உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’سستا علاج اور ہر ایک کیلئے صحت‘ WHO سنٹر فار ٹریڈیشنل میڈیسن کا کرینگے PM Modi آغاز

    وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) (فائل فوٹو)

    وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) (فائل فوٹو)

    گلوبل سینٹر فار ٹریڈیشنل میڈیسن کے قیام کے بارے میں مودی نے 25 مارچ کو کہا تھا کہ گلوبل سینٹر فار ٹریڈیشنل میڈیسن (GCTM) کے قیام کے لیے میزبان ملک کے معاہدے پر دستخط کرنے کے بارے میں جان کر خوشی ہوئی ہے۔

    • Share this:
      اطلاعات کے مطابق وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) گجرات کے اپنے تین روزہ دورے کے ایک حصے کے طور پر آج یعنی 19 اپریل 2022 کو جام نگر میں عالمی ادارہ صحت (World Health Organization) کے عالمی مرکز برائے روایتی ادویات (Global Centre for Traditional Medicine in Jamnagar) کا سنگ بنیاد رکھیں گے، جو کہ 18 اپریل کو شروع ہوا تھا۔

      یہ تقریب 18 اپریل کو آیوش کی وزارت اور گجرات حکومت کی پریس کانفرنس کے دوران ہندوستان میں روایتی ادویات کے میدان میں ہونے والی اہم پیشرفت پر تبادلہ خیال کے لیے منعقد ہوئی۔ یہ عالمی ادارہ صحت گلوبل سینٹر فار ٹریڈیشنل میڈیسن (GCTM) کا آغاز اور گلوبل آیوش انویسٹمنٹ اینڈ انوویشن سمٹ (GAIIS) کا انعقاد ہیں۔

      آیوش کی وزارت کے سرکاری اعلان کے مطابق مودی کے ساتھ ماریشس کے وزیر اعظم پراوِند جگناوتھ اور ڈبلیو ایچ او کے ڈائریکٹر جنرل، ڈاکٹر ٹیڈروس گھبریئس، بھی گجرات میں ہونے والے دونوں پروگراموں میں شرکت کریں گے۔

      روایتی ادویات کے لیے عالمی مرکز:

      ۔ 25 مارچ کو ڈبلیو ایچ او نے اعلان کیا کہ عالمی ادارہ صحت اور مرکز نے جی سی ٹی ایم کے قیام کے لیے ایک معاہدے پر دستخط کیے ہیں۔ ڈبلیو ایچ او کے مطابق مرکزی حکومت کی جانب سے 250 ملین ڈالر کی سرمایہ کاری سے تعاون یافتہ روایتی ادویات کے لیے اس عالمی علمی مرکز کا مقصد لوگوں اور کرہ ارض کی صحت کو بہتر بنانے کے لیے جدید سائنس اور ٹیکنالوجی کے ذریعے دنیا بھر سے روایتی ادویات کی صلاحیت کو بروئے کار لانا ہے۔

      ذرائع نے کہا کہ اس بات کو یقینی بنانا کہ تمام لوگوں کو محفوظ اور موثر علاج تک رسائی حاصل ہو WHO کے مشن کا ایک لازمی حصہ ہے اور یہ نئی سہولت سائنس کی طاقت کو بروئے کار لانے میں مدد کرے گی تاکہ روایتی ادویات کے ثبوت کی بنیاد کو مضبوط کیا جا سکے۔ میں حکومت ہند کا اس کے تعاون کے لیے شکر گزار ہوں، اور ہم اسے کامیاب بنانے کے لیے پر امید ہیں۔

      گلوبل سینٹر فار ٹریڈیشنل میڈیسن کے قیام کے بارے میں مودی نے 25 مارچ کو کہا تھا کہ گلوبل سینٹر فار ٹریڈیشنل میڈیسن (GCTM) کے قیام کے لیے میزبان ملک کے معاہدے پر دستخط کرنے کے بارے میں جان کر خوشی ہوئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ’آیوش کی وزارت اور ڈبلیو ایچ او کے درمیان جام نگر، گجرات میں ڈبلیو ایچ او-جی سی ٹی ایم کے قیام کا معاہدہ ایک قابل ستائش اقدام ہے۔‘‘

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      انہوں نے یہ بھی نوٹ کیا کہ حکومت نے احتیاطی اور علاج معالجے کی دیکھ بھال کو سستی اور سب کے لیے قابل رسائی بنانے کے لیے مختلف اقدامات کے ذریعے کام کیا ہے۔ اب، وہ امید کرتا ہے کہ جام نگر میں عالمی مرکز دنیا کے بہترین صحت کی دیکھ بھال کے حل میں حصہ ڈالے گا۔

      کلیدی حقائق:

      • GCTM دنیا میں اپنی نوعیت کا پہلا ہوگا اور اس کا افتتاح 19 اپریل کو کیا جائے گا۔

      مزید پڑھیں: TMREIS: تلنگانہ اقلیتی رہائشی اسکول میں داخلوں کی آخری تاریخ 20 اپریل، 9 مئی سے امتحانات

      • حکومت کا مقصد روایتی ادویات کی طاقت کو تکنیکی ترقی اور شواہد پر مبنی تحقیق کے ساتھ ملا کر استعمال کرنا ہے۔

      • اگرچہ گجرات کا جام نگر ہیڈ کوارٹر کے طور پر کام کرے گا، GCTM کا مقصد پوری دنیا کو مشغول اور فائدہ پہنچانا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: