ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

VivaTech 2021:وزیراعظم نریندر مودی، آج ویوا ٹیک ایونٹ سے کریں گے خطاب

ویو ٹیک ، یوروپ میں سب سے بڑے ڈیجیٹل اور اسٹارٹ اپ پروگراموں میں سے ایک ہے ، جو ہر سال پیرس میں سنہ 2016 سے منعقد ہوتا ہے۔ اس کا اہتمام فرانسیسی میڈیا گروپ - ایک مشہور اشتہاری اور مارکیٹنگ گروپ اور لیس ایکوس - مشترکہ طور پر پبلسز گروپ نے کیا ہے۔

  • Share this:
VivaTech 2021:وزیراعظم نریندر مودی، آج  ویوا ٹیک ایونٹ سے کریں گے خطاب
ایک فائل فوٹو میں وزیراعظم نریندر مودی

وزیراعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi)بدھ کو پانچویں ویوا ٹیک (VivaTech) ایونٹ میں کلیدی خطبہ دیں گے۔ وزیراعظم کو اس ایونٹ میں بطور اعزازی مہمان کے طورپر مدعو کیا گیا ہے۔ایونٹ کے اہم مقررین میں فرانس کے صدر ایمانل میخروں، اسپین کے وزیراعظم پیڈرو سانچیز اور مختلف یوروپی ممالک کے وزرا اور ارکین پارلیمان شامل ہیں۔ پروگرام میں ایپل کے چیف ایکزکیوٹیو افسر (سی ای او) ٹم کک، فیس بک کے صدر اور چیف ایکزیکیوٹیو افسر مارک زکربرگ اور مائکروسافٹ کے صدر بریڈ اسمتھ جیسے کارپوریٹ لیڈروں کی شرکت کریں گے۔


ویوا ٹیک یوروپ میں سب سے بڑے ڈیجیٹل اور اسٹارٹ اپ ایونٹوں میں سے ایک ہے۔ اس کا ایونٹ 2016کے بعد ہر برس پیرس میں کیا جاتا ہے۔ اس کا ایونٹ مشترکہ طورپر ایک اہم اشتہار اور مارکٹنگ کا ایک معروف گروپ پبلسز گروپ اورفرانسیسی میڈیا کے ایک معروف گروپ لیس ایکوس نے کی طر ف سے کیا جاتا ہے۔ یہ ٹکنالوجی جدت اور اسٹارٹ اپ ایکوسسٹم کے اسٹیک ہولڈرز کو ایک ساتھ لاتا ہے۔ یہ ایونٹ نمائشوں، ایوارڈز، پینل ڈسکشن اور اسٹارٹ اپ مقابلے شامل کئے جاتے ہیں۔ ویوا ٹیک کا پانچواں ایڈیشن 16سے 19جون تک چلے گا۔



ویوا ٹیک ایونٹ کیوں ہیں فائدہ مند؟

یہ اشتہار اور مارکیٹنگ کی دنیا کی ایک سرکردہ کمپنی ، پبلسز گروپ اور فرانس کے ایک معروف میڈیا گروپ لیس ایکوس نے مشترکہ طور پر منظم کیا گیا ہے۔ پی ایم او کے مطابق ، ایونٹ میں ٹیکنالوجی جدت اور اسٹارٹ اپ ماحولیاتی نظام کے اسٹیک ہولڈرز کی شرکت سے سرمایہ کاری کے امکانات روشن ہے۔ ایونٹ میں نمائشیں ، ایوارڈز ، پینل ڈسکشن اور اسٹارٹ اپ مقابلہ شامل ہیں۔



وایوٹیک ایونٹ میں کیا ہوگا

ویو ٹیک، یوروپ میں سب سے بڑے ڈیجیٹل اور اسٹارٹ اپ پروگراموں میں سے ایک ہے ، جو ہر سال پیرس میں سنہ 2016 سے منعقد ہوتا ہے۔ اس کا اہتمام فرانسیسی میڈیا گروپ - ایک مشہور اشتہاری اور مارکیٹنگ گروپ اور لیس ایکوس - مشترکہ طور پر پبلسز گروپ نے کیا ہے۔ اس میں ٹیکنالوجی کی جدت اور اسٹارٹ اپ سسٹم میں اسٹیک ہولڈرز شرکت کرینگےاور اس میں نمائشیں ، ایوارڈز ، پینل میٹنگز اور اسٹارٹ اپ مقابلہ شامل ہیں۔ وایو ٹیک کا 5 واں ایڈیشن 16 سے19 جون 2021 کے درمیان ہونا ہے۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Jun 16, 2021 08:25 AM IST