بی جے پی کے بڑھنے کی وجہ کانگریس کی غلط پالیسیاں: ملائم

مین پوری ۔ سماج وادی پارٹی (ایس پی) کے صدر ملائم سنگھ یادو نے آج کانگریس پر جم کر حملہ کیا اور کہا کہ اس کی غلط پالیسیوں کی وجہ سے بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کو ’سنجیونی ‘ ملی لہذا اس پارٹی کا اب کوئی مستقبل نہیں رہ گیا ہے ۔

Sep 06, 2015 08:34 PM IST | Updated on: Sep 06, 2015 08:34 PM IST
بی جے پی کے بڑھنے کی وجہ کانگریس کی غلط پالیسیاں: ملائم

مین پوری ۔  سماج وادی پارٹی (ایس پی) کے صدر ملائم سنگھ یادو نے آج کانگریس پر جم کر حملہ کیا اور کہا کہ اس کی غلط پالیسیوں کی وجہ سے بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کو ’سنجیونی ‘ ملی لہذا اس پارٹی کا اب کوئی مستقبل نہیں رہ گیا ہے ۔

مین پوری کے عیسائی کالج کے میدان میں ایس پی کی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے مسٹر یادو نے کہا اتر پردیش میں ہونے والے ترقیاتی کاموں کی تمام جماعتوں نے لوک سبھا میں تعریف کی صرف کانگریس نے مخالفت کی۔ کانگریس پارٹی کا اب کوئی مستقبل نہیں ہے۔ اب بی جے پی آ گئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ کانگریس کے پاس کوئی پالیسی نہیں ہے۔ لوک سبھا میں مخالفت کرنے کے علاوہ کانگریس نے اب تک کوئی کام نہیں کیا۔ کانگریس کی غلط پالیسیوں کی وجہ سے ہی ملک میں بی جے پی کو آگے بڑھنے کا راستہ ملا۔ ایس پی واحد ایسی پارٹی رہی جس نے بی جے پی کی راہ میں روڑے اٹكائے۔

Loading...

مین پوری میں فوجی اسکول کی سنگ بنیاد کے موقع پر ایس پی سربراہ نے وزیر اعلی اکھلیش یادو سے کہا ہے کہ ریاست کے 18 اضلاع کو مثالی ضلع بنایا جائے جس  میں مین پوری نمبر ایک پر ہو۔ ہر ڈویژن سے ایک ضلع کو ایک سال میں مثالی ضلع بنایا جانا چاہیے۔

ایس پی سربراہ نے کہا کہ اکھلیش اچھا کام کر رہے ہیں۔ ان کی خواہش ہے کہ حکومت ایسا کام کرے جس سے کہ 2017 میں ریاست میں دوبارہ سماج وادی پارٹی کی حکومت بنے۔ ایس پی حکومت کی منصوبہ بندی اتر پردیش کو مثالی ریاست بنانے کی ہے۔

انہوں نے مین پوری سے اپنا جذباتی رشتہ جوڑتے ہوئے کہا کہ وہ یہیں پڑھے اور یہیں نوکری کی اور یہیں سے الیکشن جیت کر ملک کے وزیر دفاع بنے۔ مین پوری سے چار بار لوک سبھا کا انتخاب جیتے۔ مین پوری کے علاقوں کے لوگوں نے کبھی ان کا ساتھ نہیں چھوڑا۔ 2017 کے انتخابات میں بھی مین پوری کے نوجوان پردیش میں سماج وادی پارٹی کی دوبارہ حکومت بنانے کے کام میں مدد کریں گےْ۔

Loading...