبلی مدن سنگھ بشٹ کا اسٹنگ جاری ہونے سے سیاسی گلیاروں میں طوفان کھڑا ہوگیا ہے۔ مسٹر بشٹ کے اسٹنگ میں ممبران اسمبلی کی خرید و فروخت کے لئے موٹی رقم دیئے جانے کی بات سامنے آئی ہے۔ مرکزی تفتیشی بیورو کو اسٹنگ معاملے میں آج ان سے پوچھ گچھ کرنی ہے اس سے پہلے کانگریس کا یہ نیا اسٹنگ سامنے آنے سے سیاست کی گلیاروں میں سونامی آ گئی ہے۔ اسٹنگ میں ہوئے انکشاف کے مطابق مسٹر راوت نے 27 کروڑ روپے کان کنی میں کمائے ہیں۔ اس معاملے میں کسی بھی رکن اسمبلی کو 25 تو کسی کو 50 لاکھ دیئے جانے کی بات سامنے آ رہی ہے۔


      بھارتیہ جنتا پارٹی نے کہا ہے کہ اس سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ مسٹر راوت اقتدار کے بھوکے ہیں۔ انہوں نے اپنی حمایت میں ووٹ ڈالنے کے لئے اراکین اسمبلی کو رشوت دی ہے۔ بی جے پی کے رہنما اور سابق وزیر اعلی بھگت سنگھ کوشیاری نے کہا کہ ’دیو بھومی‘ میں اس طرح کی دلالی کو فوری طور پر روکا جانا چاہئے۔ غور طلب ہے کہ ویڈیو باغی ممبر اسمبلی ہرک سنگھ راوت کی طرف سے بنائے جانے کی بات کہی جا رہی ہے۔ نیوز چینل پر اسٹنگ کی ویڈیو جاری ہونے کے بعد دواراهاٹ ممبر اسمبلی مسٹر بشٹ نے مسٹر ہرک سنگھ راوت کے خلاف انہیں اکسانے کی کوشش کی ہے۔ یہ اسٹنگ فلور ٹیسٹ سے دو دن پہلے جاری کیا گیا۔


      یہ اسٹنگ ویڈیو رکن اسمبلی مسٹر بشٹ اور سابق وزیر اور باغی ممبر اسمبلی مسٹر راوت کی بات چیت پر مبنی ہے جس میں مسٹر بشٹ 12 کانگریس ممبران اسمبلی اور پی ڈی ایف
      ممبران اسمبلی کو سابق وزیر اعلی راوت کی جانب سے لاکھوں روپے دینے کی بات کرتے نظر آ رہے ہیں۔

      First published: