உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Modi foreign tours:وزیراعظم مودی کو پسند ہے رات میں غیر ملکی دورہ کا سفر، وجہ جان کر آپ بھی کریں گے تعریف

    پی ایم مودی کو اس لئے پسند ہے رات میں سفر کرنا۔

    پی ایم مودی کو اس لئے پسند ہے رات میں سفر کرنا۔

    PM Modi foreign tours: وزیر اعظم مودی کے پرانے دنوں کو یاد کرتے ہوئے وزیر اعظم کے ایک قریبی ذرائع نے بتایا کہ نوے کی دہائی کے اوائل میں جب وہ ایک عام شہری کے طور پر سفر کرتے تھے تو نریندر مودی درست استعمال کے لیے خصوصی فریکوئنٹ فلائر کارڈ استعمال کرتے تھے۔

    • Share this:
      PM Modi foreign tours: وزیر اعظم نریندر مودی کا غیر ملکی سفر کا شیڈول گزشتہ ایک ماہ سے کافی مصروف ہے۔ انہوں نے اس ماہ کے شروع میں جرمنی، ڈنمارک اور فرانس کا تین روزہ دورہ کیا۔ وہ بدھ جینتی پر نیپال بھی گئے تھے۔ اپنے مصروف (جیٹ سیٹنگ) شیڈول کو جاری رکھتے ہوئے، وزیر اعظم اگلے ہفتے جاپان کے ایک اور اہم دورے پر روانہ ہوں گے۔

      رات میں سفر کرنا پسند کرتے ہیں پی ایم مودی
      یہ بات قابل غور ہے کہ ان کے شیڈول کو قریب سے دیکھنے سے ایک پیٹرن ظاہر ہوتا ہے۔ وقت بچانے کے لیے وہ زیادہ تر رات کو سفر کرتے ہیں۔ اگلے دن وزیراعظم مختلف تقریبات اور میٹنگز میں شرکت کرتے ہیں اور پھر راتوں رات اگلی منزل کے لیے روانہ ہوجاتے ہیں۔ آپ کو بتادیں کہ ان کا جاپان کا دورہ بھی اس کڑی سے مختلف نہیں ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Amit Shah:یونیورسٹیوں کو نظریاتی لڑائی کا مقام نہیں بننا چاہیے:وزیرداخلہ امیت شاہ

      پی ایم مودی 22 مئی کی رات جاپان کے لیے روانہ ہوں گے، 23 مئی کو صبح ٹوکیو پہنچیں گے اور براہ راست کام میں لگ جائیں گے۔ پی ایم مودی جاپان میں سرکردہ تاجروں کے ساتھ میٹنگ کریں گے اور ہندوستانی کمیونٹی سے خطاب کریں گے۔ پی ایم مودی اگلے دن کواڈ میٹنگ میں شرکت کریں گے، دو طرفہ میٹنگ کریں گے اور پھر اسی رات واپس ہندوستان جائیں گے۔

      وقت اور وسائل کی پی ایم مودی کرتے ہیں بچت
      حالیہ دورے کے بارے میں بات کرتے ہوئے، پی ایم مودی نے جرمنی اور ڈنمارک میں صرف ایک رات گزاری۔ اسی طرح وہ اپنے آئندہ دورہ جاپان کے دوران وہاں صرف ایک رات گزاریں گے اور رات کو واپسی کا سفر کریں گے۔ قابل ذکر ہے کہ پی ایم مودی نے اس ماہ پانچ ممالک کا دورہ کیا ہوگا، ان ممالک میں کل تین راتیں گزاریں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Gyanvapi Mosque:دہلی یونیورسٹی کے پروفیسررتن لال ہوئے گرفتار،شیولنگ پرکیاتھا متنازعہ تبصرہ

      وزیر اعظم مودی کے پرانے دنوں کو یاد کرتے ہوئے وزیر اعظم کے ایک قریبی ذرائع نے بتایا کہ نوے کی دہائی کے اوائل میں جب وہ ایک عام شہری کے طور پر سفر کرتے تھے تو نریندر مودی درست استعمال کے لیے خصوصی فریکوئنٹ فلائر کارڈ استعمال کرتے تھے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: