پارلیمنٹ میں آج حکومت کی سخت آزمائش، پورا اپوزیشن اتراکھنڈ معاملہ پر متحد

نئی دہلی۔ پارلیمنٹ کے آج سے شروع ہو رہے سیشن کے ہنگامہ خیز ہونے کا امکان ہے اور اتراکھنڈ میں صدر راج لگانے کو لے کر اپوزیشن جماعتوں کے ذریعہ حکومت کو گھیرنے کا اندازہ ہے۔

Apr 25, 2016 09:26 AM IST | Updated on: Apr 25, 2016 11:06 AM IST
پارلیمنٹ میں آج حکومت کی سخت آزمائش، پورا اپوزیشن اتراکھنڈ معاملہ پر متحد

نئی دہلی۔ پارلیمنٹ کے آج سے شروع ہو رہے سیشن کے ہنگامہ خیز ہونے کا امکان ہے اور اتراکھنڈ میں صدر راج لگانے کو لے کر اپوزیشن جماعتوں کے ذریعہ حکومت کو گھیرنے کا اندازہ ہے۔ تاہم حکومت بھی اس سے نمٹنے کی پوری تیاری میں ہے۔ حکومت نے سیشن کے لئے بھاری ایجنڈا طے کیا ہے جس میں لوک سبھا میں 13 بل اور راجیہ سبھا میں 11 بل منظور کرانا شامل ہے۔ حکومت کے رہنماؤں میں اس بات کو لے کر اتفاق رائے ہے کہ ابتدائی چند دنوں میں جی ایس ٹی جیسے متنازعہ مسائل کو آگے بڑھانا ممکن نہیں ہوگا۔

لیفٹ، جے ڈی یو اور دیگر اپوزیشن جماعتوں کی حمایت سے کانگریس اتراکھنڈ اور اروناچل پردیش میں صدر راج لگانے کو لے کر مرکز کو گھیرنے کے لئے کمر کسے ہوئے ہے۔ کانگریس نے اسے وفاقی ڈھانچے پر حملہ قرار دیا ہے۔ کانگریس حکومتوں یا اس کے یا دیگر اپوزیشن جماعتوں کی حمایت والی حکومتوں کے مرکز میں اقتدار میں ہونے پر صدر راج نافذ کرنے کے واقعات کا این ڈی اے حکومت کی طرف سے حوالہ دیتے ہوئے اس حملے کا جواب دینے کا امکان ہے۔

Loading...

اتراکھنڈ کے سابق وزیر اعلی ہریش راوت نے بھی آج کہا کہ اتراکھنڈ میں جو بھی ہوا وہ پارلیمنٹ میں اٹھایا جائے گا۔ میں نے اپنے اراکین اسمبلی کے لئے سیکورٹی کا مطالبہ کیا ہے، انہیں دھمکیاں مل رہی ہیں۔

Loading...