உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Modi In SCO Summit: پی ایم مودی بولے، ہم ہندستان کو ایک مینیوفیکچرنگ ہب بنا رہے ہیں

    Youtube Video

    آج جب پوری دنیا وبائی امراض کے بعد معاشی بحالی کے چیلنجز کا سامنا کر رہی ہے، SEO کا کردار بہت اہم ہے۔ SEO کے رکن ممالک عالمی جی ڈی پی میں تقریباً 30 فیصد حصہ ڈالتے ہیں اور دنیا کی 40 فیصد آبادی بھی SEO ممالک میں رہتی ہے۔ ان

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      PM Modi Speech In SCO Summit: میں اس سال کے چیلنجنگ عالمی اور علاقائی ماحول میں شنگھائی تعاون تنظیم کی موثر قیادت کے لیے صدر میرزی یوئیف کو تہہ دل سے مبارکباد پیش کرتا ہوں۔

      آج جب پوری دنیا وبائی امراض کے بعد معاشی بحالی کے چیلنجز کا سامنا کر رہی ہے، SEO کا کردار بہت اہم ہے۔ SEO کے رکن ممالک عالمی جی ڈی پی میں تقریباً 30 فیصد حصہ ڈالتے ہیں اور دنیا کی 40 فیصد آبادی بھی SEO ممالک میں رہتی ہے۔ انڈیا SEO اراکین کے درمیان زیادہ تعاون اور باہمی اعتماد کی حمایت کرتا ہے۔ یوکرین میں وبائی بیماری اور بحران نے عالمی سپلائی چین میں بہت سی رکاوٹیں پیدا کی ہیں جس سے دنیا کو توانائی اور خوراک کے بے مثال بحران کا سامنا ہے۔ SEO کو ہمارے علاقے میں قابل بھروسہ، لچکدار اور متنوع سپلائی چین تیار کرنے کی کوشش کرنی چاہیے۔ اس کے لیے نہ صرف بہتر رابطے کی ضرورت ہوگی بلکہ یہ بھی ضروری ہوگا کہ ہم سب ایک دوسرے کو ٹرانزٹ کا پورا حق دیں۔

      2: کھاد بحران: یوکرین جنگ وآپسی تعاون، جانئے SCO اجلاس میں کیا بولے پی ایم

      نوکھا تحفہ! 17 ستمبر کو پیدا ہونے والے ہر بچے کو ملے گی سونے کی انگوٹھی اور 720کلو مچھلی

      ہم ہندوستان کو مینوفیکچرنگ ہب بنانے کی طرف پیش رفت کر رہے ہیں۔ ہندوستان کی نوجوان اور باصلاحیت افرادی قوت ہمیں قدرتی طور پر مسابقتی بناتی ہے۔ ہندوستان کی معیشت میں اس سال 7.5 فیصد کی شرح نمو متوقع ہے جو کہ دنیا کی بڑی معیشتوں میں سب سے زیادہ ہوگی۔ ہمارے people-centric development model میں ٹیکنالوجی کے صحیح استعمال پر بھی بہت زیادہ توجہ دی جا رہی ہے۔ ہم ہر شعبے میں انوویشن کی حمایت کر رہے ہیں۔ آج ہندوستان میں 70,000 سے زیادہ اسٹارٹ اپس ہیں، جن میں سے 100 سے زیادہ یونیکارن ہیں۔ ہمارا یہ تجربہ شنگھائی تعاون تنظیم کے بہت سے دوسرے ممبران کے لیے بھی کام آسکتا ہے۔ اس مقصد کے لیے، ہم اسٹارٹ اپس اور انوویشن پر ایک نیا خصوصی ورکنگ گروپ قائم کرکے SCO کے رکن ممالک کے ساتھ اپنا تجربہ شیئر کرنے کے لیے تیار ہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: