உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اگلے کچھ دنوں میں Heat Wave سے ملے گی راحت، دہلی سمیت ان مقامات پر گرج کے ساتھ ہوگی بارش، Heat Wave ہوگی کم

    pre monsoon activities:  یہ مغربی رکاوٹیں، جو 12 اپریل سے ترتیب وار مغربی ہماچل کے قریب پہنچ رہی ہیں، یہ اپنا اثر دکھائیں گی۔ تنتیجتا 13 اپریل سے، شمالی ہندوستان کے کچھ حصوں میں گرج کے ساتھ بارش، دھول بھری آندھی ن اور گرمی کی لہر ہوگی۔

    pre monsoon activities: یہ مغربی رکاوٹیں، جو 12 اپریل سے ترتیب وار مغربی ہماچل کے قریب پہنچ رہی ہیں، یہ اپنا اثر دکھائیں گی۔ تنتیجتا 13 اپریل سے، شمالی ہندوستان کے کچھ حصوں میں گرج کے ساتھ بارش، دھول بھری آندھی ن اور گرمی کی لہر ہوگی۔

    pre monsoon activities: یہ مغربی رکاوٹیں، جو 12 اپریل سے ترتیب وار مغربی ہماچل کے قریب پہنچ رہی ہیں، یہ اپنا اثر دکھائیں گی۔ تنتیجتا 13 اپریل سے، شمالی ہندوستان کے کچھ حصوں میں گرج کے ساتھ بارش، دھول بھری آندھی ن اور گرمی کی لہر ہوگی۔

    • Share this:
      نئی دہلی: شدید گرمی اور گرمی اور لو (Heat Wave) کی مار جھیل رہے ملک کے بیشتر حصوں میں آج زندگی بری طرح متاثر ہے۔ چلچلاتی گرمی کے اس موسم  Weather Update سے آنے والے چند دنوں میں راحت ملنے کی امید ہے اور وہ ایک کے بعد ایک، ویسٹرن ڈسٹربنس (Western Disturbance) سے راحت لے کر آئیں گے۔ یہ مغربی رکاوٹیں، جو 12 اپریل سے ترتیب وار مغربی ہماچل کے قریب پہنچ رہی ہیں، یہ اپنا اثر دکھائیں گی۔ تنتیجتا 13 اپریل سے، شمالی ہندوستان کے کچھ حصوں میں گرج کے ساتھ بارش، دھول بھری آندھی ن اور گرمی کی لہر ہوگی۔

      اسکائی میٹ کے ماہرین موسمیات نے نیوز 18 (ڈیجیٹل) سے بات چیت میں کہا کہ اس وقت ہریانہ، دہلی، مغربی اتر پردیش اور پنجاب کے کچھ حصوں اور دیگر ریاستوں میں تیز دھوپ کا دور ہے، جو 12 اپریل تک جاری رہ سکتا ہے۔ یہ شمالی میدانی علاقوں کو متاثر کرنے والی گرمی کی لہر (Heat Wave) کے سب سے لمبے دورے میں سے ایک ہو سکتا ہے۔ انہوں نے اپنی پیشین گوئی میں کہا کہ 12 اپریل کی رات کو مغربی ہمالیہ تک پہنچنے کی توقع ہے۔ اسی وقت، دوسرا ویسٹرن ڈسٹربنس 15 اپریل کے آس پاس آئے گا۔

      OMG: بار کے ٹوائلیٹ میں گھسی خاتون کو نظر آئی ایسی چونکا دینے والی چیز، ویڈیو بناکر سوشل میڈیا پر ڈال دی

      ان ویسٹرن ڈسٹربنس کا اثر مغربی ہمالیہ میں 13 اپریل سے شروع ہوگا جس کے چلتے بارش (Rain) اور موسم کی اہم سرگرمیاں گرج چمک کے ساتھ شروع ہوں گی۔ ان کے مطابق، 13 سے 17 اپریل کے درمیان پنجاب، ہریانہ، دہلی اور مغربی اتر پردیش کے کچھ حصوں میں گرج کے ساتھ منتشر پری مون سون سرگرمیاں، دھول کے ساتھ آندھی اور ہلکی بارش کا امکان ہے۔ ماہرین موسمیات نے پیش گوئی کی ہے کہ اس دوران مذکورہ بالا علاقوں سے گرمی کی لہر میں کمی آ سکتی ہے۔

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: