உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پارلیمنٹ کا سرمائی اجلاس : لوک سبھا کی کارروائی کل تک کے لئے ملتوی

    فائل فوٹو

    فائل فوٹو

    نئی دہلی۔ پارلیمنٹ کے سرمائی اجلاس کے پہلے دن لوک سبھا کی کارروائی ایوان کی موجودہ رکن رینوکا سنہا کے انتقال پر غم کے اظہار اور دیگر متوفیان کو خراج عقیدت پیش کرنے کے ساتھ دن بھر کے لئے ملتوی کر دی گئی۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:

      نئی دہلی۔ پارلیمنٹ کے سرمائی اجلاس کے پہلے دن لوک سبھا کی کارروائی ایوان کی موجودہ رکن رینوکا سنہا کے انتقال پر غم کے اظہار اور دیگر متوفیان کو خراج عقیدت پیش کرنے کے ساتھ دن بھر کے لئے ملتوی کر دی گئی۔ قومی ترانے کے بعد ایوان کی کارروائی شروع ہوتے ہی صدر سمترا مہاجن نے موجودہ رکن رینوکا سنہا اور چھ سابق ارکان کے انتقال کی اطلاع دی۔ ایوان نے ان کے انتقال پر غم کا اظہار کرتے ہوئے دو منٹ کی خاموشی اختیار کی اور آنجہانی ارکان کو خراج عقیدت پیش کی۔ اس کے بعد ان کی یاد میں ایوان کی کارروائی کل تک کے لئے ملتوی کر دی گئی۔ مسز مہاجن نے کہا کہ مسز سنہا مغربی بنگال میں کوچ بہار پارلیمانی حلقہ سے لوک سبھا کی رکن تھیں۔ پارلیمنٹ کی سائنس، ٹیکنالوجی اور ون کمیٹی کی رکن رہیں مسز سنہا کا انتقال گذشتہ 17 اگست کو 67 سال کی عمر میں ہوا۔


      محترمہ سمترا مہاجن نے لوک سبھا کو مطلع کیا کہ 24 جولائی کو ایوان کی سابق رکن وی جےلكشمي کا بھی 84 سال کی عمر میں انتقال ہوا ہے۔ م]برما جےلكشمي پانچویں اور چھٹی لوک سبھا کی رکن رہی ہیں۔انہوں نے بتایا کہ چھٹی اور نویں لوک سبھا کے رکن مسٹر عارف بیگ کا بھی پانچ ستمبر کو بھوپال میں انتقال ہو گیا۔ وہ 84 سال کے تھے۔ مسٹرعارف بیگ نے مدھیہ پردیش کے بھوپال اور بیتول پارلیمانی حلقہ کی نمائندگی کی تھی۔ انہوں نے کہا کہ تمل ناڈو کی سیلم اور ترچر لوک سبھا سیٹ سے بالترتیب چھٹے اور آٹھویں لوک سبھا میں رکن منتخب ہونے والے مسٹر پی كننن کا 79 سال کی عمر میں 16 ستمبر کو انتقال ہوا۔ اتر پردیش کے مہاراج گنج پارلیمانی حلقہ سے 9 ویں اور 15 ویں لوک سبھا میں نمائندگی کرنے والے مسٹر هرش وردھن کا بھی 3اکتوبر کو 68 سال کی عمر میں انتقال ہو گیا۔ ان کے علاوہ محترمہ جيوتي مہتا کا بھی انتقال ہوگیا، جو 9 ویں، 11 ویں اور 13 ویں لوک سبھا میں ممبئی سے رکن رہی ہیں۔ انہوں نے 1999 سے 2004 تک بجلی کے وزیر مملکت کے عہدے پر بھی کام کیا۔ ایوان میں اترپردیش کے کھیری سے محترمہ اوشا ورما 7 ویں، 8 ویں اور 9 ویں لوک سبھا کی رکن رہی ہيں۔ ان کا انتقال 9 نومبر کو 85 سال کی عمر میں ہوا۔


      لوک سبھا اسپیکر نے ایوان کو ہندوستان کے ساتھ دو طرفہ تعلقات اور مغربی ایشیا میں امن کی بحالی کی مضبوطی کا کام کرنے والے نوبل انعام یافتہ اسرائیلی سابق صدر شمعون پیریز اور تھائی لینڈ کے شاہ بھومبول ادليدیج کے انتقال کی بھی اطلاع دی۔ان دونوں لیڈروں کے انتقال پر ایوان نے رنج وغم کا اظہار کیا۔

      First published: