உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Vaccination for 5-12 Age:اعدادوشمار کا جائزہ لے گی ’اینٹاگی‘۔۔۔ اس کے بعد ہی مل سکتی ہے منظوری

    Vaccination for Children: علامتی تصویر ۔

    Vaccination for Children: علامتی تصویر ۔

    Vaccination for 5-12 Age: ہندوستان میں نابالغوں کے لیے کورونا ویکسینیشن 3 جنوری کو بھارت بائیوٹیک کے Covaxin کے ساتھ 15 سے 18 سال کی عمر کے لوگوں کے لیے شروع ہوئی تھی۔ اس مہم کو بعد میں 16 مارچ کو کاربویکس کے لیے 12 سال سے زیادہ عمر کے بچوں کو شامل کرنے کے لیے بڑھایا گیا۔

    • Share this:
      نئی دہلی: Vaccination for 5-12 Age: نیشنل ٹیکنیکل ایڈوائزری گروپ برائے کورونا ویکسینیشن دی ورکنگ گروپ آن امیونائزیشن (NTAGI) 4 مئی کو 5 سے 12 سال کی عمر کے بچوں کے لیے کورونا ویکسین کے ڈیٹا کا جائزہ لے گا۔ یہ جانکاری خبر رساں ایجنسی اے این آئی کے ذرائع نے پیر کو دی۔ دوسری سطح کی اسٹینڈنگ ٹیکنیکل سب کمیٹی (STSC) ویکسین کی حفاظت اور افادیت کے ڈیٹا کو دیکھنے کے بعد ورکنگ گروپ کی سفارشات کا جائزہ لے گی اور ان پر تبادلہ خیال کرے گی۔ STSC ڈیٹا کا دوبارہ جائزہ لے گا اور پھر حتمی فیصلہ دے گا۔ اس کے بعد ہی Entagi گروپ حتمی کال کرے گا۔

      حال ہی میں ڈرگ کنٹرولر جنرل آف انڈیا (DCGI) نے 5 سے 12 سال کی عمر کے بچوں کے لیے بائیولاجیکل ای کے کاربے ویکس (Corbevax) اور 6 سے 12 سال کی عمر کے بچوں کے لیے بھارت بائیوٹیک کے Covaxin کے ہنگامی استعمال کی منظوری دی ہے۔ پچھلے ہفتے، NTAGI نے 12 سے 17 سال کی عمر کے گروپ کے لیے سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا کی کورونا ویکسین Covovax کو منظوری دی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ایم مودی نے وزرائے اعلیٰ کے ساتھ میٹنگ میں کیا خبردار، Corona کا خطرہ اٹلا نہیں، الرٹ رہیں

      بچوں میں ٹیکہ اندازی میں اضافہ حکومت کی ترجیح
      بتادیں کہ وزیر اعظم نریندر مودی نے اس بات پر زور دیا ہے کہ حکومت کی ترجیح اسکولوں میں خصوصی مہم کے ذریعے تمام اہل بچوں کو جلد از جلد ٹیکے لگوانا ہے۔ Covovax پہلے ہی DCGI کی طرف سے 12 سال سے زیادہ عمر کے بچوں کے لیے منظور کیا جا چکا ہے، لیکن اس کی انتظامیہ کو ابھی تک منظوری نہیں دی گئی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      4th COVID-19 Wave:کوروناکی چوتھی لہرکے امکانات بہت ہی کم،مقامی بیماری کی شکل لے رہاکوویڈ19

      اہم بات یہ ہے کہ ہندوستان میں نابالغوں کے لیے کورونا ویکسینیشن 3 جنوری کو بھارت بائیوٹیک کے Covaxin کے ساتھ 15 سے 18 سال کی عمر کے لوگوں کے لیے شروع ہوئی تھی۔ اس مہم کو بعد میں 16 مارچ کو کاربویکس کے لیے 12 سال سے زیادہ عمر کے بچوں کو شامل کرنے کے لیے بڑھایا گیا۔ ہندوستان اس وقت 12 سال سے زیادہ عمر کے بچوں کے لیے دو کورونا ویکسین لگا رہا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: