ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

NTA JEE Mains, NEET 2021: اب نیٹ امتحان کب ہوگا؟ جانیے اہم تاریخیں اور تمام تفصیلات

اطلاعات سے پتہ چلتا ہے کہ وزارت صحت اور تعلیم (Health and Education Ministry) کے اہلکار اس وقت ملک میں COVID-19 کی صورتحال کا جائزہ لے رہے ہیں اور یہ واضح کر رہے کہ NEET 2021 میں داخلے کے امتحان کی تاریخ کا اعلان کورونا وائرس کا تفصیلی جائزہ لینے کے بعد کیا جائے گا۔

  • Share this:
NTA JEE Mains, NEET 2021: اب نیٹ امتحان کب ہوگا؟ جانیے اہم تاریخیں اور تمام تفصیلات
اطلاعات سے پتہ چلتا ہے کہ وزارت صحت اور تعلیم (Health and Education Ministry) کے اہلکار اس وقت ملک میں COVID-19 کی صورتحال کا جائزہ لے رہے ہیں اور یہ واضح کر رہے کہ NEET 2021 میں داخلے کے امتحان کی تاریخ کا اعلان کورونا وائرس کا تفصیلی جائزہ لینے کے بعد کیا جائے گا۔

این ٹی اے کی جانب سے پہلے جاری کردہ نوٹس کے مطابق داخلہ امتحان نیٹ کی تازہ ترین تاریخ یکم اگست 2021 کو طئے کی گئی ہے اور درخواست فارم بھی جلد ہی NEET 2021 کی سرکاری رجسٹریشن ویب سائٹ ، یعنی neet.nta.nic پر جاری ہونے کی امید ہے۔ اطلاعات سے پتہ چلتا ہے کہ وزارت صحت اور تعلیم (Health and Education Ministry) کے اہلکار اس وقت ملک میں COVID-19 کی صورتحال کا جائزہ لے رہے ہیں اور یہ واضح کر رہے کہ NEET 2021 میں داخلے کے امتحان کی تاریخ کا اعلان کورونا وائرس کا تفصیلی جائزہ لینے کے بعد کیا جائے گا۔


داخلہ امتحانات کے بارے میں اس غیر یقینی صورتحال کے درمیان خواہشمند طلبہ کو این ٹی اے NEET 2021 رجسٹریشن کے بارے میں اچھی طرح آگاہی رکھنی ہوگی ، کیونکہ بورڈ جلد ہی کسی بھی وقت NEET UG 2021 کی درخواست فارم کی تاریخ کا اعلان کرسکتا ہے۔ واضح رہے کہ NEET 2021 سے متعلق تمام اہم اپ ڈیٹس ، جیسے درخواست فارم ، نظام الاوقات ، بروشر ، ایڈمٹ کارڈ ، آنسر کی، نتیجہ اور کٹ آف کا اعلان ne.ta.nic.in پر کیا جائے گا۔ کسی بھی بحران کا سامنا کرنے سے بچنے کے لیے امیدوار کو لازمی طور پر تمام سرکاری اعلانات پر باقاعدہ نگرانی کرنی چاہئے اور تمام تازہ ترین تازہ کاریوں کے لئے NEET 2021 کی ویب سائٹ وزٹ کرتے رہنا چاہئے۔


  • NEET UG 2021 درخواست فارم:


این ٹی اے نے گذشتہ ماہ کے شروع میں NEET 2021 کی سرکاری ویب سائٹ کا آغاز کیا تھا اور تمام خواہشمند NEET 2021 کے درخواست فارم کے اجراء کے بعد جلد ہی اس ویب سائٹ پر جاسکتے ہیں۔ ایک بار جب درخواست فارم دستیاب ہوجائے تو تمام امیدواروں کو اپنی ویب سائٹ پر اندراج کرانا ہوگا اور تفصیلات جیسے جیسے امیدوار کا نام ، والدین کا نام ، قومیت ، تاریخ پیدائش ، زمرہ ، موبائل نمبر ، شناختی قسم اور دسویں و بارہویں کی تفصیلات درج کرنا چاہیے۔

درخواست فیس کی ادائیگی اور اسکین شدہ پاسپورٹ سائز کی تصویر جیسی تفصیلات کی بھی ضرورت ہوگی۔ لہذا تمام طلبہ کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ ضروری دستاویزات کو ہر وقت کام میں رکھیں۔

  • جے ای ای مین (JEE Main 2021) پر سر فہرست تازہ ترین معلومات:


سب سے اہم انجینئرنگ داخلہ امتحان جے ای ای مین 2021 سال میں دو بار اور چار مراحل میں منعقد ہوتا ہے۔ تاہم کورنوا کی وجہ سے جے ای ای مین 2021 کے اپریل اور مئی کے سیشن ملتوی کردیئے گئے۔ مئی کے شروع میں مرکزی وزیر تعلیم رمیش پوکریال ‘نشانک’ نے کہا تھا کہ کورونا کی موجودہ صورتحال کو دیکھتے ہوئے اور طلبہ کی حفاظت کو مدنظر رکھتے ہوئے JEE (مین) مئی 2021 کا امتحان ملتوی کردیا گیا ہے۔ طلبہ کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ مزید اپ ڈیٹس کے لیے این ٹی اے کی آفیشل ویب سائٹ وزٹ کرتے رہیں۔

اطلاعات کے مطابق امکان ہے کہ این ٹی اے باقی مرحلے 3 اور 4 سیشنوں کے لئے جلد ہی کسی بھی وقت جے ای ای مین 2021 نئی امتحانات کی تاریخ کا اعلان کرے گا۔ متعدد خبروں میں بتایا گیا ہے کہ چونکہ ملک میں کووڈ کی صورتحال بہتر ہورہی ہے ، این ٹی اے جے ای ای مین 2021 امتحانات کی تاریخ کو حتمی شکل دے رہا ہے اور اس کے شیڈول کا جلد اعلان کیا جائے گا اور امکان ہے کہ جے ای ای مین 2021 کے مرحلے 3 اور 4 کے امتحانات 25 جولائی اور 15 اگست 2021 کے آس پاس ہوسکتے ہیں اور کو امیدواروں کو JEE مین امتحانات کی تاریخ کی تازہ ترین معلومات کے لیے اس صفحے یا سرکاری ویب سائٹ jeemain.nta.nic.in کو چیک کرتے رہنا چاہئے۔ امتحانات کی تاریخوں کے اعلان کے بعد جے ای ای مین 2021 ایڈمٹ کارڈ جاری کیا جائے گا۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jul 06, 2021 08:37 PM IST