உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    One Step Portal:حکومت کی اہم شروعات، علاج کے لئے ہندوستان آنے والوں کو ’ون اسٹیپ‘ سے ملے گی مکمل معلومات

    تصویر: @mansukhmandviya

    تصویر: @mansukhmandviya

    One Step Portal: میڈیکل ٹورازم انڈیکس 2020-21 کے مطابق، ہندوستان اس وقت سرفہرست 46 ممالک میں 10 ویں نمبر پر ہے، دنیا کی 20 سرفہرست فلاح و بہبود کے سیاحتی بازاروں میں 12 ویں اور ایشیا پیسیفک خطے میں 10 فلاحی سیاحتی منڈیوں میں پانچویں نمبر پر ہے۔

    • Share this:
      One Step Portal: علاج کے لیے ہندوستان آنے والے لوگوں کو مکمل معلومات فراہم کرنے کے لیے ایک 'ون سٹیپ' پورٹل کھولا جائے گا۔ مرکزی وزیر صحت منسکھ منڈاویہ نے ضرورت مند لوگوں کو معلومات فراہم کرنے کے لیے دوسرے ممالک میں واقع ہندوستانی سفارت خانوں میں سہولتی مراکز کھولنے کا مشورہ دیا۔ 'بلڈنگ برانڈ انڈیا' پر انڈین فارن سروس (IFS) افسران کی ایک گول میز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے، منڈاویہ نے کہا کہ ہندوستان میں علاج کے خواہشمندوں کو آسان اور قابل اعتماد معلومات فراہم کرنے کے لیے 'ایک قدم' پورٹل قائم کیا جائے گا۔

      دنیا بھر میں بڑھ رہی ہے ہندوستان کی امیج
      وزارت صحت کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان کے مطابق منڈاویہ نے کہا کہ عالمی معیار کی طبی سہولیات اور خدمات کی وجہ سے ہندوستان کی ساکھ بہتر علاج کے مرکز کے طور پر دنیا بھر میں بڑھ رہی ہے۔ آج کے دور میں دنیا بھر سے بڑی تعداد میں لوگ علاج کے لیے ہندوستان آرہے ہیں۔ وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں حکومت ہند نے ہندوستان میں علاج کو فروغ دینے کے لیے 'ہیل ان انڈیا' پروگرام شروع کیا۔ اسی طرح ہیل از انڈیا پروگرام بھی شروع کیا گیا ہے۔ اس پروگرام کے تحت، ہمارے ہیلتھ کیئر ورکرز کو دنیا بھر میں سفر کرنے اور عالمی سطح پر ایک صحت مند کمیونٹی کی تعمیر میں اپنا حصہ ڈالنے کا موقع ملے گا۔ دیگر ممالک کے ساتھ صحت کی دیکھ بھال کے شعبے میں معاہدوں پر زور دیتے ہوئے منڈاویہ نے کہا کہ ہندوستان نے جاپان کے ساتھ ایسا ہی ایک معاہدہ کیا ہے، جس کے تحت جاپان کو ہنر مند نرسیں فراہم کی جاتی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ آیورویدک علاج کے لیے ہندوستان آنے والوں کے لیے خصوصی میڈیکل ویزا کی سہولت شروع کر دی گئی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Covid Vaccination:بیرون ملک سفر کرنے والے افراد کو دوسرا ڈوز اور احتیاطی ڈوز کافرق ہوا کم

      وزیرصحت نے مانگی تجاویز
      مرکزی وزیر صحت نے سبھی پر زور دیا کہ وہ طبی سیاحت کے شعبے کو مضبوط بنانے اور ہندوستان کو 'آتیتھی دیو بھاوا' کے جذبے کے مطابق 'عالمی طبی مرکز' بنانے کے لیے تجاویز کا اشتراک کریں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      تبلیغی جماعت معاملے میں بلیک لسٹ میں ڈالے گئے غیرملکیوں کے ویزادرخواستوں پرکیاجائے غور:SC

      میڈیکل ٹورازم انڈیکس 2020-21 کے مطابق، ہندوستان اس وقت سرفہرست 46 ممالک میں 10 ویں نمبر پر ہے، دنیا کی 20 سرفہرست فلاح و بہبود کے سیاحتی بازاروں میں 12 ویں اور ایشیا پیسیفک خطے میں 10 فلاحی سیاحتی منڈیوں میں پانچویں نمبر پر ہے۔ آپ کو بتادیں کہ ہندوستان میں علاج کی قیمت امریکہ کے مقابلے 65 سے 90 فیصد کم ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: