گئوكشي کی افواہ پر اب ملائم کے مین پوری میں کشیدگی ، آتش زنی اور پتھراو

لکھنؤ: اتر پردیش میں دادری کے بعد گئوكشي کی افواہ سے اب سماج وادی پارٹی کے صدر ملائم سنگھ یادو کا گڑھ مین پوری کا كرهل قصبہ کل کشیدہ ہو گیا۔

Oct 09, 2015 07:35 PM IST | Updated on: Oct 10, 2015 11:21 AM IST
گئوكشي کی افواہ پر اب ملائم کے مین پوری میں کشیدگی ، آتش زنی اور پتھراو

لکھنؤ: اتر پردیش میں دادری کے بعد گئوكشي کی افواہ سے اب سماج وادی پارٹی کے صدر ملائم سنگھ یادو کا گڑھ مین پوری کا كرهل قصبہ کل کشیدہ ہو گیا۔ دیکھتے ہی دیکھتے افواہ کی وجہ سے قصبے میں مشتعل بھیڑ غضبناک ہوگئی۔ آتش زنی اورپتھراؤ کے واقعات ہوئے۔ مشتعل بھیڑ کو قابو میں کرنے کے لئے پولیس کو ہوائی فائرنگ اور لاٹھی چارج کرنا پڑا۔

آگرہ کے پولیس ڈپٹی انسپکٹر جنرل لکشمی سنگھ نے کہ گئوكشي کی افواہ سے مشتعل بھیڑ نے كرهل میں پتھراؤ اور آتش زنی کرنی شروع کر دی۔ بھیڑ نے پولیس کی گاڑیوں اور کچھ دكانوں میں بھی آگ لگا دی۔ بھیڑ نے توڑپھوڑ بھی کی۔انہوں نے بتایا کہ قصبے میں پی اے سی تعینات کر دی گئی ہے۔ پوزیشن کنٹرول میں لیکن کشیدہ ہے۔ لاؤڈ اسپیکرز سے لوگوں کو گھروں میں رہنے کی ہدایت دی جا رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ قصورواروں کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی لیکن فی الحال حالات کو معمول پر لانا انتظامیہ کی ترجیح ہے۔

ضلع مجسٹریٹ چندرپال سنگھ نے کہا کہ اب تک بیس لوگ حراست میں لئے جا چکے ہیں۔ باقی لوگوں کی تلاش جاری ہے۔ غور طلب ہے کہ مین پوری میں پنچایت انتخابات ہو رہے ہیں لہذا پولیس کو صورتحال پرقابو کرنے میں کافی مشقت کرنی پڑی ہے۔

Loading...

Loading...