உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    5G in India: ہندوستان میں 5 جی کب ہوگاشروع؟ کیاعام شہری کوبھی مفت میں ہوگادستیاب؟

    Youtube Video

    یہ واضح نہیں ہے کہ تین ٹیلی کام کمپنیوں میں سے کون سی پہلی 5G خدمات شروع کرے گی لیکن توقع ہے کہ تمام کمپنیاں ایک ہی وقت میں خدمات شروع کریں گی۔ اس کی بنیادی وجہ یہ ہے کہ 2021 میں تمام ٹیلی کام کمپنیوں کے ذریعہ 5G ٹرائلز کیے گئے تھے۔

    • Share this:
      5G جلد ہی ہندوستان میں شروع ہونے والا ہے۔ لیکن ملین ڈالر کا سوال یہ ہے کہ کب؟ اگرچہ ہمارے پاس اس سوال کا قطعی جواب نہیں ہے، لیکن ہم یقینی طور پر ہندوستان میں 5G (5G in India ) کے آغاز کے قریب ہیں۔ حال ہی میں ووڈافون آئیڈیا، ایرٹیل (Vodafone Idea, Airtel) کے ساتھ ساتھ ریلائنس جیو (Reliance Jio) سمیت ملک کی اعلیٰ ٹیلی کام کمپنیوں نے جاری 5G اسپیکٹرم نیلامی میں حصہ لیا۔

      2021 میں ٹیلی کام کمپنیوں بشمول ووڈافون آئیڈیا، ایرٹیل اور ریلائنس جیو نے مختلف کمپنیوں کے ساتھ مل کر 5G ٹرائلز کیے تھے۔ کمپنیوں نے پہلے ہی دہلی، گروگرام، بنگلورو، کولکتہ، چندی گڑھ، جام نگر، احمد آباد، چنئی، حیدرآباد، لکھنؤ، پونے اور گاندھی نگر میں 5G ٹرائل سائٹس قائم کی ہیں۔ لیکن رول آؤٹ 2023 سے پہلے نہیں ہو سکتا۔

      ہندوستان میں 5G کب شروع ہوگا؟

      اس سے پہلے ٹیلی کمیونیکیشن کے محکمے نے دعویٰ کیا تھا کہ 5G خدمات 2022 کے آخر تک شروع کی جائیں گی۔ تاہم اب الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹیکنالوجی کے وزیر اشونی ویشنو نے اے این آئی کے ساتھ ایک انٹرویو میں کہا کہ 5G مارچ 2023 میں تعینات کرنے کے لیے تیار ہو جائے گا۔ 5G خدمات دہلی، گروگرام، بنگلورو، کولکتہ، چندی گڑھ، جام نگر، احمد آباد، چنئی، حیدرآباد، لکھنؤ، پونے، اور گاندھی نگر سمیت 13 ہندوستانی شہروں میں شروع کی جائیں گی۔

      سب سے پہلے 5G سروسز کون شروع کرے گا؟

      یہ واضح نہیں ہے کہ تین ٹیلی کام کمپنیوں میں سے کون سی پہلی 5G خدمات شروع کرے گی لیکن توقع ہے کہ تمام کمپنیاں ایک ہی وقت میں خدمات شروع کریں گی۔ اس کی بنیادی وجہ یہ ہے کہ 2021 میں تمام ٹیلی کام کمپنیوں کے ذریعہ 5G ٹرائلز کیے گئے تھے۔

      مزید پڑھیں: 

      رپورٹس کے مطابق جیو، ایئرٹل اور یہاں تک کہ ووڈا فون نے پہلے ہی 13 شہروں میں اپنی آزمائشی سائٹیں قائم کر دی ہیں جن سے 5G خدمات حاصل کرنے کی امید ہے۔ رپورٹس میں مزید انکشاف ہوا ہے کہ ایئرٹل اور جیو نے ہندوستان میں 5G خدمات شروع کرنے والے پہلے آپریٹر ہونے کا دعویٰ کیا ہے۔

      مزید پڑھیں:


      ایئرٹیل کی بھارتی متل نے تصدیق کی ہے کہ کمپنی کا 5G نیٹ ورک تیار ہے اور یہ نیلامی مکمل ہونے کے بعد جلد ہی شروع ہو جائے گا۔ دوسری طرف جیو نے کہا کہ اس نے ملک بھر کے 1000 سے زیادہ سرکردہ شہروں کے لیے 5G کوریج کی منصوبہ بندی مکمل کر لی ہے۔ ٹیلی کام کمپنی نے کہا ہے کہ وہ بھارت میں مرحلہ وار 5G متعارف کرانے کا ارادہ رکھتی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: