உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’مخالفین کو طعنے نہیں دیں گے اور نہ ہی چھوٹی موٹی سیاست کریں گے‘ Bhagwant Mann نے حلف اٹھانے کے بعد کہی یہ بات

    Youtube Video

    پنجاب کے نو منتخب وزیراعلی بھگونت مان نے کہا کہ میں ان لوگوں کا بھی وزیر اعلیٰ ہوں جنہوں نے مجھے ووٹ نہیں دیا۔ یہ بھی ان کی حکومت ہے اور ہم ان کے لیے بھی کام کریں گے۔ یہ جمہوریت ہے اور ہر کسی کو کسی بھی سیاسی نظریہ کو منتخب کرنے کا حق حاصل ہے۔

    • Share this:
      عام آدمی پارٹی (Aam Aadmi Party) کے رہنما بھگونت مان (Bhagwant Mann) نے 16 مارچ 2022 بدھ کو پنجاب کے 17ویں وزیر اعلیٰ کے طور پر حلف لے لیا ہے۔ اس موقع پر انھوں نے کہا کہ وہ اپنے سیاسی مخالفین کا مذاق نہیں اڑائیں گے اور نہ ہی انھیں اکسائیں گے۔ نوانشہر ضلع میں عظیم آزادی پسند جنگجو بھگت سنگھ کے آبائی گاؤں کھٹکر کلاں میں اپنے حامیوں سے خطاب کرتے ہوئے بھگونت مان نے کہا کہ میں چھوٹی موٹی سیاست میں ملوث نہیں ہوں گا۔

      پنجاب کے نو منتخب وزیراعلی بھگونت مان نے کہا کہ میں ان لوگوں کا بھی وزیر اعلیٰ ہوں جنہوں نے مجھے ووٹ نہیں دیا۔ یہ بھی ان کی حکومت ہے اور ہم ان کے لیے بھی کام کریں گے۔ یہ جمہوریت ہے اور ہر کسی کو کسی بھی سیاسی نظریہ کو منتخب کرنے کا حق حاصل ہے۔ میں نہیں چاہتا کہ لوگ یہ سوچیں کہ میں مغرور ہوں۔

      بھگونت مان نے کہا کہ بھگت سنگھ کو آزادی کے بعد ہندوستان کی فکر تھی۔ ہم یہاں رہیں گے اور اپنے ملک کی ترقی کو یقینی بنائیں گے۔ بے روزگاری سے لے کر کاشتکاری تک ہم ہر طرح کی سہولیات فراہم کریں گے۔ ہم سب کچھ ٹھیک کریں گے اور چھوٹے چھوٹے مسائل کا حل تلاش کریں گے۔ پنجاب میں اسکول اور اسپتال بنائیں گے۔ ہمیں صرف آپ کے تعاون کی ضرورت ہے۔

      مزید پڑھیں: Jobs In Telangana: تلنگانہ میں سرکاری نوکریوں کےامتحانات اردومیں بھی ہونگے، چیف منسٹر KCR کا تیقن

      مان نے کہا کہ پہلے فنکشن محلات اور اسٹیڈیم میں ہوتے تھے۔ انہوں نے کہا کہ آئیے عہد کریں کہ شہدا کو ہر روز یاد کیا جائے نہ کہ صرف مخصوص دنوں پر۔ مان نے AAP کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کی تعریف کی اور کہا کہ انہوں نے قومی سیاست کو بدل دیا ہے۔ بھاگونت مان کو ٹیلی ووٹنگ کے ذریعے آپ کے وزیر اعلیٰ کے امیدوار کے طور پر چنا گیا تھا۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      حال ہی میں ہونے والے اسمبلی انتخابات میں آپ نے 117 رکنی پنجاب اسمبلی میں 92 نشستیں حاصل کیں۔ مان نے دھوری اسمبلی سیٹ جیت کر کانگریس امیدوار دلویر سنگھ گولڈی کو 58,206 ووٹوں کے فرق سے شکست دی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: