உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    راجدھانی دہلی الیکٹرانک وھیکل سٹی کی راہ پر گامزن، Kejriwal Government نے اٹھایا یہ قدم

    راجدھانی دہلی الیکٹرانک وھیکل سٹی کی راہ پر گامزن

    راجدھانی دہلی الیکٹرانک وھیکل سٹی کی راہ پر گامزن

    کیجریوال حکومت دہلی کو ہندوستان کا ای وی کیپٹل بنانے کے مقصد کے ساتھ اپنے ای وی انفراسٹرکچر کو بڑھا رہی ہے۔ دہلی کے وزیر توانائی ستیندر جین اور ڈائیلاگ اینڈ ڈیولپمنٹ کمیشن (ڈی ڈی سی) کے وائس چیئرمین جسمین شاہ نے آج اعلان کیا کہ دہلی حکومت نے 500 چارجنگ پوائنٹس کے لیے ٹینڈر جاری کیے ہیں۔

    • Share this:
    نئی دہلی: کیجریوال حکومت دہلی کو ہندوستان کا ای وی کیپٹل بنانے کے مقصد کے ساتھ اپنے ای وی انفراسٹرکچر کو بڑھا رہی ہے۔  دہلی کے وزیر توانائی ستیندر جین اور ڈائیلاگ اینڈ ڈیولپمنٹ کمیشن (ڈی ڈی سی) کے وائس چیئرمین جسمین شاہ نے آج اعلان کیا کہ دہلی حکومت نے 500 چارجنگ پوائنٹس کے لیے ٹینڈر جاری کیے ہیں۔ دہلی میں ای وی چارجنگ انفراسٹرکچر قائم کرنے کے لیے ریاستی نوڈل ایجنسی، دہلی ٹرانسکو لمیٹڈ نے ٹینڈر پیش کیا تھا۔ بجلی کے وزیر ستیندر جین نے کہا کہ 27 جون تک دہلی میں 500 چارجنگ پوائنٹس کے ساتھ 100 پبلک چارجنگ اسٹیشن بنائے جائیں گے۔

    دہلی حکومت کے چارجنگ اسٹیشنوں پر ای وی مالکان سے صرف 2 روپے فی یونٹ وصول کیے جائیں گے، جب کہ دیگر ریاستیں 10-15 روپے فی یونٹ وصول کرتی ہیں۔ بولی لگانے کا معیار کم از کم سروس چارج کے طور پر رکھا گیا تھا۔ مائنس 3.60 روپے فی یونٹ سروس چارج، ای وی صارفین کو بہت زیادہ مراعات ملے گی۔ اسی وقت، ڈی ڈی سی کے وائس چیئرمین اور دہلی حکومت کے چارجنگ انفراسٹرکچر ورکنگ گروپ کے چیئرمین جسمین شاہ نے کہا کہ یہ ہندوستان میں اپنی نوعیت کا سب سے بڑا ٹینڈر ہے اور یہ دہلی میں اگلے وقت میں ای وی چارجنگ انفراسٹرکچر کو دوگنا کر دے گا۔

    وزیر اعلی اروند کیجریوال کے ویژن کو مدنظر رکھتے ہوئے، پورے دہلی میں 3 کلومیٹر کے دائرے میں ایک ای وی چارجنگ اسٹیشن دستیاب کرایا جائے گا۔ ہم دہلی کے غیر محفوظ علاقوں کو کی نشان دہی کر  رہے ہیں اور اب بیرونی دہلی میں بھی پبلک چارجنگ اسٹیشن ہوں گے۔ٹینڈر کے لیے گائیڈنگ فریم ورک دہلی حکومت کے 'چارجنگ انفراسٹرکچر ورکنگ گروپ' نے تیار کیا تھا، جس میں محکمہ بجلی، ٹرانسپورٹ ڈپارٹمنٹ، تمام میونسپل کارپوریشنز اور دہلی کے تمام ڈسکام کی نمائندگی تھی۔

    ورکنگ گروپ کی صدارت ڈی ڈی سی کی وائس چیئرمین جسمین شاہ نے کی۔ دہلی کے وزیر توانائی ستیندر جین اور ڈی ڈی سی کے وائس چیئرمین جسمین شاہ نے آج دہلی سکریٹریٹ میں ایک مشترکہ پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے ای وی کے لیے پبلک چارجنگ اسٹیشن قائم کرنے کے بارے میں جانکاری دی۔ بجلی کے وزیر ستیندر جین نے کہا کہ دہلی ملک کی الیکٹرک گاڑیوں کی راجدھانی ہے۔  پچھلے مہینے، ملک بھر میں فروخت ہونے والی الیکٹرک گاڑیوں کی تعداد سے 10 فیصد سے زیادہ الیکٹرک گاڑیاں دہلی میں فروخت ہوئیں۔ ہم نے ایک سال قبل الیکٹرک وہیکلز پالیسی بنائی تھی۔

    یہ بھی پڑھیں۔

    UP MLC Election: بی جے پی نے طے کرلئے ایم ایل سی امیدواروں کے نام، جانیں کب جاری ہوگی فہرست


    پالیسی میں کہا گیا تھا کہ دہلی کے اندر ہر تین کلومیٹر کے اندر پبلک چارجنگ اسٹیشن بنائے جائیں گے۔ 100 پبلک چارجنگ اسٹیشن قائم کرنے کا فیصلہ کیا گیا جن میں 500 چارجنگ پوائنٹس ہوں گے۔ ہم نے ان 100 پبلک چارجنگ اسٹیشنوں کے قیام کے لیے ٹینڈر کیا ہے۔ ہمارے ٹینڈر آچکے ہیں۔ 100 نمایاں جگہوں پر پبلک چارجنگ اسٹیشن بنائے جا رہے ہیں۔ جس میں 71 چارجنگ اسٹیشن میٹرو اسٹیشنوں پر ہیں اور باقی اہم مقامات پر ہیں۔ بجلی کے وزیر ستیندر جین نے کہا کہ ہم نے جو بولی لگانے کا عمل رکھا تھا وہ پی پی پی موڈ پر تھا۔ اس کے دو حصے ہیں۔ ہم نے زمین فراہم کی ہے۔  دہلی حکومت نے ایجنسیوں کے ساتھ مل کر زمین کا بندوبست کیا ہے۔ اس کے علاوہ ٹرانسمیشن انفراسٹرکچر دہلی حکومت نے فراہم کیا ہے۔ ای وی چارجنگ اسٹیشن کو انسٹال کرنا بولی لگانے والے کا کام ہے۔ ای وی چارجنگ اسٹیشنوں کا سامان، مین پاور اور سروس ڈیلیوری جو ٹینڈر وصول کرنے والی کمپنی کی ہو گی۔ بولی اس بنیاد پر کی گئی کہ بولی لگانے والا کون ہے، جو کم سے کم سروس چارج وصول کرے گا۔ یہ بڑی خوشی کی بات ہے کہ 12 بولی دہندگان نے اس میں حصہ لیا اور مائنس ساڑھے تین روپے  بولی آئی۔ یعنی سروس چارج مثبت کے بجائے منفی میں ہے۔ دہلی کے تمام 22 kWh چارجنگ اسٹیشنوں کو جوڑتے ہوئے، فی یونٹ فیس صرف روپے ہوگی۔ عام طور پر یہ چارج مختلف شہروں میں 10، 12 یا 15 روپے ہے۔ کہیں بھی ریٹ 10 روپے سے کم نہیں ہے۔ دہلی میں پہلی بار الیکٹرک گاڑیاں صرف 2 روپے فی یونٹ کے حساب سے وصول کی جائیں گی۔ دوسری جگہوں پر بہت زیادہ نرخ ہیں۔

    یہ بھی پڑھیں۔

    Assembly Election 2022: اترپردیش، اتراکھنڈ، گوا اور منی پور کے لئے BJP نے نامزد کئے آبزرور

    بجلی کے وزیر ستیندر جین نے کہا کہ ان چارجنگ اسٹیشنوں کے معاہدے پر 8 اپریل تک دستخط ہو جائیں گے اور یہ 27 جون سے کام کرنا شروع کر دیں گے۔ اس طرح دہلی کے لوگوں کے پاس 27 جون تک دہلی کے اندر عوامی مقامات پر 100 چارجنگ اسٹیشن دستیاب ہوں گے۔ 100 چارجنگ اسٹیشنز میں سے 71 میٹرو اسٹیشنز پر ہوں گے جہاں 500 چارجنگ پوائنٹس دستیاب ہوں گے۔ اسی وقت، ڈی ڈی سی کے وائس چیئرمین جسمین شاہ نے نقشے کے ذریعے 100 چارجنگ اسٹیشنوں کے بارے میں بتاتے ہوئے کہا کہ آنے والے وقت میں، پوری دہلی کے اندر تمام اضلاع میں الیکٹرک گاڑیوں کے لیے پبلک چارجنگ اسٹیشن دستیاب ہوں گے۔

    دہلی حکومت نے ای وی پالیسی میں فیصلہ کیا تھا کہ ہر تین کلومیٹر کے دائرے میں ایک پبلک چارجنگ اسٹیشن فراہم کیا جائے گا۔ یہ ٹینڈر بہت سائنسی طریقے سے ڈیزائن کیا گیا تھا۔ پوری سائٹس کا نقشہ بنایا گیا تھا۔ آج کی تاریخ میں، آپ کو دہلی میں جو پبلک چارجنگ اسٹیشن ملیں گے وہ صرف وسطی دہلی اور NDMC علاقے میں ہی نظر آئیں گے۔  لیکن جیسے ہی آپ بیرونی دہلی یا کہیں اور جائیں گے، وہاں کوئی پبلک چارجنگ اسٹیشن نہیں ہوگا۔ یہ ملک میں پہلا اتنا بڑا ٹینڈر ہے۔ یہ پبلک چارجنگ اسٹیشن اگلے تین ماہ میں کام کرنا شروع کر دیں گے۔ دہلی میں پہلے سے ہی 400 چارجنگ پوائنٹس دستیاب ہیں۔ اس ٹینڈر کی تکمیل سے ہمارا موجودہ انفراسٹرکچر دوگنا ہو جائے گا۔
    Published by:Nisar Ahmad
    First published: