உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وی وی آئی پی ہیلی کاپٹر گھوٹالے میں ای ڈی کا 10 شہروں میں چھاپہ ، 86 کروڑ کے حصص کئے منجمد

    نئی دہلی : آگسٹا ویسٹ لینڈ ہیلی کاپٹر کیس کے سلسلے میں آئی ڈی نے  قومی دارالحکومت، ممبئی اور حیدرآباد میں 10 احاطے کی تلاشی لی۔

    نئی دہلی : آگسٹا ویسٹ لینڈ ہیلی کاپٹر کیس کے سلسلے میں آئی ڈی نے قومی دارالحکومت، ممبئی اور حیدرآباد میں 10 احاطے کی تلاشی لی۔

    نئی دہلی : آگسٹا ویسٹ لینڈ ہیلی کاپٹر کیس کے سلسلے میں آئی ڈی نے قومی دارالحکومت، ممبئی اور حیدرآباد میں 10 احاطے کی تلاشی لی۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:
      نئی دہلی : آگسٹا ویسٹ لینڈ ہیلی کاپٹر کیس کے سلسلے میں آئی ڈی نے  قومی دارالحکومت، ممبئی اور حیدرآباد میں 10 احاطے کی تلاشی لی۔  ایک افسر نے بتایا کہ ڈائریکٹوریٹ نے دوبئی، ماریشس اور سنگاپور میں کمپنیوں کے 86 کروڑ سات لاکھ روپے قیمت کے حصص منی لانڈرگ کے تحت منجمد کرنے کے احکامات جاری کئے۔

      ڈائریکٹوریٹ اس معاملے میں عیسائی مشیل جیمز اور دو دیگر دلالوں کے خلاف گزشتہ ہفتے چارج شیٹ داخل کر چکی ہے۔ چارج شیٹ کے مطابق معاملے کی ایجنسیوں سے تحقیقات میں پتہ لگا ہے کہ مشیل نے آگسٹا ویسٹ لینڈ سے تین کروڑ یورو (تقریبا دو ارب 25 کروڑ روپے حاصل کئے

      ۔الزام لگایا گیا ہے کہ یہ ادائیگی واقعی میں دلالی تھی جو ہیلی کاپٹر کی بنانے والی کمپنی نے 12 ہیلی کاپٹروں کی فروخت کے لئے سودے کو حتمی شکل دینے کے لئے دی گئی تھی۔

      مشیل کیس میں ملوث ان تین بروکرز میں ہے، جس سے میڈیا نے حال میں دوبئی میں پوچھ گچھ کی تھی۔ دو دیگر دلال گوئیدو هشك اور کارلو گیروسا ہیں، معاملے کی حقیقت کا پتہ لگانے کے لئے ڈائریکٹوریٹ اور سی بی آئی جن کی سرگرمیوں کی تحقیقات کر رہے ہیں۔
      First published: