உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    WHO: عالمی ادارہ صحت کے ڈائریکٹر جنرل کا دورہ ہند، آج سے گجرات کا تین روزہ دورہ

    وزیر اعظم نریندر مودی کی ڈبلیو ایچ او کے ڈائریکٹر جنرل ٹیڈروس اذانوم گیبریئس سے ملاقات (فائل فوٹو)

    وزیر اعظم نریندر مودی کی ڈبلیو ایچ او کے ڈائریکٹر جنرل ٹیڈروس اذانوم گیبریئس سے ملاقات (فائل فوٹو)

    بدھ کے روز گھبریئسس گاندھی نگر میں ہوں گے، جہاں پی ایم مودی گلوبل آیوش انویسٹمنٹ اینڈ انوویشن سمٹ کا افتتاح کرنے والے ہیں۔ عہدیداروں نے بتایا کہ مہاتما مندر میں منعقد ہونے والی تین روزہ سمٹ میں تقریباً 90 نامور مقررین اور 100 نمائش کنندگان ہوں گے۔ یہ سمٹ سرمایہ کاری کے امکانات کو اجاگر کرنے میں مدد کرے گا۔

    • Share this:
      حکام نے بتایا کہ عالمی ادارہ صحت (World Health Organization) کے ڈائریکٹر جنرل ڈاکٹر ٹیڈروس گیبریئسس (Dr Tedros Ghebreyesus) آج یعنی 18 اپریل 2022 بروز پیر سے گجرات کے تین روزہ دورے پر ہوں گے۔ اس دوران وہ وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) کے ساتھ چند تقریبات میں حصہ لیں گے۔

      راجکوٹ کے کلکٹر ارون مہیش بابو نے اتوار کو بتایا کہ گیبریئسس 18 اپریل کو راجکوٹ پہنچیں گے، جہاں وہ منگل کے روز پی ایم مودی سے ملاقات کرنے سے پہلے جام نگر میں ڈبلیو ایچ او گلوبل سینٹر فار ٹریڈیشنل میڈیسن (جی سی ٹی ایم) کے سنگ بنیاد رکھنے کے پروگرام میں رات بھر قیام کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ جی سی ٹی ایم دنیا بھر میں روایتی ادویات کے لیے پہلا اور واحد عالمی چوکی مرکز ہو گا۔

      بدھ کے روز گھبریئسس گاندھی نگر میں ہوں گے، جہاں پی ایم مودی گلوبل آیوش انویسٹمنٹ اینڈ انوویشن سمٹ کا افتتاح کرنے والے ہیں۔ عہدیداروں نے بتایا کہ مہاتما مندر میں منعقد ہونے والی تین روزہ سمٹ میں تقریباً 90 نامور مقررین اور 100 نمائش کنندگان ہوں گے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      یہ سمٹ سرمایہ کاری کے امکانات کو اجاگر کرنے میں مدد کرے گا اور فلاح و بہبود کی صنعت کو جدت، تحقیق اور ترقی اور اسٹارٹ اپ ایکو سسٹم کو تقویت دے گا۔ انہوں نے کہا کہ یہ صنعت کے رہنماؤں، ماہرین تعلیم اور اسکالرز کو اکٹھا کرنے اور مستقبل میں تعاون کے لیے ایک پلیٹ فارم کے طور پر کام کرنے میں مدد کرے گا۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      راجکوٹ کے میئر پردیپ داو نے کہا کہ ماریشیا کے وزیر اعظم پرویند کمار جگناوتھ بھی پیر کو راجکوٹ پہنچیں گے، جہاں ہوائی اڈے پر ثقافتی تقریبات کے ساتھ ان کا استقبال کیا جائے گا اور ہوائی اڈے سے ان کے قافلے کے راستے میں بھی، راجکوٹ کے میئر پردیپ داو نے کہا۔

      ڈیو نے کہا کہ ان کے اعزاز میں کئی ثقافتی تقریبات کا اہتمام کیا گیا ہے۔ ان کے قافلے کے راستے میں 'ویلکم ٹو گجرات' کے کئی ہورڈنگز لگائے گئے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: