உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mumbai: ممبئی کےکچھ حصوں میں آج موسلادھار بارش کاامکان، ہفتہ کو اڈیشہ میں طوفان کاالرٹ جاری

    مغربی بنگال میں ماہی گیروں کو خبردار کیا گیا ہے کہ وہ 3 سے 5 دسمبر تک سمندر میں جانے سے گریز کریں۔ (فائل فوٹو)

    مغربی بنگال میں ماہی گیروں کو خبردار کیا گیا ہے کہ وہ 3 سے 5 دسمبر تک سمندر میں جانے سے گریز کریں۔ (فائل فوٹو)

    آئی ایم ڈی نے ہفتے کے روز اڈیشہ کے ساحلی علاقوں سے ٹکرانے والے ممکنہ طوفان کا الرٹ بھی جاری کیا ہے جس کے ساتھ علاقائی موسمیاتی مرکز نے سمندر میں ماہی گیروں سے 2 دسمبر کی صبح تک واپس آنے کی اپیل کی ہے۔

    • Share this:
      ممبئی، تھانے اور پالگھر کے کچھ حصوں میں بدھ کے روز شدید بارش ہو سکتی ہے کیونکہ مہاراشٹر کے ساحل سے دور مشرقی وسطی بحیرہ عرب پر کم دباؤ کا خطرہ ہے۔ انڈیا میٹرولوجیکل ڈپارٹمنٹ (IMD) نے کہا کہ اس کے زیر اثر کافی وسیع بارش/گرج چمک کے ہوسکتی ہے۔ وہیں گجرات، شمالی وسطی مہاراشٹر اور شمالی کونکن کے علاقے میں بدھ اور جمعرات کو بھاری سے بہت زیادہ بارش کے ساتھ گرج چمک کا امکان ہے۔

      آئی ایم ڈی کے مطابق ممبئی اور تھانے سمیت مہاراشٹر کے کچھ حصوں میں گرج چمک کے ساتھ طوفانی ہواؤں اور الگ تھلگ مقامات پر تیز بارش کا امکان ہے۔ مغربی مدھیہ پردیش، مشرقی راجستھان، ہریانہ، مغربی اتر پردیش میں بھی 1 تا 2 دسمبر کے دوران گرج چمک کے ساتھ بارش/بجلی کے ساتھ الگ تھلگ سے بکھری ہوئی بارش کا امکان ہے۔ جمعرات کو زیادہ سے زیادہ سرگرمی کے ساتھ ختم ہونے کا امکان ہے۔


      سائیکلون الرٹ

      آئی ایم ڈی نے ہفتے کے روز اڈیشہ کے ساحلی علاقوں سے ٹکرانے والے ممکنہ طوفان کا الرٹ بھی جاری کیا ہے جس کے ساتھ علاقائی موسمیاتی مرکز نے سمندر میں ماہی گیروں سے 2 دسمبر کی صبح تک واپس آنے کی اپیل کی ہے۔ اوڈیشہ حکومت نے ضلع کلکٹروں کو ہدایت دی ہے کہ وہ کسی بھی صورت حال کا سامنا کرنے کے لیے تیار رہیں۔


      مغربی بنگال میں ماہی گیروں کو خبردار کیا گیا ہے کہ وہ 3 سے 5 دسمبر تک سمندر میں جانے سے گریز کریں۔ ممکنہ طوفان کی وجہ سے آئی ایم ڈی کی بھاری سے بہت زیادہ بارش کی پیشین گوئی کے پیش نظر اوڈیشہ کے خصوصی ریلیف کمشنر پی کے جینا نے ضلع کلکٹروں سے نگرانی کرنے کو کہا ہے۔

      علاقائی موسمیاتی مرکز، بھونیشور کے ڈائریکٹر ایچ آر بسواس نے کہا کہ ماہی گیروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ 2 اور 3 دسمبر کو جنوب مشرق اور ملحقہ مشرقی وسطی خلیج بنگال میں مغربی وسطی اور ملحقہ شمال مغربی بی او بی اور شمالی آندھرا پردیش، اڈیشہ اور مغربی بنگال کے ساحل کے قریب 3 دسمبر سے 5 دسمبر تک سفر نہ کریں‘‘۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: