ہوم » نیوز » وسطی ہندوستان

راجستھان میں کوروناوائرس کامشتبہ معاملہ: چین سے واپسی کے بعد طالب علم اسپتال سے رجوع

چین میں کورونا وائرس کا قہر: مہوکین کی تعداد 80 تک پہنچی

  • Share this:
راجستھان میں کوروناوائرس کامشتبہ معاملہ: چین سے واپسی کے بعد طالب علم اسپتال سے رجوع
چین میں کورونا وائرس کا قہر: مہوکین کی تعداد 80 تک پہنچی۔(تصویر:نیوز18ہندی)۔

چین کے کوروناوائرس (Coronavirus)نے امریکہ سمیت درجن بھر ممالک کو اپنی لپیٹ میں لیا ہے۔ دنیا کے تمام ممالک اس سے نمٹنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ادھر ، خبریں یہ آئیں ہیں کہ ہندوستان میں ، کورونا وائرس نے دستک دی ہے ۔ اتوار کے روز ، جے پور میں کوروناوائرس کا مشتبہ معاملہ سامنے آیا ہے۔ بتایا جارہا ہے کہ جے پور کے سرکاری اسپتال میں داخل کراونا وائرس میں مبتلا لڑکا چین میں میڈیکل کی تعلیم حاصل کررہا تھا۔ ہندوستان آنے کے بعد ، اس میں کورونا وائرس کی علامات ظاہر ہوئی ہے۔ جس کے بعداسےاسپتال میں داخل کرایا گیا۔ اسی کے ساتھ ہی ، چین میں کورونا وائرس سے مرنے والے افراد کی تعداد 80 ہوگئی ہے۔



اہم بات یہ ہے کہ چین میں کورونا وائرس سے مرنے والےمہلوکین کی تعداد 80 ہوگئی ہے۔ جبکہ سے مہلک وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 2300 تک پہنچنے کی توقع ہے۔ صوبہ ہوبی کا دارالحکومت ووہان ایک شہر ہے جس کی مجموعی آبادی 11 ملین ہے اور یہ انفیکشن کا مرکز بتایاجارہاہے۔ ہوبی کے میئر نے اتوار کے روز کہا تھا کہ 56 افراد کی موت ہوچکی ہے ، اور سن 1975 میں اس انفیکشن کی تصدیق ہوگئی ہے۔ اس کے ساتھ ہی ، شہر میں 1000 نئے مریضوں میں اس وائرس کی تصدیق ہونے کے امکان ہے۔ میئر چاؤ ژیانگ نے یہ دعویٰ اسپتالوں میں ہورہی مریضوں کی جانچ اور زیرعلاج مریضوں کی تعداد کا جائزہ لینے بعد کیا ہے۔

راجستھان کے طبی اور صحت کے وزیر ، ڈاکٹر رگھو شرما نے ، سوائی مان سنگھ (ایس ایم ایس) میڈیکل کالج انتظامیہ کو بتایا کہ ایم بی بی ایس کی تعلیم حاصل کرنے والے طالب علم کی چین سے واپسی کے بعد ، کوروناوائرس سے متاثر ہونے کا خدشہ ہے جس کے بعد اس طالب علم اور اسکے اہل خانہ کو ایک علیحدہ وارڈ میں رکھا گیاہے اور اسکریننگ کے لئے ہدایات دی گئی ہیں۔ ڈاکٹر رگھو شرما نے مشتبہ مریض کے نمونے فوری طور پر پونے میں نیشنل ویرولوجی لیب کو بھجوانے کی ہدایت دی ہے ۔

 ہندوستان میں ، کورونا وائرس نے دستک دی ہے ۔ اتوار کے روز ، جے پور میں کوروناوائرس کا مشتبہ معاملہ سامنے آیا ہے
ہندوستان میں ، کورونا وائرس نے دستک دی ہے ۔ اتوار کے روز ، جے پور میں کوروناوائرس کا مشتبہ معاملہ سامنے آیا ہے


ووہان سے شروع ہونے والا یہ انفیکشن پورے چین میں پھیل گیا ہے اور امریکہ سمیت ایک درجن کے قریب ممالک میں انفیکشن کی تصدیق ہوگئی ہے۔ امریکہ ، فرانس اور روس اپنے شہریوں کو ووہان سے نکالنے کی تیاری کر رہے ہیں۔ ایک ہی وقت میں ، دوسرے ممالک ممکنہ انفیکشن کو روکنے کے لیے اور امکانی مریضوں کو علاج فراہم کرنے کے لیے متبادل انتظامات کر رہے ہیں۔ وہیں چین میں حکومت شہروں کی ناکہ بندی کرنےکے ساتھ ہی مزید ڈاکٹروں اور نرسوں کو ووہان بھیج رہی ہے۔ 1350 صحت کارکنان پہلے ہی ووہان پہنچ چکے ہیں اور ایک ہزار مزید صحت کارکنان بھیجے جارہے ہیں۔

سنگین صورتحال کے درمیان ، صدر ژی جنپنگ نے کہا ، چین کو ایک سنگین صورتحال کا سامنا ہے لیکن ساتھ ہی انہوں نے اعتماد کا اظہار کیا کہ چین کورونا وائرس کے خلاف اس جنگ میں کامیابی حاصل کرے گا۔ اس مہلوک بیماری کے وباءکو روکنے کے لئے اپنی ہمہ جہت کوششوں کو تیز کرتے ہوئے ، چین نے اتوار کے روز اعلان کیا ہے کہ وہ اگلے 15 دنوں میں ووہان میں عارضی طور پرایک اور 1300 بستروں کا اسپتال تعمیر کرے گا۔ شہر میں پہلے ہی ایک ہزار بستروں پر مشتمل ایک اسپتال بنایا جارہا ہے ، جس کا کام دس دن میں مکمل ہوجائے گا۔
First published: Jan 27, 2020 09:00 AM IST