ملائم کی اکھلیش کو نصیحت، چاپلوسوں کو چھوڑ کر عوام کی سنیں

مئو۔ ااتر پردیش کے وزیر اعلی اکھلیش يادونے کہا کہ ان کی حکومت ملازمتوں کے لئے امتحان کے نظام کو ختم کرے گی۔

Sep 01, 2015 08:24 AM IST | Updated on: Sep 01, 2015 08:24 AM IST
ملائم کی اکھلیش کو نصیحت، چاپلوسوں کو چھوڑ کر عوام کی سنیں

مئو۔ اتر پردیش کے وزیر اعلی اکھلیش يادونے کہا کہ ان کی حکومت ملازمتوں کے لئے امتحان کے نظام کو ختم کرے گی۔ 26 منصوبوں کے اجراء اور سنگ بنیاد کے لئے ہوئے پروگرام میں اکھلیش نے کہا کہ وزیر اعظم مودی نے چھوٹے عہدوں کے لئے انٹرویو کو ختم کرنے کی بات کہی ہے، ہم امتحان کے بغیر ہی نوجوانوں کو نوکری دیں گے۔ اس موقع پر انہوں نے بی ایس پی اور بی جے پی پر جم کر نشانہ بھی لگایا۔ اکھلیش نے کہا کہ یوپی کو ترقی کے راستے پر سماج وادی پارٹی کی حکومت لے کر آئی ہے۔

اکھلیش نے الزام لگایا کہ گزشتہ حکومت نے عوام سے جھوٹے وعدے کئے تھے اور بجلی سپلائی کی حالت بہتر بنانے کے لئے کچھ نہیں کیا گیا۔ وزیر اعلی نے مرکزی حکومت پر بھی حملہ بولا اور کہا کہ گزشتہ لوک سبھا انتخابات میں بی جے پی نے بھی جھوٹے وعدے کئے تھے۔ اکھلیش نے کہا کہ ہماری حکومت نے بلیا، غازی پور اور اعظم گڑھ کا وکاس کیا، اب مئو کی باری ہے۔ انہوں نے مئو میں ایک بنکر سینٹر بنانے کا بھی اعلان کیا۔

Loading...

اکھلیش نے کہا کہ مئو میں لوہیا رہائش منصوبہ اور دیگر سرکاری اسکیموں کا فائدہ لوگوں کو ملے گا۔ اس سال کسان سال کے طور پر منایا جا رہا ہے۔ زراعت کے لئے بھی حکومت منصوبے لائے گی۔ منڈی کے نظام کو بہتر بنانے کا وعدہ بھی انہوں نے کیا۔ بی ایس پی پر نشانہ لگاتے ہوئے اکھلیش نے کہا کہ ہم سے پہلے حکومت نے بجلی پر کوئی کام نہیں کیا، ہم نے آزادی کے بعد سے سب سے زیادہ پاور ہاؤس بنوائے ہیں۔

وزیر اعلی نے کہا کہ ہمیں سوشلسٹوں کے دکھائے راستے پر چلنا ہے اور حکومت کے سامنے بڑے چیلنجز ہیں۔ حکومت صحت کی خدمات کو بہتر بنانے کے لئے کوشش کر رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ تمام بیماریوں کے علاج کے لئے ان کی ہی حکومت نے اہتمام کیا۔ صوبے میں قانون وانتظام کی خراب صورت حال پر وزیر اعلی نے فکرمندی بھی ظاہر کی، لیکن ساتھ ہی کہا کہ اسے بہتر کرنے کے لیے پولیس کو ہائی ٹیک کیا جا رہا ہے۔ خواتین پنشن دینے سمیت دیگر منصوبوں کا بھی انہوں نے اپنی تقریر میں ذکر کیا۔

اس موقع پر پارٹی کے سربراہ ملائم سنگھ یادو کا درد پھر چھلک اٹھا۔ انہوں نے وزیر اعلی کی طرف اشارہ کیا اور کہا کہ چاپلوسوں کو چھوڑ کر عوام کی سنئے تو راستہ آسان ہو جائے گا۔ وزراء کے کام کاج کے طریقے سے ہم کمزور ہو رہے ہیں۔ ملائم نے بی جے پی پر بھی حملہ بولا اور کہا کہ اتر پردیش میں ریپ کے معاملات کے اعداد و شمار بی جے پی حکومت والی مدھیہ پردیش اور راجستھان سے کافی کم ہیں، لیکن انہیں بڑھا چڑھا کر بتایا جاتا ہے۔

 

 

 

Loading...