உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ghaziabad: غازی آباد میں تقریباً 100 گھروں کو لوٹنے والی خاتون کا کھلا راز، جلد کیا جائے گا گرفتار

    وہ دوسرے شہروں میں لوگوں کو نشانہ بنانے کے لیے فضائی سفر کرتی تھی۔

    وہ دوسرے شہروں میں لوگوں کو نشانہ بنانے کے لیے فضائی سفر کرتی تھی۔

    پولیس نے بتایا کہ پونم شاہ عرف کاجل کا تعلق بہار کے بھاگلپور ضلع سے ہے، اس نے دہلی، جودھ پور، کولکاتا اور غازی آباد سمیت مختلف شہروں میں لوگوں کو نشانہ بنایا۔ انہوں نے بتایا کہ جب بھی اسے کسی دوسرے شہر میں کسی کو نشانہ بنانے کی ضرورت ہوتی تھی وہ فضائی سفر کرتی تھی۔

    • Share this:
      پولیس نے بدھ کو کہا کہ انہوں نے ایک مشتبہ خاتون چور کو گرفتار کیا ہے جو اپنے آجروں کو نشانہ بناتی تھی اور جس نے مبینہ طور پر جرائم کی آمدنی کا استعمال کرتے ہوئے دہلی میں اپنے لیے ایک مکان بنایا ہے۔ وہ اپنے آجروں سے سونے کے زیورات چرا لیتی تھی، پولیس کے مطابق اس نے تقریباً 100 گھروں کو اپنے جھانسے میں پھنسایا اور صرف قومی دارالحکومت ریجن (National Capital Region) کے اضلاع میں اسے 26 مقدمات کو اپنا ٹارگٹ بنا چکی ہے۔

      پولیس نے بتایا کہ پونم شاہ (Poonam Shah) عرف کاجل کا تعلق بہار کے بھاگلپور ضلع سے ہے، اس نے دہلی، جودھ پور، کولکاتا اور غازی آباد سمیت مختلف شہروں میں لوگوں کو نشانہ بنایا۔ انہوں نے بتایا کہ جب بھی اسے کسی دوسرے شہر میں کسی کو نشانہ بنانے کی ضرورت ہوتی تھی وہ فضائی سفر کرتی تھی۔

      فوری معاملہ غازی آباد میں کاجل کے آجر وپل گوئل کے گھر سے 10 لاکھ روپے کے سونے کے زیورات کی مبینہ چوری سے متعلق ہے۔ اندرا پورم کے سرکل آفیسر ابھے مشرا نے بتایا کہ کاجل کی عمر 30 سال سے زیادہ ہے۔ اس کو سی سی ٹی وی فوٹیج کی بنیاد پر امرپالی گاؤں کی سوسائٹی سے گرفتار کیا گیا اور اس کے پاس سے تین لاکھ روپے کے چوری شدہ سونے کے زیورات برآمد ہوئے۔ مشرا نے بتایا کہ پوچھ گچھ کے دوران کاجل نے بتایا کہ اس نے اپنے ساتھی بنٹی کی مدد سے اس چوری کا منصوبہ بنایا تھا۔

      اپنے منصوبے کے مطابق کاجل نے وپل گوئل کی بیوی سے بات چیت کی اور بنٹی نے المیرہ سے زیورات چرا لیے۔ مشرا نے بتایا کہ جب وہ دونوں ایک آٹو رکشا میں سوسائٹی سے اتر گئے اور چوری شدہ سونے کے زیورات کو آپس میں بانٹ لیا۔ انہوں نے کہا کہ یہاں گھر میں کام کرنے سے پہلے وہ دہلی کے اتم نگر میں رہ رہی تھی۔ پولیس کے مطابق کاجل نے اعتراف کیا کہ اس نے دہلی کے اتم نگر میں ایک زمین کا پلاٹ خریدا اور چوری شدہ سونے کے زیورات سے اس پر مکان بنایا۔ اس نے یہ بھی کہا کہ اس نے کم از کم 100 گھروں میں چوری کی ہے اور این سی آر کے 26 اضلاع میں اس کے خلاف مقدمہ درج کیا گیا ہے، انہوں نے کہا کہ وہ دوسرے شہروں میں لوگوں کو نشانہ بنانے کے لیے فضائی سفر کرتی تھی۔

      یہ بھی پڑھحیں: 


      پولیس نے کہا کہ وہ اس کی ناجائز جائیداد ضبط کر لیں گے اور اس کے خلاف سخت گینگسٹرس ایکٹ کے تحت مقدمہ درج کریں گے۔ مشرا نے کہا کہ چوری کے زیورات خریدنے والے بنٹی اور جیولر فرار ہیں اور جلد ہی پکڑے جائیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: