உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہندوستان کے خلاف کچھ اس طرح سازش رچ رہا ہے Pakistan، نفرت بڑھانے کے لئے کیا یہ کام

    ہندوستان کے خلاف پاکستان کا یہ گھناونا سائبر حملہ (تصویر: moneycontrol)

    ہندوستان کے خلاف پاکستان کا یہ گھناونا سائبر حملہ (تصویر: moneycontrol)

    اس تحقیق سے یہ بات بھی سامنے آئی کہ ہندوستان میں تصدیق شدہ اکاؤنٹس والے جنہوں نے ان ہیش ٹیگز پر مشتمل ٹویٹس کو ری ٹویٹ کیا تھا یا اپنی رائے دی تھی، بعد میں ان ٹویٹس کو ڈیلیٹ کر دیا۔

    • Share this:
      نئی دہلی: ایسا لگتا ہے کہ پاکستان کا وجود صرف اور صرف ہندوستان کے خلاف سازشوں پر ہی ٹکا ہوا ہے۔ پاکستان آئے روز ہند مخالف کوئی نہ کوئی سازش کرتا رہتا ہے۔ ان دنوں پاکستان نے ایک نیا طریقہ اپنایا ہے۔ پاکستان سائبر کرائم کی دنیا کو مضبوط بنا رہا ہے اور ان سائبر گوریلوں کی مدد سے ہندوستان میں نفرت کو ہوا دینے میں مصروف ہے۔

      پاک فوج کا پروپیگنڈا ونگ آئی ایس پی آر ہندوستان میں ہونے والے کسی بھی حادثے کی تشہیر کرنے سے پیچھے نہیں ہٹتا۔ اس کا واحد نکاتی ایجنڈا سوشل میڈیا کے ذریعے ہندوستان میں بدامنی کو فروغ دینا اور بین الاقوامی سطح پر اس کی شبیہ کو خراب کرنا ہے۔ معلومات کے مطابق آئی ایس پی آر کے مقاصد درج ذیل ہیں۔

      • ہندوستان کا بین الاقوامی امیج خراب ہو گی۔

      • عالمی معاملات میں ہندوستان کی رائے کو کم اہمیت ملے گی۔

      • ہندوستان پر عالمی دباؤ بڑھے گا، بالخصوص امریکہ اور یورپ کے ممالک ہندوستان کو مشورے دینے کا درجہ حاصل کر لیں گے۔

      • امیج خراب ہونے پر ہندوستان میں سرمایہ کاری میں کمی آئے گی۔

      • ہندوستان میں سیاحوں کی تعداد میں بھی کمی آئے گی۔


      رام نومی میں دو فرقوں کے درمیان ہوئی تھی کشیدگی
      ملک میں ماضی میں رام نومی کے موقع پر ایسے واقعات پیش آئے جن میں خاص طور پر رام نومی اور رمضان کے موقع پر دو برادریوں کے لوگوں کے درمیان جھگڑے کی صورتحال رہی۔ دریں اثنا، امیت دوبے، ایک سائبر کرائم تجزیہ کار جو کئی ریاستوں کو سائبر معاملات پر مشورہ دیتے ہیں، سوشل میڈیا اور ٹویٹر پر نظر پڑی، جہاں انہیں ایک غیر معمولی پیٹرن ملا۔

       

      پاکستان نے ٹرینڈ کرائے تھے ہیش ٹیگ
      امیت نے دیکھا کہ 10 اور 11 اپریل کو ٹویٹر پر تین ہیش ٹیگ ٹرینڈ کر رہے تھے۔ دو دنوں میں ان تینوں ہیش ٹیگز کے ساتھ کل 1.5 لاکھ ٹویٹس کیے گئے ہیں۔ ان میں سے 70فیصد ٹویٹس بیرون ملک سے تھیں۔ تمام ٹویٹس کا 40فیصد پاکستان اور افغانستان سے تھا۔ یہ ٹویٹس پاکستان سے شروع ہوئیں۔ جن ہیش ٹیگز سے ٹویٹس کیے گئے وہ ہیش ٹیگ ہیں۔


      #IndianMuslimUnderAttack

      #MuslimGenocideInIndia

      #IndianMuslimGenocideAlert

      ان ہیش ٹیگز کے ساتھ کی جانے والی ٹویٹس میں ہندوستان میں پیش آنے والے ایک واقعے پر ایک پرانے واقعے کی ویڈیو ڈالی گئی ہے۔ امریکہ، جرمنی، کینیڈا سمیت یورپ کے کئی ممالک سے ان ہیش ٹیگز کے استعمال سے ٹویٹس بھی کی جا رہی تھیں۔ ہندوستان کے بہت سے لوگ انہیں ری ٹویٹ کر رہے تھے، کیونکہ شاید انہیں لگا تھا کہ تمام ٹویٹس ملک کے اندر سے ہو رہے ہیں۔ اس تحقیق سے یہ بات بھی سامنے آئی کہ ہندوستان میں تصدیق شدہ اکاؤنٹس والے جنہوں نے ان ہیش ٹیگز پر مشتمل ٹویٹس کو ری ٹویٹ کیا تھا یا اپنی رائے دی تھی، بعد میں ان ٹویٹس کو ڈیلیٹ کر دیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Al-Aqsa Mosque: اسرائیلی فوج کا مسجد الاقصی پر دھاوا، مچی بھگڈر، 150 سے زائد فلسطینی زخمی

      ٹول کٹ تقسیم کرتی ہے پاکستانی فضائیہ
      سائبر کرائم تجزیہ کار انوج اگروال، جو سائبر کرائم کے تجزیہ کے معاملات میں حکومت ہند کی کئی ایجنسیوں کو مشورہ دیتے ہیں، بتاتے ہیں کہ پاکستان اپنی سائبر آرمی کے ذریعے ایسی ٹول کٹ تقسیم کرتا ہے، جس میں ہندوستان کے کسی بھی معاملے پر کب اور کس طرز پر ٹویٹ کرنا ہے۔یہ سب کچھ لکھا ہوتاہے۔ اس میں مختلف ممالک میں موجود اپنے باٹ کو اس طرح ایکٹیویٹ کرنا ہوتاہے کہ ٹویٹر پر آنے والے ری ایکٹ کو عام پیٹرن کے مطابق دکھایا جائے۔ یعنی کسی ایک ملک سے ردعمل نہیں آنا چاہیے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      امریکی فوج کے چھوڑے ہتھیار کو Pakistan بھیج رہا ہے طالبان، ہندستان کے خلاف استعمال کا خطرہ




      ان ممالک سے کیے گئے ٹوئٹ
      پاکستان - 43081 (سب سے زیادہ ٹویٹس)
      افغانستان - 16045
      ہندوستان- 29423
      برطانیہ- 231
      جرمنی - 783
      سعودی عرب - 1731
      رومانیہ - 487
      ترکی - 1497
      انڈونیشیا- 7534
      ملائیشیا - 1367
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: