உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    School Guidelines :اب اسکولی بچوں کو لُو سے ڈرنے کی نہیں ہے ضرورت، جانیے وزارت تعلیم نے گائیڈلائنس میں کیا کہا؟

    گرمی اور دھوپ کے پیش نظر وزارت تعلیم نے جاری کی یہ گائیڈلائنس۔(علامتی تصویر)

    گرمی اور دھوپ کے پیش نظر وزارت تعلیم نے جاری کی یہ گائیڈلائنس۔(علامتی تصویر)

    School Guidelines :وزارت تعلیم نے طلبہ کو گرمی اور گرمی سے بچانے کے لیے امتحانی مراکز میں بہتر انتظامات رکھنے کی بھی ہدایت کی ہے۔ جس میں امتحانی ہال میں پنکھے، پینے کے پانی وغیرہ کا انتظام کرنے کی ہدایات دی گئی ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی:شدید گرمی اور چلچلاتی دھوپ کے درمیان حکومت نے اسکول کے بچوں کو بڑی راحت دیتے ہوئے اسکولوں کو صبح سویرے کھولنے اور دوپہر سے پہلے بند کرنے کو کہا ہے۔ اسکولوں سے بچوں کو ڈریس کوڈ کی لازمیت سے راحت دینے کے لئے تجاویز بھی مانگی گئیں ہیں۔ جس میں انہیں صرف گلے کی ٹائی اور چمڑے کے جوتوں میں آنے کی مجبوری سے مستثنیٰ قرار دیا جائے۔ اس کے بجائے، یہ بھی تجویز کیا گیا ہے کہ انہیں آرام دہ کپڑوں اور اسپورٹس شوز میں آنے کی اجازت دی جائے۔

      وزیرتعلیم نے جاری کی گائیڈلائنس
      اسکول کے بچوں کو شدید گرمی سے بچانے کے لیے وزارت تعلیم نے بدھ کو اسکولوں اور بچوں کے لیے ایک اہم ہدایت نامہ جاری کیا ہے۔ جس میں اسکولوں کے کھلنے اور بند ہونے کے بعد کے وقت کو ایڈجسٹ کرنے، باہر دھوپ میں کھیلوں کی سرگرمیاں نہ کرنے کے ساتھ ساتھ اسکولوں کے کھلنے کے اوقات کو مسلسل کم کرنے کی بھی تجویز دی گئی ہے۔ اس کے ساتھ یہ بھی مشورہ دیا گیا ہے کہ اسکول بسوں اور وینوں کو بھاری ہجوم سے پاک رکھا جائے، ان میں پینے کے پانی کا انتظام کیا جائے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      International Nurses Day: عالمی یوم نرس، فلورنس نائٹنگیل کی سالگرہ پر ہی کیوں منایاجاتاہے؟

      بچوں کو دی گئیں یہ تجاویز
      والدین کو یہ بھی مشورہ دیا گیا ہے کہ بچوں کو بسوں یا وین کے ذریعے بھیجنے کے بجائے انہیں بھیجنے اور لانے کا انتظام خود کریں تو بہتر ہوگا۔ بچوں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ پانی کی بوتل ساتھ رکھیں اور تازہ کھانا کھائیں۔ اساتذہ کو بھی اس پر نظر رکھنے کو کہا گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      World Boxing Championships: نکہت زرین، پروین اور منیشا کی شاندار جیت، جانیے مکمل تفصیلات

      اس کے ساتھ ہی وزارت تعلیم نے طلبہ کو گرمی اور گرمی سے بچانے کے لیے امتحانی مراکز میں بہتر انتظامات رکھنے کی بھی ہدایت کی ہے۔ جس میں امتحانی ہال میں پنکھے، پینے کے پانی وغیرہ کا انتظام کرنے کی ہدایات دی گئی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: