ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

ملک میں کورونا وائرس کے تین نئے کیسز آئے سامنے ، وزیر اعظم مودی نے کہا : حالات سے نمٹنے کیلئے پوری مشینری رہے تیار

وزیر اعظم مودی نے تمام محکموں کی طرف سے کئے گئے اقدامات کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ ہندوستان کو اس جان لیوا بیماری سے نمٹنے کے لئے مکمل طور پر تیار رہنے کی ضرورت ہے۔

  • UNI
  • Last Updated: Mar 07, 2020 09:51 PM IST
  • Share this:
ملک میں کورونا وائرس کے تین نئے کیسز آئے سامنے ، وزیر اعظم مودی نے کہا : حالات سے نمٹنے کیلئے پوری مشینری رہے تیار
ملک میں کورونا کے تین نئے معاملات، وزیر اعظم نے کہا : حالات سے نمٹنے کیلئے مشینری رہے تیار

ملک میں ہفتہ کے روز کورونا وائرس انفیکشن کے تین نئے معاملے سامنے آئے ، جنہیں ملا کر اب تک اس کے متاثرین کی تعداد بڑھ کر 34 تک پہنچ گئی ہے ۔ اطلاعات کے مطابق ہفتہ کو سامنے آئے کورونا وائرس کے تین معاملات میں سے دو معاملات جموں و کشمیر کے جبکہ ایک معاملہ تمل ناڈو کا ہے۔ قابل ذکر ہے کہ پوری دنیا میں کرونا وائرس کے اب تک 102078 معاملوں کی تصدیق ہوئی ہے اور 3511 افراد کی اس خطرناک بیماری کے سبب موت ہو چکی ہے ۔ ایران کے ایک رہنما کی اس انفیکشن سے موت ہو گئی ہے۔ سنگاپور میں 13 نئے کیس سامنے آئے ہیں۔ چین میں متاثرین کی تعداد 80651 ہو گئی اور اس بیماری سے آج 28 لوگوں کی موت ہو گئی ۔ ملیشیا میں اب تک 93 کیس سامنے آئے ہیں۔  متحدہ عرب امارات، کویت اور قطر میں بھی كرونا کے متاثرین کی تعداد بڑھ گئی ہے۔ ایران میں 4747 لوگ اس سے متاثر ہیں اور 145 لوگوں کی موت ہوچکی ہے۔ اٹلی میں 4636 لوگ متاثر ہیں اور 197 لوگوں کی موت ہوئی ہے۔


ادھر وزیر اعظم نریندر مودی نے كورونا وائرس کے خطرے سے نمٹنے کے لئے تمام طرح کی ضروری تیاریوں اور طبی سہولتیں اور احتیاطاً کئے جانے والے اقدامات کا ہفتہ کے روز اعلی سطحی جائزہ لیا۔ جائزہ اجلاس میں مرکزی وزیر صحت ہرش وردھن، وزیر خارجہ ایس جے شنكر، صحت کے وزیر مملکت اشونی چوبے، کابینہ سکریٹری راجیو گوبا، نیتی آیوگ کے رکن ڈاکٹر ونود کے پال اور چیف آف ڈیفنس اسٹاف جنرل بپن راوت بھی موجود تھے۔ اس کے علاوہ محکمہ صحت، شہری ہوا بازی، وزارت داخلہ اور محکمہ ادویات کے سکریٹری اور دیگر سینئر افسران بھی اس موقع پر موجود تھے۔


صحت کے سکریٹری نے اجلاس میں کورونا وائرس سے نمٹنے کے لئے تیاریوں اور کئے گئے اقدامات کی معلومات دی اور بیرون ملک سے آنے والے لوگوں پر نظر رکھنے، لیبارٹریوں کی ضرورت اور اسپتالوں میں سہولیات فراہم کرنے وغیرہ پر زور دیا۔ دواسازی محکمہ کے سکریٹری نے ملک میں ادویات کی دستیابی وغیرہ کی معلومات دی۔ مسٹر ہرش وردھن نے ملک کے تمام ریاستوں کے ساتھ تال میل پیدا کرنے پر زور دیا اور اسپتالوں میں کورونا کے مشتبہ مریضوں کے لئے الگ الگ بستروں فراہم کرنے پر توجہ مرکوز کی۔ مسٹر پال نے بھی کہا کہ اسپتالوں میں بیڈوں کی تعداد میں اضافہ کی ضرورت ہے۔


ہندوستان کو مکمل طور پر تیار رہنے کی ضرورت : وزیر اعظم مودی

وزیر اعظم مودی نے تمام محکموں کی طرف سے کئے گئے اقدامات کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ ہندوستان کو اس جان لیوا بیماری سے نمٹنے کے لئے مکمل طور پر تیار رہنے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے کہا کہ تمام محکموں کو آپس میں مل جل کر کام کرنے اور تال میل پیدا کرنے اور اس بیماری کے بارے میں لوگوں میں بیداری پیدا کر نے اور احتياطي اقدامات کرنے کی ضرورت ہے۔ وزیر اعظم مودی نے کہا کہ کورونا وائرس سے نمٹنے کے لئے دنیا بھر میں جو قدم اٹھائے جا رہے ہیں ، اس سے بھی سیکھنے اور اسے اپنانے کی ضرورت ہے۔ وزیر اعظم نے لوگوں سے بھیڑ بھاڑ والے علاقے سے دور رہنے اور احتیاط برتنے کا مشورہ دیا۔ انہوں نے حکام کو ہدایت دی کہ ایران سے ہندوستانیوں كو جلد نکالا جائے اور اس بیماری کے مشتبہ مریضوں کی جتنا جلد ممکن ہو، جانچ کی جائے۔
First published: Mar 07, 2020 09:51 PM IST