உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مغربی بنگال میں سونا کا بنا نیا ریکارڈ، لڑکی نے 6 لاکھ روپے جیتا انعام، آپ بھی جان کر ہونگے حیران

    وہ امریکہ کی ایک کمپنی میں کام کرتی ہے

    وہ امریکہ کی ایک کمپنی میں کام کرتی ہے

    New Record For Sleeping: اس مقابلہ میں جیتنے والی تریپرنا چکرورتی نے انکشاف کیا ہے کہ چاروں مقابلہ کرنے والوں کو ایک گدی اور سلیپ ٹریکر دیا گیا تھا اور انہیں سونے کی مہارت دکھانے کو کہا گیا تھا۔ چکرورتی کو اس مقابلے کی معلومات ایک ویب سائٹ کے ذریعے ملی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • West Bengal | Delhi | Hyderabad | Kollegal | Karnawad
    • Share this:
      New Record For Sleeping: عادتیں ہر ایک کی زندگی میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ اسی لیے اپنے شوق کو برقرار رکھنا ضروری سمجھا جاتا ہے۔ ایسی ہی ایک کہانی مغربی بنگال کی ہے۔ گھنٹوں سونے کا شوق رکھنے والی لڑکی نے انوکھا ریکارڈ بنا کر 6 لاکھ روپے کی رقم جیت لی۔ مغربی بنگال سے تعلق رکھنے والی تریپرنا چکرورتی (Triparna Chakraborty) کو ایک ایک لاکھ روپے کے چھ چیک دیئے گئے ہیں۔

      ہگلی کے شری رام پور سے تعلق رکھنے والی تریپرنا چکرورتی نے کل 100 دنوں تک روزانہ 9 گھنٹے سونے کا ریکارڈ قائم کیا ہے۔ رپورٹس پر یقین کیا جائے تو یہ مقابلہ آل انڈیا سطح پر منعقد کیا گیا تھا، جس میں ساڑھے چار لاکھ لوگوں نے اپلائی کیا تھا۔ ان میں سے کل 15 امیدواروں کا انتخاب کیا گیا۔ اس کے بعد صرف چار مدمقابل فائنل میں پہنچے۔

      اس مقابلہ میں جیتنے والی تریپرنا چکرورتی نے انکشاف کیا ہے کہ چاروں مقابلہ کرنے والوں کو ایک گدی اور سلیپ ٹریکر دیا گیا تھا اور انہیں سونے کی مہارت دکھانے کو کہا گیا تھا۔ چکرورتی کو اس مقابلے کی معلومات ایک ویب سائٹ کے ذریعے ملی۔ فاتح نے بتایا کہ وہ رات کو جاگتی تھی اور دن کو سوتی تھی۔ اب اس انعامی رقم سے وہ اپنی پسند اور ضرورت کی چیزیں خریدنے کا ارادہ رکھتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      پاکستانی نیوز چینل چھپا رہے ہیں اس ملٹی نیشنل کمپنی میں ریپ کا واقعہ؟ ہانیہ عامر نے اٹھائی آواز

      وہ امریکہ کی ایک کمپنی میں کام کرتی ہے اور فی الحال گھر سے کام کر رہی ہے۔ اس کی وجہ سے اسے رات کو جاگنا پڑتا ہے۔ دریں اثنا حال ہی میں ایک تحقیق سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ اسکول کی عمر کے بچے جو فی رات نو گھنٹے سے کم سوتے ہیں۔ ان کے دماغ کے مخصوص علاقوں میں یادداشت، ذہانت اور تندرستی کے لیے ذمہ دار ان لوگوں کے مقابلے میں نمایاں فرق ہوتا ہے جو تجویز کردہ نو سے 12 گھنٹے نیند لیتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      Flipkart: اب فلپ کارٹ پر ہوٹل بکنگ سروس کا بھی آغاز، تہواروں کے موقع پر ملے گی سہولت

      اس طرح کا فرق ان لوگوں میں ہوتا ہے، جن میں نیند کی کمی ہوتی ہے۔ ذہنی صحت کے زیادہ مسائل جیسے ڈپریشن، اضطراب اور جذباتی رویے سے منسلک ہوتے ہیں۔ ناکافی نیند کا تعلق یادداشت، مسئلہ حل کرنے اور فیصلہ سازی کے ساتھ دیگر مشکلات سے بھی تھا۔ یہ نتائج جریدے دی لانسیٹ چائلڈ اینڈ ایڈولسنٹ ہیلتھ میں شائع ہوئے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: