உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Monkeypox Cases In India:اب ملک میں منکی پوکس کے معاملوں کی تعداد ہوئی اتنی!جانیے کہاں ہیں کتنے کیس

    ہندوستان میں منکی پوکس کی کیا ہے تازہ صورتحال؟

    ہندوستان میں منکی پوکس کی کیا ہے تازہ صورتحال؟

    Monkeypox Case in Delhi: دہلی میں عالمی ادارہ صحت کی جانب سے بین الاقوامی صحت عامہ کی ایمرجنسی کے اعلان کے ایک دن بعد منکی پوکس کے پہلے کیس کی تصدیق اس سال 24 جولائی کو ہوئی تھی۔ مرکزی حکومت نے ہندوستان میں پھیلنے والے وائرس کی تحقیقات کے لیے کئی رہنما خطوط جاری کیے تھے،

    • Share this:
      Monkeypox Case in Delhi:ملک کے دارالحکومت میں منکی پاکس (Monkeypox)کے 5ویں کیس کا پتہ چلا ہے۔ ایل این جے پی کے میڈیکل ڈائریکٹر ڈاکٹر سریش کمار(Dr Suresh Kumar) نے کہا کہ دہلی میں مونکی پوکس کا 5واں کیس سامنے آیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی ملک میں کیسز کی کل تعداد 10 ہو گئی ہے۔ ڈاکٹر کمار نے کہا، 'اس بار ایک 22 سالہ خاتون کا نمونہ 12 اگست کو مثبت آیا ہے۔ متاثرہ مریض ہسپتال میں زیر نگرانی ہے۔ وہ یہاں زیر علاج ہے۔ اس کے ساتھ ہی ملک کی راجدھانی دہلی میں منکی پاکس کے کل 5 ایکٹیو کیس (Monkeypox Case) ہوگئے ہیں۔

      ڈاکٹر کمار نے اے این آئی کو بتایا، 'ایک مریض کو ایل این جے پی میں داخل کیا گیا ہے اور اس کا نمونہ مثبت آیا ہے۔ 4 مریض پہلے ہی منکی پوکس کے لیے داخل ہیں اور ایک کو ڈسچارج کر دیا گیا ہے۔ دہلی میں مونکی پوکس کے کل 5 معاملے سامنے آئے ہیں۔ وہ کل (12 اگست) مثبت آئی تھی۔ ڈاکٹروں کی ٹیم اس کا علاج کر رہی ہے۔ انہوں نے یہ بھی بتایا کہ مریض کی کوئی حالیہ سفری تاریخ نہیں ہے لیکن اس نے ایک ماہ قبل سفر کیا تھا۔

      دہلی-کیرل میں منکی پاکس کے بڑھے کیس
      ادھر، ہندوستان میں منکی پاکس کے کل کیسز اب تک 10 ہو چکے ہیں۔ کیرالہ میں مونکی پوکس وائرس سے متاثرہ مریضوں کی تعداد 5 ہے۔ یہاں ایک شخص کی موت بھی ہوچکی ہے۔ اس کے ساتھ ہی دہلی میں بھی اب اس بیماری سے متاثرہ افراد کی تعداد 5 ہو گئی ہے۔ دراصل، ملک کا پہلا منکی پاکس سے متاثرہ مریض کیرالہ میں ہی پایا گیا تھا۔ یہیں سے تیسرا کیس بھی سامنے آیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      جلد تیار ہوگی منکی پاکس ویکسین اور ڈائیگنوسٹک کٹ، ICMR کی بڑی تیاری

      یہ بھی پڑھیں:
      گزشتہ 24 گھنٹوں میں Coronavirus کے 15,815 نئے کیسز درج، ایکٹو کیسز میں آئی کمی

      دہلی میں 24 جولائی کو آیا منکی پاکس کا پہلا کیس
      دراصل، دہلی میں عالمی ادارہ صحت کی جانب سے بین الاقوامی صحت عامہ کی ایمرجنسی کے اعلان کے ایک دن بعد منکی پوکس کے پہلے کیس کی تصدیق اس سال 24 جولائی کو ہوئی تھی۔ مرکزی حکومت نے ہندوستان میں پھیلنے والے وائرس کی تحقیقات کے لیے کئی رہنما خطوط جاری کیے تھے، بشمول ملک کے داخلی مقامات پر۔ مثال کے طور پر، بین الاقوامی مسافروں کو مشورہ دیا گیا ہے کہ وہ بیمار افراد، مردہ یا زندہ جنگلی جانوروں اور دوسرے لوگوں سے قریبی رابطے سے گریز کریں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: