راج ناتھ سنگھ نے کیا پاکستان کو خبردار، کہا : گولی کا جواب اب گولی سے دیں گے

سرحد پر پاکستان کی جانب سے ہو رہی مسلسل فائرنگ پر مرکزی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ نے پاکستان کو خبردار کیا ہے

Aug 23, 2015 04:58 PM IST | Updated on: Aug 23, 2015 05:01 PM IST
راج ناتھ سنگھ نے کیا  پاکستان کو خبردار، کہا : گولی کا جواب اب گولی سے دیں گے

لکھنؤ :  سرحد پر پاکستان کی جانب سے ہو رہی مسلسل فائرنگ پر مرکزی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ نے پاکستان کو خبردار کیا ہے ۔ انہوں نے سکیورٹی فورسز سے کہا ہے کہ اپنی طرف سے پہل مت کرنا، لیکن اگر ادھر سے گولی چلتی ہے تو جواب دینے میں گولی چلانے میں تاخیر مت کرنا ۔

راج ناتھ سنگھ نے پاکستان سے بات چیت ٹوٹنے کو بدقسمتی قرار دیا ہے ۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان اوفا کے طے ایجنڈے پر بات چیت نہیں کرنا چاہتا ہے ۔ بات چیت ٹوٹنے کے لئے پاکستان کو ذمہ دار قرار دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ہندوستان ہمیشہ پڑوسیوں کے ساتھ خوشگوار تعلقات برقرار رکھنا چاہتا ہے ۔ دونوں طرف کے درمیان کوئی تیسری فریق ایجنڈے میں نہیں تھا ۔ بات چیت نہیں کرنے کے لئے مکمل طور پاکستان ذمہ دار ہے ۔

اس سے پہلے لکھنؤ میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے راج ناتھ سنگھ نے کہا کہ دہشت گردانہ کارروائی اور بات چیت دونوں ایک ساتھ نہیں ہو سکتی ، تو پاکستان سے اب صرف دہشت گردی پر ہی بات چیت ہوگی ۔ گزشتہ چند سالوں میں ہندوستان کی شبیہ بین الاقوامی سطح پر مضبوط ہوئی ہے اور پاکستان کے ساتھ اب کوئی بھی بات چیت صرف دہشت گردی پر ہوگی ۔

راج ناتھ سنگھ نے کہا کہ انتہائی مطلوب دہشت گرد اور 1993 کے ممبئی دھماکوں کے اہم ملزم داؤد ابراہیم ان دنوں پاکستان میں اپنا ٹھکانہ بنا کر رہ رہا ہے ۔ پاکستان کو بھی پتہ ہے کہ ابراہیم کے ٹھکانے کے بارے میں ہندوستان کو پتہ چل چکا ہے ۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستان کے موسٹ وانٹیڈ دہشت گردوں کی فہرست میں داؤد ابراہیم پہلے نمبر پر ہے ۔ پاکستان جب اس کی حوالگی کے بارے میں ذرا بھی پہل نہیں کر رہا ہے تو صرف ہم کب تک آگے بڑھتے رہیں گے ۔

Loading...

وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ نے کہا کہ دہشت گردی کے خلاف ہندوستان نے اپنا رخ واضح کر دیا ہے ۔ پاکستان کی جانب سے ابھی تک اس موضوع پر کوئی جواب نہیں آیا ہے ۔ دہشت گردی پر ہندوستان کے ایجنڈے میں کوئی تبدیلی نہیں ہوئی ہے ۔ پاکستان سے بات ہماری بات صرف دہشت گردی پر ہی ہوگی ۔ اب کسی اور معاملے پر پاکستان سے بات نہیں ہو گی ۔

Loading...