உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    گیان واپی مسجد کیس : عرضداشت پر سماعت ہوگی یا نہیں ، آج ہوگا فیصلہ، کاشی میں دفعہ 144 نافذ

    Youtube Video

    قابل ذکر ہے کہ اس معاملے میں گزشتہ سماعت کے دوران دونوں فریقین کے دلائل مکمل ہونے کے بعد ضلعی عدالت نے فیصلہ محفوظ رکھتے ہوئے 12 ستمبر کی تاریخ مقرر کی ہے۔ آج پورے ملک کی نظریں ڈسٹرکٹ جج کے فیصلے پر ٹکی ہوئی ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      وارانسی۔ گیانواپی مسجد اور شرینگر گوری کیس میں پیر کا دن اہم ہے۔ آج ضلع جج ڈاکٹر اجے کرشنا وشویش کی عدالت میں اس معاملے میں فیصلہ آنے کی امید ہے۔ آج آنے والے فیصلے میں فیصلہ کیا جائے گا کہ عدالت میں دائر مقدمہ قابل سماعت ہے یا نہیں۔ فیصلے سے پہلے وارانسی میں حفاظتی انتظامات کو سخت کر دیا گیا ہے۔ پولیس کمشنر نے دفعہ 144 نافذ کرتے ہوئے الرٹ جاری کر دیا ہے۔ دوسری طرف دونوں طرف کے وکلاء نے بھی کاشی کے باشندوں سے امن برقرار رکھنے کی اپیل کی ہے۔

      قابل ذکر ہے کہ اس معاملے میں گزشتہ سماعت کے دوران دونوں فریقین کے دلائل مکمل ہونے کے بعد ضلعی عدالت نے فیصلہ محفوظ رکھتے ہوئے 12 ستمبر کی تاریخ مقرر کی ہے۔ آج پورے ملک کی نظریں ڈسٹرکٹ جج کے فیصلے پر ٹکی ہوئی ہیں۔ آج آنے والے فیصلے کے تمام پہلوؤں کے بارے میں، ہندو فریق کے وکیل سبھاش نندن ترپاٹھی نے نیوز 18 کو بتایا کہ عدالت آج 7 رول 11 کو ہونے والی سماعت میں فیصلہ سنائے گی۔ یہ فیصلہ اس بات کا تعین کرے گا کہ آیا یہ مقدمہ قابل سماعت ہے یا نہیں۔

      شبھمن گل اور سارہ علی خان کی ڈیٹنگ کی افواہوں کو ملی ہوا، دوست نے پوسسٹ میں چھیڑا

      بزرگ جوڑے کے گھر پر آسمان سے گرے طیارے کے ٹکڑوں! بھیانک منظڑ دیکھ کر اڑ گئے سبھی کے ہوش

      پائیداری Sustainability پر آئے گا فیصلہ
      سبھاش نندن ترپاٹھی نے بتایا کہ پہلے ہندو فریق نے شرینگر گوری پوجا معاملے میں گیانواپی کیس میں مقدمہ دائر کیا تھا۔ جس کے بعد مسلم فریق نے ورشپ ایکٹ کا حوالہ دیتے ہوئے سپریم کورٹ میں 7 رول 11 کی درخواست دی اور کہا کہ یہ مقدمہ سننے کے اہل نہیں ہے۔ اس معاملے میں سپریم کورٹ نے ڈسٹرکٹ جج کو حکم دیا کہ وہ اس کی سماعت کریں اور اس کی پائیداری کا تعین کریں۔ آج عدالت اس بارے میں فیصلہ دے سکتی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: