ہوم » نیوز » معیشت

OPPO A52: پیش ہے 20,000 روپئے کے اندر بہترین اسمارٹ فون

ایسا اسمارٹ فون جو آپ کی جیب پر بھاری پڑے بغیر شاندار فیچر دیتا ہو، اس کا تصور کرنا ہمیشہ ایک خواب ہوتا ہے۔

  • Share this:
OPPO A52: پیش ہے 20,000 روپئے کے اندر بہترین اسمارٹ فون
OPPO A52: پیش ہے 20,000 روپئے کے اندر بہترین اسمارٹ فون

ہمیشہ یہ خواب ہوتا ہے کہ اسمارٹ فون حاصل کریں جس میں پریمیم کی خصوصیات ہوں اور ہمارے بجٹ کے اندرہو۔ OPPO A52 کے لانچ ہونے سے وہ خواب اب حقیقت بن گیا ہے۔ چاہے اس کا عمدہ ڈسپلے، بڑی بیٹری، متاثر کن اسٹوریج یا کواڈ کیمرا کا سیٹ اپ ہو، یہ ایک ایسا اسمارٹ فون ہے جو آپ کے بینک بیلنس کو متاثر کیے بغیر پورے دن استعمال کرنے کے لئے بنایا گیا ہے۔ OPPO A52 کی سرفہرست خصوصیات جاننے کے بعد آپ اسی وقت اسمارٹ فون خریدنے کی خواہش کریں گے۔


زبردست FHD+‎ پنچ ہول ڈسپلے

اس کے پنچ ہول سیٹ اپ کے اندر FHD + 2400x1080 Neo ڈسپلے ریزولوشن اور محض 1.73 mm‎ ‎ کے انتہائی تنگ پہلو کے ساتھ ، OPPO A52 کا پہلا تاثر حیرت انگیز ہے۔ اس میں ‎"6.5‎ اسکرین پر کرسپ ریزولوشن ‎%‎90.5 اسکرین ٹو باڈی کا تناسب ہے جو شوز دیکھنے یا گیم کھیلنے کو انتہائی خوشگوار بناتا ہے۔



آسمان رنگوں سے متاثر ہو کر، OPPO A52 3D کواڈ کرو ڈیزائن کا استعمال کرتا ہے۔ ستاروں کے جُھرمَٹ ڈیزائن کہتے ہیں، اس طرح کا اسمارٹ فون حاصل کرنا حیرت کی بات ہے جس کا وزن صرف 192 گرام اور نہایت ہلکا فون ہو جبکہ اس کی پچھلی سطح میں فنگرپرنٹ نہ ہو۔ اس کے علاوہ، اس کی زیادہ سے زیادہ چمک 480 نٹس ہے، جس سے آپ سورج کی تیز روشنی میں بھی اس کی اسکرین کو واضح طور پر پڑھ سکتے ہیں۔ اس اسمارٹ فون کے ڈیزائن کی وجہ آپ اس کے سائیڈ فنگر پرنٹ انلاک میکانزم کا بھی استعمال کر سکتے ہیں جو آپ کو ایک ہاتھ سے فون استعمال کرنے کا بہتر تجربہ فراہم کرے گا۔یہ بات بھی قابل دید ہے کہ، اس فون میں TÜV رین لینڈ سے تصدیق شدہ Eye Care Mode (آنکھوں کی نگہداشت وضع) ہے جو آنکھوں کو نیلی روشنی سے بچاتا ہے اور آنکھوں پر دباؤ کو کم کرتا ہے۔ OPPO کے ذریعہ پیش کردہ ڈسپلے دیگر برانڈز میں دگنا قیمت پر دستیاب ہو سکتے ہیں، جبکہ A52 میں پہلے ہی اس طرح کا ڈسپلے ہوگا۔
کارکردگی کا کوئی مقابلہ نہیں
6GB RAM+128GB اسٹوریج کنفیگریشن کے ساتھ، اس میں کوئی شک نہیں ہے کہ آپ کے تفویض کردہ ہر کام کو OPPO A52 آسانی سے انجام دے سکتا ہے۔ پاورفل کوالکوم اسنیپ ڈریگن 665 پروسیسر والا OPPO کے مالکانہ ہائپر بوسٹ، اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ اسمارٹ فون ہموار طریقے سے اور آسانی سے چلتا ہے اور آپ کے آلہ استعمال کرنے کے دوران کم بجلی استعمال کرنے میں ہر مرتبہ بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرتا ہے۔


سارا دن چلتا ہے
12MP کیمرا نہ صرف کرسپ اور واضح تصاویر کھینچتا ہے، بلکہ اس کی 119.1 ڈگری وائڈ اینگل کے لینس کی حد کو بڑھا دیتی ہے اور بے مثال تصویر کے معیارکے ساتھ دو منفرد پورٹریٹ طرز کے لینسز فراہم کرتی ہیں۔ جب ہم آلہ استعمال کرنے کے بارے میں بات کرتے ہیں تو ہمارا مطلب یہ ہوتا ہے کہ سارا دن اسے استعمال کریں۔ بہرحال، اسی وجہ سے 5000mAh کی بیٹری دی گئی ہے۔ صرف یہی نہیں، بلکہ OPPO A52 بھی 18W کی تیز چارجنگ کو سپورٹ کرتا ہے جو آپ کے اسمارٹ فون کو بجلی کی رفتار سے چارج کر سکتا ہے۔ اور کیا ہم نے اس کے برعکس چارجنگ ذکر کیا جس کی وجہ سے دوسرے آلات سے بھی اپنے OPPO A52 کو چارج کیا جا سکتا ہے؟
https://twitter.com/oppomobileindia/status/1271380046633029632/photo/1
حیرت انگیز تصاویر لینا
بالکل نیا OPPO A52 میں 12MP الٹرا HD کے مین کیمرا کے ساتھ کواڈ کیمرا سیٹ اپ دیا گیا ہے۔ پرائمری کیمرا میں 8MP الٹرا وائڈ اینگل لینس، 2MP پورٹریٹ لینس اور 2MP مونو لینس شامل ہیں۔
اسمارٹ فون ایک سے زيادہ موڈز کے ساتھ بھی آتا ہے جس کام اور پلے موڈز کے درمیان سوئچ کرنے میں مدد ملتی ہے اور ہر موڈ کی ترتیبات اور معلومات کو علاحدہ کرنے اور محفوظ رکھنے میں سہولت ہوتی ہے۔ اس فون کے کنیکٹیوٹی اختیارات میں Wi-Fi, LTE، بلوٹوتھ، 3.5mm ہیڈ فون جیک (اوہ ہاں!)، اور چارج کرنے کے لئے USB ٹائپ سی پورٹ شامل ہیں۔ صفائی یا شور کے بارے میں فکر کئے بغیر آپ اس کے بڑے اپرچر اور الٹرا نائٹ موڈ 2.0 کی مدد سے رات کے وقت تصاویر لے سکتے ہیں، اپنے سیلفی تجربے کو اسٹائل والی تصاویر کے ساتھ ڈوئل پورٹریٹ لینسز کے ساتھ فلٹرز اور AI بیوٹیفیکیشن کے ذریعہ بڑھا سکتے ہیں، نیز OPPO A52 میں پہلے سے شامل جائرو سکوپ اور الیکٹرانک امیج اسٹیبلائزیشن کی مدد سے 4K ریزولوشن میں دھندلا پن سے پاک ویڈیو کو ریکارڈ کر سکتے ہیں۔ OPPO A52 میں تخلیقی ویڈیو فلٹرز کے ساتھ OPPO کے سولوپ ویڈیو ایڈیٹر بھی شامل ہیں، جس کی مدد سے آپ اپنی فوٹیج میں تیزی سے ترمیم کر سکتے ہیں اور سوشل میڈیا اسٹار بن سکتے ہیں۔



چاہے وہ تصاویر ہوں یا ویڈیوز، OPPO A52 کو حیرت انگیز نتائج اخذ کرنے کے لئے بنایا گیا ہے۔
اسے پسند کرنے کی مزید وجوہات
OPPO A52 Android 10 میں شامل ColorOS 7.1 کی جدید ترین کنفگریوشن کا استعمال کرتا ہے جو صارف کے انٹرفیس کو مزید آسان بناتا ہے، بلوٹ ویئر کو ہٹاتا ہے اور بہترین تجربہ فراہم کرتا ہے۔ آلہ دوئل سٹیریو اسپیکر ز سے لیس ہے جو اردگرد کی آوازوں کا اثر مہیا کرتا ہے اور یہ ڈائریک 2.0 آواز کے اثر کے ساتھ آتا ہے جو موسیقی، ویڈیوز اور گیمز کے درمیان خود بخود صوتی اثر کے طریقوں کو بدل دیتا ہے۔
Enco W11 کو اپنے نئے OPPO A52 کے ساتھ جوڑیں اور اپنے موبائل کے تجربے کو آج 20,000 روپے سے کم میں اپ گریڈ کریں۔ اگر اب بھی یہ سستا نہیں لگتا ہے، تو ہمارے پاس کہنے کے لیے مزید کچھ نہیں ہے!OPPO A52 آف لائن اور آن لائن اسٹورز جیسے Amazon اور Flipkart پر دو حیرت انگیز رنگوں جیسے، ٹویلائٹ بلیک اور اسٹریم وائٹ میں دستیاب ہے، جس کی قیمت 16،990 ہے۔ صارفین اسے مختلف قرض دہندگان سے پرکشش EMI کے اختیارات، کریڈٹ کارڈ اور ڈیبٹ کارڈ EMI کے ٹرانزیکشنز پر چھ ماہ تک کی مفت EMI میں خرید سکتے ہیں اور ساتھ ہی Bank of Baroda کے کریڈٹ کارڈ EMI اور Federal Bank کے ڈیبٹ کارڈ EMI پر %5‎‎ کیش بیک بھی حاصل کر سکتے ہیں۔
OPPO جلد ہی A52 کو 4GB+128GB اور 8GB+128GB اسٹوریج کے اختلاف کے ساتھ جاری کرے گا۔ ابھی کے لیے، ہم تجویز کرتے ہیں کہ A52 کو OPPO Enco W11 خریدیں۔ وہ شاندار وائرلیس ہیڈ فونز اور IP55 ڈسٹ اور واٹر پروف سند کے ساتھ آتا ہے۔


نئے بلوٹوتھ کم تاخیر والے ڈبل ٹرانسمیشن کا استعمال کرتے ہوئے، ایئربڈس (چھوٹا ایئر فون) سننے کا بہترین تجربہ فراہم کرتی ہیں جس کی بیٹری 20 گھنٹے تک چلتی ہے۔ ایک بار چارج ہونے کے بعد آپ پانچ گھنٹے تک گانے سن سکتے ہیں اور صرف 15 منٹ کے چارج کے ساتھ آپ ایک گھنٹہ اور سن سکتے ہیں۔ (OPPO Enco W11 Flipkart پر 2499 میں دستیاب ہے یہاں خریدیں۔)
Published by: Nisar Ahmad
First published: Jul 09, 2020 06:07 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading